quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nou moet ik nog me kamer opruimen ook, omdat ik vanaaf een eetdate heb. Pfff en ook nog afwassen. Voelt iemand zich geroepen om mijn kamer op te ruimen en af te wassen?(kan het altijd proberen)
Nou de Google Maps gaat niet doorZoveel werk van gemaakt en zoveel plannen in me hoofd. Iig die andere is ook leuk, al vond ik Google Maps leuker. Maaaaaaaaaaajaaaaaaaaaa
De OP is echt stukken verbeterd op deze manierquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:39 schreef Jo0Lz het volgende:
Iets meer kleur toegevoegd aan de OP.
Hoop dat het zo wat fleuriger is...
Ik zou ook de spacers tussen de avatars bijvoorbeeld wit, ofzoiets kunnen maken...
En die daarvoor 78quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Ben ik nou raar of was het vorige topic nummer 77
Mn aars met zulks toekomst!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef Aryon het volgende:
Ach, je moet maar zo denken, het is allemaal voor je toekomst. Ofzoiets. En wiskunde heb je niks aan als je geen wiskunde-studie gaat doen.Doe nu het HIS en de enige wiskunde is, paar getalletjes bij elkaar optellen.
Groot voordeel van die Google Maps is dat die precieser is, en beter op in te zoomenquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:01 schreef Aryon het volgende:
Goedemorgen allemaal. Nou moet ik nog me kamer opruimen ook, omdat ik vanaaf een eetdate heb. Pfff en ook nog afwassen. Voelt iemand zich geroepen om mijn kamer op te ruimen en af te wassen?(kan het altijd proberen)
Nou de Google Maps gaat niet doorZoveel werk van gemaakt en zoveel plannen in me hoofd. Iig die andere is ook leuk, al vond ik Google Maps leuker. Maaaaaaaaaaajaaaaaaaaaa
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Enneh, ik ben nu wel een beetje benieuwd naar die foto van DaD die Tangarine heeft gemaakt
Klopt, was een foutje van Viking. En niet aangepast door een modquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Ben het wel van plan ja,maar dan moet het asfalt naar Hoogkerk en terug wel droog zijn. Naja, ik ga vanavond dan maar!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:48 schreef teigan het volgende:
[..]
Hier al even niet meer.. Jij wilde nog gaan skaten?
*straal straal*. Zo, ik heb medeleven naar je gestuurdquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik pak mn tosti en ga maar eens aan de slag want dit beloofd een laaaaaaaaaange dag te worden.
Stuur allemaal je medeleven naar mij uit!![]()
Die was echt niet leuk. Ik hou 't gewoon bij m'n benen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De OP is echt stukken verbeterd op deze manier
Enneh, ik ben nu wel een beetje benieuwd naar die foto van DaD die Tangarine heeft gemaakt
Ik las jostiquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou.
Ik pak mn tosti en ga maar eens aan de slag want dit beloofd een laaaaaaaaaange dag te worden.
Stuur allemaal je medeleven naar mij uit!![]()
Dat zal wel meevallen denk ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaan
Hoezo?quote:Ik hoop maar dat ik DaD straks niet tegenkom als ik naar de uni ga.
Ik had een foutje gemaakt, moest nr 79 zijn dus. Had niemand het verbeterd? (niet eens gemerktquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:07 schreef S-Two het volgende:
Oh, ik doe niet aan slaan hoor. Hoogstens ben ik de komende tijd nog iets cynischer tegen je.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik denk dat iemand mij nu heel hard wil slaan. Ik hoop maar dat ik DaD straks niet tegenkom als ik naar de uni ga
.
Nu word ik wel heel erg benieuwd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die was echt niet leuk. Ik hou 't gewoon bij m'n benen.
Omdat ze er volgens mij niet zoveel belang bij heeft dat mensen weer naar die foto gaan vragen en ik ben degene die erover begonquote:Op woensdag 20 juni 2007 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik
[..]
Hoezo?
Waarom? Als je foto's van mij wilt zien kun je naar m'n fotoboek gaan, als je me in het echt wilt zien moet je een voorstel doen.quote:
Klopt. Mischien kan ik hem nog openbaar maken op een public account, maar laten we eerst maar deze kaart houden. Anders blijven we zo heen en weer gaan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Groot voordeel van die Google Maps is dat die precieser is, en beter op in te zoomen
Nadeel dat het allemaal via jou moet, en je niet zelf kan toevoegen
mjah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |