och dat valt mee,quote:
Ik bedoel met het openen van een nieuw topicquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
och dat valt mee,
toch een sepo gescoord!
Okquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:03 schreef teigan het volgende:
Ja, heel zeker...
Alleen geen zin om de backspace te gebruiken..
Moet ik nog een pm sturen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:16 schreef Aryon het volgende:
Weltruste allemaal. Ik ben zo dronken als wat en morgen komen alle mensen die mij een pm-tje hebben gestuurd erin met avatar, fotoboek-link en profiel-link erin. Plus alle mensen die dat nog niet hebben, maar ik denk dat dat pas morgen om 3 uur komt. Tevens zal ik nog wel een kaartje in paint/PS maken voor in de OP.
maar eerst ga ik slapen, want anders komt het niet goed denk ik. Zown eindfeest is niet goed voor je, moet ik zeggen.
Truste allemaal en goede morgen allemaal over 4 uurtjes weer.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 07:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goh, een heel deel gemist. Moet ik nog teruglezen?
[..]
Moet ik nog een pm sturen?
En er missen nog steeds avatars in de OP
Niet zelf, even een pmetje naar hem toe sturenquote:Op woensdag 20 juni 2007 07:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ik denk dat ie dat nog moet bijwerken.
Bij dat google, maps, hoe zet je je eigen locatie erin?
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:31 schreef DarkY.NL het volgende:
hoi stadsgenoten.
hoiquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:56 schreef Tangarine het volgende:
Was toch weer 30 baantjes vanmorgen, alvorens het spartelen begonWel veel water binnen gekregen, oa doordat ik zomaar onder water werd geduwd!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:22 schreef maok het volgende:
[..]
Niet zelf, even een pmetje naar hem toe sturen
Goedemorgen trouwens
Kan je zelf aanpassen in de WIKI.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook GOFFE!
Nouja iig; Goedemorgen!
Vandaag maar 1 toets
Morgen wel 2 kutteEcht wtf.
Biologie (2 hoofdstukken) en wiskunde
!!
wiskundequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ook GOFFE!
Nouja iig; Goedemorgen!
Vandaag maar 1 toets
Morgen wel 2 kutteEcht wtf.
Biologie (2 hoofdstukken) en wiskunde
!!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 03:16 schreef Aryon het volgende:
Weltruste allemaal. Ik ben zo dronken als wat en morgen komen alle mensen die mij een pm-tje hebben gestuurd erin met avatar, fotoboek-link en profiel-link erin. Plus alle mensen die dat nog niet hebben, maar ik denk dat dat pas morgen om 3 uur komt. Tevens zal ik nog wel een kaartje in paint/PS maken voor in de OP.
maar eerst ga ik slapen, want anders komt het niet goed denk ik. Zown eindfeest is niet goed voor je, moet ik zeggen.
Truste allemaal en goede morgen allemaal over 4 uurtjes weer.
Samenwerken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]We gaan niet m'n zaakje kapen hè...
.
Zoiets ben ik ook wel eens tegen gekomen, dat was een project uit portugal ofzo om de internetbevolking op de kaart te zetten. Daar kon iedereen zichzelf toevoegen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]irritant.
Er is een veel makkelijkere manier... Waar iedereen zichzelf kan toevoegen.
Als ik nou alleen de naam nog maar wist :[.
[..]
De dame heeft een punt.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kun je in plaats van 'Bezetting van dit topic' er niet van maken: 'En dit zijn de tofste users van fok! want ze wonen in Groningen'?
Oh, PI vergeten, het was redelijk sarcastisch bedoelt, het aanpassen van de usericons is een bult werk, dus dat vind ik niet erg hoor, dat dat aangepast wordtquote:
Nee ik niet...quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef giemiebier666 het volgende:
Volgende week alweer tt in assen.
Gaan er nog mensen naar de tt nacht of de nachten ervoor
Dat lijkt me al een stuk handiger, ik kan hem alleen niet zien omdat ik hier niet de juiste flashspeler heb. Ik zal me er vanavond wel inzetten. Heb je ook al een mogelijkheid gevonden om hem als plaatje in de Op te zetten? Of moet je dan gewoon af en toe een printsceentje maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:.
Ik heb al gevonden hoe dat ook weer heet, met die kaart!!!
Het is een FRAPPR map!
Heb maar 1 aangemaakt, iedereen kan zichzelf toevoegen als het goed is!
>>>> http://frappr.com/fokgroningen
Enjoy! (je kunt zelfs met foto etc, erbij ^^)
Nee, foto is niet echt stom hoor, voor mij kenmerkend voor DaDquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik sta erin! Wel met stomme foto, ik heb m'n UI niet op m'n pc staan.
Idd, heerlijk dat je jezelf toe kan voegen. Enige maar is idd dat er screenies in de OP moeten, of gewoon een link naar de pagina natuurlijk, je kunt haast in 1 oogopslag zien waar iedereen woont.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:59 schreef maok het volgende:
[..]
Dat lijkt me al een stuk handiger, ik kan hem alleen niet zien omdat ik hier niet de juiste flashspeler heb. Ik zal me er vanavond wel inzetten. Heb je ook al een mogelijkheid gevonden om hem als plaatje in de Op te zetten? Of moet je dan gewoon af en toe een printsceentje maken?
Vind je dat een stomme foto?quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Naja, geweldig is ie niet of zo. Maar idd zoals JoOLz zei, ik denk dat ik daar ook wel redelijk aan herkend word... Dus dan die maar.quote:
Dan vond ik die ene foto van de meet die Tangarine overhaast moest verwijderen van jou toch leukerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |