komen binnenkort toch ook in de vera?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:08 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ik wil wel even heen.. peter pan speedrock!
goeiemorgen trouwens allemaal!
uhuhquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:54 schreef Luco het volgende:!
Vivking, het gaat neem ik aan over een kat?
in oktober geloof ik ja...quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
komen binnenkort toch ook in de vera?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:51 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha!! Ik lig hier dubbel om Janneke (mijn poes dus). Ik heb een waldkornbol en ze zit hier steeds te snuffelen. Toen duwde ik haar weg en zat mijn huisgenoot te ritselen in zijn kamer. Dus rende ze daarheen. En toen ik net weer ging ritselen met m'n waldkornbol (zit in een zakje) kwam ze weer hierheen![]()
.
-edit- omg, ze blijft maar heen en weer rennen. Priceless. Mijn huisgenoot op MSN: "nu jij weer". Ik *ritsel ritsel*, komt ze hier weer
.
Oeh, kattenhater-alert?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef Crack_david het volgende:
[..]
en sommige mensen houden maar vol dat katten slimme beesten zijn![]()
De pannen worden nat! (welke pannen trouwens?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef teigan het volgende:
Het regent het regent!!!!!
dude, hoe origineelquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
mijn pannen worden nat... van het afwassen!
Zo kan ik het ook.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:16 schreef Tangarine het volgende:
mijn pannen worden nat... van het afwassen!
nah.. katenhater niet.. Ik heb gewoon helemaal niks met die beesten.. als ze af en toe bij me gaan liggen vind ik het wel gezellig hoor, daar niet van. Maar dat stomme eigenwijze van die beesten, dat ze op de tafel gaan lopen, je ze eraf stuurt, en dat ze er dan 10 seconden later weer staanquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, kattenhater-alert?.
Die van mij zijn wel slim en die van Freecell en Tara ook.
Katten.
In het noorden van de stad is het ook weer droog.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:19 schreef giemiebier666 het volgende:
hier is het nog droog
ze zijn gewoon eigenwijs, that's itquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:20 schreef Crack_david het volgende:
[..]
nah.. katenhater niet.. Ik heb gewoon helemaal niks met die beesten.. als ze af en toe bij me gaan liggen vind ik het wel gezellig hoor, daar niet van. Maar dat stomme eigenwijze van die beesten, dat ze op de tafel gaan lopen, je ze eraf stuurt, en dat ze er dan 10 seconden later weer staan![]()
snap dan eens dat ik dat niet wil!
Hier al even niet meer.. Jij wilde nog gaan skaten?quote:
Que?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nou moet ik nog me kamer opruimen ook, omdat ik vanaaf een eetdate heb. Pfff en ook nog afwassen. Voelt iemand zich geroepen om mijn kamer op te ruimen en af te wassen?(kan het altijd proberen)
Nou de Google Maps gaat niet doorZoveel werk van gemaakt en zoveel plannen in me hoofd. Iig die andere is ook leuk, al vond ik Google Maps leuker. Maaaaaaaaaaajaaaaaaaaaa
De OP is echt stukken verbeterd op deze manierquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Iets meer kleur toegevoegd aan de OP.
Hoop dat het zo wat fleuriger is...
Ik zou ook de spacers tussen de avatars bijvoorbeeld wit, ofzoiets kunnen maken...
En die daarvoor 78quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Ben ik nou raar of was het vorige topic nummer 77
Mn aars met zulks toekomst!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef Aryon het volgende:
Ach, je moet maar zo denken, het is allemaal voor je toekomst. Ofzoiets. En wiskunde heb je niks aan als je geen wiskunde-studie gaat doen.Doe nu het HIS en de enige wiskunde is, paar getalletjes bij elkaar optellen.
Groot voordeel van die Google Maps is dat die precieser is, en beter op in te zoomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nou moet ik nog me kamer opruimen ook, omdat ik vanaaf een eetdate heb. Pfff en ook nog afwassen. Voelt iemand zich geroepen om mijn kamer op te ruimen en af te wassen?(kan het altijd proberen)
Nou de Google Maps gaat niet doorZoveel werk van gemaakt en zoveel plannen in me hoofd. Iig die andere is ook leuk, al vond ik Google Maps leuker. Maaaaaaaaaaajaaaaaaaaaa
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Enneh, ik ben nu wel een beetje benieuwd naar die foto van DaD die Tangarine heeft gemaakt
Klopt, was een foutje van Viking. En niet aangepast door een modquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Ben het wel van plan ja,maar dan moet het asfalt naar Hoogkerk en terug wel droog zijn. Naja, ik ga vanavond dan maar!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:48 schreef teigan het volgende:
[..]
Hier al even niet meer.. Jij wilde nog gaan skaten?
*straal straal*. Zo, ik heb medeleven naar je gestuurdquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik pak mn tosti en ga maar eens aan de slag want dit beloofd een laaaaaaaaaange dag te worden.
Stuur allemaal je medeleven naar mij uit!![]()
Die was echt niet leuk. Ik hou 't gewoon bij m'n benen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De OP is echt stukken verbeterd op deze manier
Enneh, ik ben nu wel een beetje benieuwd naar die foto van DaD die Tangarine heeft gemaakt
Ik las jostiquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik pak mn tosti en ga maar eens aan de slag want dit beloofd een laaaaaaaaaange dag te worden.
Stuur allemaal je medeleven naar mij uit!![]()
Dat zal wel meevallen denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaan
Hoezo?quote:Ik hoop maar dat ik DaD straks niet tegenkom als ik naar de uni ga.
Ik had een foutje gemaakt, moest nr 79 zijn dus. Had niemand het verbeterd? (niet eens gemerktquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Oh, ik doe niet aan slaan hoor. Hoogstens ben ik de komende tijd nog iets cynischer tegen je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaan. Ik hoop maar dat ik DaD straks niet tegenkom als ik naar de uni ga
.
Nu word ik wel heel erg benieuwd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die was echt niet leuk. Ik hou 't gewoon bij m'n benen.
Omdat ze er volgens mij niet zoveel belang bij heeft dat mensen weer naar die foto gaan vragen en ik ben degene die erover begonquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik
[..]
Hoezo?
Waarom? Als je foto's van mij wilt zien kun je naar m'n fotoboek gaan, als je me in het echt wilt zien moet je een voorstel doen.quote:
Klopt. Mischien kan ik hem nog openbaar maken op een public account, maar laten we eerst maar deze kaart houden. Anders blijven we zo heen en weer gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Groot voordeel van die Google Maps is dat die precieser is, en beter op in te zoomen
Nadeel dat het allemaal via jou moet, en je niet zelf kan toevoegen
mjah..
Hmm, naar... Unfinished business van de dag?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:17 schreef Grulez het volgende:
Relaxt. Vanacht 4 keer wakker geworden (net als gister). Nu had ik in mn droom een beeltenis en toen ik wakker werd vervaagde het/ hij (het was een oude man) pas.
Speciaal voor jou heb ik net even een verzoek bij de modjes van STA ingediend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:15 schreef S-Two het volgende:
Ok, topicnummerprobleem dus ook weer opgelost
En u bedoelt daarmee?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, naar... Unfinished business van de dag?
Dat je overdag dingen meemaakt die je niet goed hebt verwerkt, of die meer indruk hebben gemaakt dan je aanvankelijk dacht. Daar blijf je dan over doormalen, en dat resulteert in dromen. Met iemand je dag doornemen 's avonds kan helpen, of alles even opschrijven. Ik heb dat iig wel, als er teveel dingen tegelijk gebeuren in m'n leven.quote:
Nee dat valt wel mee. Ik ging wel relaxt slapen, maar als je vervolgens vaak wakker wordt...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat je overdag dingen meemaakt die je niet goed hebt verwerkt, of die meer indruk hebben gemaakt dan je aanvankelijk dacht. Daar blijf je dan over doormalen, en dat resulteert in dromen. Met iemand je dag doornemen 's avonds kan helpen, of alles even opschrijven. Ik heb dat iig wel, als er teveel dingen tegelijk gebeuren in m'n leven.
Ja dan weet ik 't ook niet hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee. Ik ging wel relaxt slapen, maar als je vervolgens vaak wakker wordt...
Ik heb dat dus nog nooit gehad dat ik vaak wakker word. Gewoonlijk slaap ik als een blok. Maarja het zal welquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:25 schreef Luco het volgende:
Te veel wakker worden 's nachts is niet tof..
's Ochtends niet wakker worden als je college hebt daarentegen...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik net even een verzoek bij de modjes van STA ingediend.![]()
quote:
Sterkte ermeequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:22 schreef Luco het volgende:
Over de foto's van DaD denk ik??
Ik zou het niet weten iig...
Great, ik mag vanavond misschien 2.5 uur in de trein zitten... M'n opa gaat het einde van de week waarschijnlijk niet halen, dus ik moet die kant op...
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De OP is echt stukken verbeterd op deze manier
Goed bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
Ok.
Shitload aan avatars toegevoegd aan de OP.
Idd, als mensen een 60x60 icon hebben, zoals Crack David, dan kan dat gewoon. komt er wel een lelijk blauw kadertje omheenquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:41 schreef maok het volgende:
[..]
Goed bezig. Maar valt er toch niet te linken naar de profielen of fotoboeken? Gewoon voor de mensen die kun icoontje netjes 60x60 hebben. En als dan de mensen die dat niet hebben hun icoontje zelf even verkleinen dan kan het daar ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |