Okidokie. Voeg jezelf toe aan de map zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb m'n avatar even in de OP gezet.
De straat klopt niet, maar dat moet maarquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:.
Ik heb al gevonden hoe dat ook weer heet, met die kaart!!!
Het is een FRAPPR map!
Heb maar 1 aangemaakt, iedereen kan zichzelf toevoegen als het goed is!
>>>> http://frappr.com/fokgroningen
Enjoy! (je kunt zelfs met foto etc, erbij ^^)
googlemaps is overbodig?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:41 schreef Renesite het volgende:
Hoe zet je je avatar in de OP, en in googlemaps?![]()
Ja, googlemaps staat in de OP?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
googlemaps is overbodig?
Frappr kun je zelf doen namelijk, google maps niet.
Je avatar in de op, kan ik ook voor je doen hoor.
Die moet er nog uit, we gaan verder met Frappr (we wilden eerst googlemaps gebruiken maar die is toch niet zo handig)quote:
Ah ok. Ik ga de wiki sowieso effe aanpassen, wat usericons erin, met links, ook de link van frappr er maar in dan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb googlemaps niet in de wiki van de OP gezet, maar alleen in de OP van dit deel gezet, omdat ik geen zin meer had om de wiki aan te passen.
ik wil wel even heen.. peter pan speedrock!quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef giemiebier666 het volgende:
Volgende week alweer tt in assen.
Gaan er nog mensen naar de tt nacht of de nachten ervoor
Geef maar een gil':)quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:23 schreef teigan het volgende:
ik ga zo ook maar wat dingen doen..
Verdorie, ben mijn contactlens kwijtgeraakt, en ik ben afgewezen na mijn sollicitatiegesprek..
Het is nu al een kutdag.
o ja, iemand die het aandurft om mij de regels van d's en t's een keer begrijpelijk uit te leggen.
Ik maak er veels te veel fouten in, en dat kan ik niet maken als docent..
Het zal in ieder geval wat opluchtenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef teigan het volgende:
en nu heb ik helemaal de neiging om een potje te gaan zitten janken....
Ik heb het nooit goed gehad op de basisschool, en ik had een hekel aan het werkwoordenboekje wat we toen gebruikten(Takentijd), dus ik heb daar zeer weinig tijd aan besteed toen we het laatste jaar grotendeels zelfstandig werkten..quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
d's en t's is een voor mij gemakkelijk onderdeel der Nederlandsche taal.
whehequote:Op woensdag 20 juni 2007 11:38 schreef teigan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH
zo goed?
O ja, nu gaat mijn coach nog een heel erg positief verslag over mij inleveren, wat ik heel oneerlijk vind, want zo goed ben ik nou ook weer niet, en nu heb ik helemaal de neiging om een potje te gaan zitten janken....
komen binnenkort toch ook in de vera?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ik wil wel even heen.. peter pan speedrock!
goeiemorgen trouwens allemaal!
uhuhquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef Luco het volgende:!
Vivking, het gaat neem ik aan over een kat?
in oktober geloof ik ja...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
komen binnenkort toch ook in de vera?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha!! Ik lig hier dubbel om Janneke (mijn poes dus). Ik heb een waldkornbol en ze zit hier steeds te snuffelen. Toen duwde ik haar weg en zat mijn huisgenoot te ritselen in zijn kamer. Dus rende ze daarheen. En toen ik net weer ging ritselen met m'n waldkornbol (zit in een zakje) kwam ze weer hierheen![]()
.
-edit- omg, ze blijft maar heen en weer rennen. Priceless. Mijn huisgenoot op MSN: "nu jij weer". Ik *ritsel ritsel*, komt ze hier weer
.
Oeh, kattenhater-alert?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef Crack_david het volgende:
[..]
en sommige mensen houden maar vol dat katten slimme beesten zijn![]()
De pannen worden nat! (welke pannen trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
Het regent het regent!!!!!
dude, hoe origineelquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
mijn pannen worden nat... van het afwassen!
Zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
mijn pannen worden nat... van het afwassen!
nah.. katenhater niet.. Ik heb gewoon helemaal niks met die beesten.. als ze af en toe bij me gaan liggen vind ik het wel gezellig hoor, daar niet van. Maar dat stomme eigenwijze van die beesten, dat ze op de tafel gaan lopen, je ze eraf stuurt, en dat ze er dan 10 seconden later weer staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, kattenhater-alert?.
Die van mij zijn wel slim en die van Freecell en Tara ook.
Katten.
In het noorden van de stad is het ook weer droog.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef giemiebier666 het volgende:
hier is het nog droog
ze zijn gewoon eigenwijs, that's itquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Crack_david het volgende:
[..]
nah.. katenhater niet.. Ik heb gewoon helemaal niks met die beesten.. als ze af en toe bij me gaan liggen vind ik het wel gezellig hoor, daar niet van. Maar dat stomme eigenwijze van die beesten, dat ze op de tafel gaan lopen, je ze eraf stuurt, en dat ze er dan 10 seconden later weer staan![]()
snap dan eens dat ik dat niet wil!
Hier al even niet meer.. Jij wilde nog gaan skaten?quote:
Que?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |