Wat moet ik zeggen, ik houd van variatiequote:
Eigenlijk zouden jullie het helemaal geel moeten spuiten en over de lengte zo'n zwart-wit geblokte streep aanbrengen!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ja, behalve de linkerachterflank, die is ooit vervangen na een aanrijding. Die is beige.
Hehe. Mooiquote:Op zondag 17 juni 2007 20:18 schreef iamredleader het volgende:
[afbeelding]
Zo, even patsenda's nou de ketting. En een stukje van m'n vrouw
![]()
We zitten erover na te denken om 'm matzwart te laten spuiten met van die roodgele vlammen aan de zijkant, rode bekleding er in te maken en een paar dobbelstenen aan de binnenspiegel te hangen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:20 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zouden jullie het helemaal geel moeten spuiten en over de lengte zo'n zwart-wit geblokte streep aanbrengen!
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We zitten erover na te denken om 'm matzwart te laten spuiten met van die roodgele vlammen aan de zijkant, rode bekleding er in te maken en een paar dobbelstenen aan de binnenspiegel te hangen.
Uiteraard willen we er dan een bijpassende caravan bij.
Maar jouw oplossing klinkt goedkoper en realistischer.
Gewoon, had ik zomaar zin inquote:Op zondag 17 juni 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
@ Redleader: wou gisteren nog vragen, maar waarom draag je eigenlijk een hoed? Vond het wel cool, maar je ziet het niet vaak..
!oh!echt!waar?!?!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef Nesle het volgende:
Ik irriteer mij echt plat aan een user, die gebruikt echt heeeeel erg vaak een uitroepteken. Zeer storend
Ik??!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef Nesle het volgende:
Ik irriteer mij echt plat aan een user, die gebruikt echt heeeeel erg vaak een uitroepteken. Zeer storend
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:
Terug Vind Pizza
Ik vertel zo wel over paintballen. Eerst douchen en eten!![]()
Of de andere deuren ook beige, dan lijkt het of het hoortquote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
We zitten erover na te denken om 'm matzwart te laten spuiten met van die roodgele vlammen aan de zijkant, rode bekleding er in te maken en een paar dobbelstenen aan de binnenspiegel te hangen.
Uiteraard willen we er dan een bijpassende caravan bij.
Maar jouw oplossing klinkt goedkoper en realistischer.
Nee hoor, echt bijna nooit. Maar gisteren plotseling welquote:Op zondag 17 juni 2007 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat doe je niet altijd? OkeHandige plek om spullen te bewaren
De deuren zijn allemaal geel, alleen de zijkant van de kofferbak links is beige.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:28 schreef B.ertha het volgende:
Of de andere deuren ook beige, dan lijkt het of het hoort
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, echt bijna nooit. Maar gisteren plotseling wel![]()
Daarom moet je de rest ook beige VERVENquote:Op zondag 17 juni 2007 20:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De deuren zijn allemaal geel, alleen de zijkant van de kofferbak links is beige.
Sorry hoor, maar het is Viswijfje. Ik kijk nergens meer van op bij haarquote:Op zondag 17 juni 2007 20:31 schreef Nesle het volgende:
Moet je voor de grap is kijken.
Uit je huis gaan zonder vriendje!
De TS dus.
Ja, maar daar noem je ook iemand, hé. Als ik zo eens lees wat zij allemaal post is zij óf (wat velen al denken) een kloon, óf gewoon echt een beetje gek. Die vreemde ideeėn die zij erop nahoudt is echt te gek voor woorden.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:31 schreef Nesle het volgende:
De TS dus.
Tja, Viswijfje...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:31 schreef Nesle het volgende:
De TS dus.
Ken ik niet, maar ik weet wel dat we zijn hond voorlopig uit de buurt van Panda moeten houden, of niet, Bertha?quote:
Nee, ik ga nu pizza halen.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik weet wel dat we zijn hond voorlopig uit de buurt van Panda moeten houden, of niet, Bertha?
[afbeelding]
Ja die jaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar ik weet wel dat we zijn hond voorlopig uit de buurt van Panda moeten houden, of niet, Bertha?
[afbeelding]
best veel. Een blauwe bil, borst en scheenbeen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoeveel blauwe plekken
![]()
Welke muffins?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je muffins waren trouwens lekker
waar dat ineens vandaan komt![]()
Met spoed een naam gezocht!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja die ja
Maar ik snap geen reet wat je zegt![]()
Heb wel een zwart koekje gehad maar geen muffinquote:Op zondag 17 juni 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]Was je al weg toen? Je hebt wat gemist. I.t.t. de (zwarte) koekjes zeer goed te eten
Hoe laat ging jij dan? half ofzo, toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb wel een zwart koekje gehad maar geen muffin![]()
![]()
![]()
Toen zat ik zeker la in gouda![]()
Da's gewoon de leukste naam, vooral als die ander Pinda heet.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet en zal die andere kat Panda noemen, dat is het idee
Ach gossiequote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
de trein ging om 21:20 en ik was in gouda om kwart voor 10. toen gewacht op de trein naar utrecht om 5 voor. en toen was ik om 22:15 weer in utrecht
Das waar. Was vroeger mijn lievelingsdierquote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's gewoon de leukste naam, vooral als die ander Pinda heet.
En panda beertjes zijn lief!
[afbeelding]
![]()
Dus...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Das waar. Was vroeger mijn lievelingsdier
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das waar. Was vroeger mijn lievelingsdier
Wat zijn dat voor een rare lui?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
Dus willen ze dat hier thuis niet
Heb dus geleerd van de meesterquote:Op zondag 17 juni 2007 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]dat is écht een Soempie-actie!!! Ik ben ook al eens op die manier in Gouda beland
echt, geen grapje!! Ook vanaf Utrecht
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt precies hetzelfde.lol
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik slaap vanavond trouwens in een matrasje op de grond in mn eigen kamerBed is weg en het bureau ook. Wordt al aardig leeg...
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Goed, we gingen dus paintballen in een oude melkfabriek in Friesland. Echt een supergaaf terrein: boven en beneden, trappetjes, bruggen, glijbaan en een nagebouwd dorpachtig iets. Echt heel tof.![]()
We waren met een kleinere groep: 16 mensen. Er hadden dus gewoon 6 mensen afgezegd! Waaronder een vriend van mij, omdat hij een kater had.Kende het merendeel van de mensen niet, maar was echt een gave groep. In september gaan we met z'n allen in Groningen outdoorpaintballen.
![]()
Maargoed, het paintballen dusGewoon van drie tot zes gespeeld! Potjes van 20 minuten. Capture the Flag gedaan en Team Deathmatch. Het was net Unreal Tournament
![]()
Nou, ik en een heel goede vriend zaten samen in een team. Hij schiet echt waanzinnig goed! Het derde potje was het mooist. Wij met z'n twee na het aftellen als een gek rennen en van de glijbaan. In 5 minuten hadden we samen 6 mensen neergeknald![]()
Vervolgens ging hij wat verder richting vlag en werd beschoten.
Daarna kreeg ik de volle laag.
Maargoed, dan ga je uit het spel en dan zit daar 6 man een beetje verslagen aan de bar.
En wij twee dus.
Was echt geniaal en die barman lachen.
![]()
En enenenen een heel toffe eenmansactie. Ik schrok omdat er een tegenstander recht op me af kwam, vervolgens schoot ik hem echt precies tussen z'n ogen.Hij liep het bargedeelte in, legt z'n veiligheidsbril neer: 'kijk, dit zijn ze hč.'
![]()
Oeh, en plat op m'n buik en op ellebogen kruipend richting dorpje. Zitten daar twee jongens achter het nagebouwde kerkje. Alletwee vol op hun kont geraakt.![]()
![]()
heel verhaal.
iets als: de betere schoten/ schutters.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
Maar hoezo "kijk dit zijn ze"?
ah zoquote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
iets als: de betere schoten/ schutters.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Soempie het volgende:
Het eerste potje had ik ook een heel domme actie![]()
![]()
Ik ga het even painten![]()
Ik kwam er achter dat je jouw nick uitspreekt als Tinuviejelquote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Tinuviel het volgende:
Goeden avond iedereen. Klingt allemaal alsof iedereen hele aardige belevenissen had de laatste dagen. Heb goede dingen gehoord over de meet!
Ben benieuwd danquote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Soempie het volgende:
Het eerste potje had ik ook een heel domme actie![]()
![]()
Ik ga het even painten![]()
Ja dusquote:Op zondag 17 juni 2007 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wa sook niet op de meet![]()
Het had toch iets te maken met elfen ofzo
Dank je wel voor het compliment over de ketting. Zegt dan iets over de smaak van Iamredleader. Ik vind de ketting ook erg leuk. Jammer dat ik die meet heb gemist. Volgende keer op een zondag alsjeblieft, wil er dan namelijk graag bij zijn!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat je jouw nick uitspreekt als Tinuviejel
En je hebt een hele mooie ketting
Moet jij altijd werken op zaterdag dan ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment over de ketting. Zegt dan iets over de smaak van Iamredleader. Ik vind de ketting ook erg leuk. Jammer dat ik die meet heb gemist. Volgende keer op een zondag alsjeblieft, wil er dan namelijk graag bij zijn!
We liepen langs een Swarovski winkel en hij kon het niet nalaten om ff op te scheppenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment over de ketting. Zegt dan iets over de smaak van Iamredleader. Ik vind de ketting ook erg leuk. Jammer dat ik die meet heb gemist. Volgende keer op een zondag alsjeblieft, wil er dan namelijk graag bij zijn!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:45 schreef Tinuviel het volgende:
Kan zaterdag gewoon niet. Ja waar is dat plaatje soempie?
Halfdood en de rest van de maand een blauw voorhoofd?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Situatie van bovenaf
Ik stond bij A en dacht dat de tegenstander bij het rode kruisje stond. Ik al schietend zijwaarts naar B. Vervolgens: 'fuck, niemand!' Ik loop richting de gang, staat er iemand bij dat groene kruisje!
Ik schrok me dood!Volgens mij sprong ik wel een meter de lucht in, terwijl ik hem de volle laag gaf.
Wat dus op een meter helemaal niet mag...
Hij stond met z'n armen in de lucht: 'Keet, meekomen! Jij bent ook af!'
![]()
Ik had zo fanatiek op z'n hoofd geschoten dat hij niks meer kon zien door z'n veiligheidsbril![]()
Goeeed, nu niks meer over paintball.![]()
Je hoofd is gelukkig goed beschermd.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Halfdood en de rest van de maand een blauw voorhoofd?
Mooi dat het leuk wasquote:Op zondag 17 juni 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hoofd is gelukkig goed beschermd.'t Lullige was vooral dat hij me al voorbij had zien komen en niet had geschoten omdat ik te dichtbij was.
![]()
Ik vertel het niet goed.Nouja, boeiend, 't was erg de moeite waard allemaal.
![]()
Had je de cirkelzaag nog nodig?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ik had zo fanatiek op z'n hoofd geschoten dat hij niks meer kon zien door z'n veiligheidsbril![]()
Goeeed, nu niks meer over paintball.![]()
Nee mam.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mooi dat het leuk wasEn nu niet meer SOGgen he
Ik ben niet zo'n strand figuur eingelijk geeft mij maar een zwembadquote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Heb over het idee met het strand gehoord voor de volgende AKQ SC meet. Vond ik wel een erg leuk idee
Strand?!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Heb over het idee met het strand gehoord voor de volgende AKQ SC meet. Vond ik wel een erg leuk idee
Die golven hequote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n strand figuur eingelijk geeft mij maar een zwembad![]()
Ben ook aan het werk nu, even een halfuurtje vertalen. Veel succes met de tekening!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee mam.![]()
Ik moet nog een tekening afmaken vanavond. Dat ga ik zo maar eens doen.![]()
Zand is lekker zacht. Ik vind het wel lekker dat het zo langzaam diep wordt trouwens, in zee. Kun je lekker rennen en stoeien als je melig bent of langzaam doen als je een kou-kleum bent (allebei dusquote:
Uh ik haat kamperen weet je nogquote:Op zondag 17 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
Dan sstem ik voor de campingmeetBBQ'en, met zijn allen rondom een tafel, laat de tent in, uitslapen en nog de hele dag door
Dat is bijna het enige leukequote:Op zondag 17 juni 2007 22:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat het zo langzaam diep wordt trouwens, in zee. Kun je lekker rennen en stoeien als je melig bent of langzaam doen als je een kou-kleum bent (allebei dus)
Eigenlijk is het strand best leukquote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is bijna het enige leukeen volleybalvelden
, duinen
en strandtenten waar je wat kunt drinken.
![]()
Nietusquote:Op zondag 17 juni 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee hoor, als het lekker weer is, vind jij dat ook leuk
Dan uhh, doe je net of je niet kampeert, slaap je buiten de tent en doe je 's morgens weer alsof je niet gekampeerd hebtquote:
Volgens mij mag dat niet. En ik heb mijn tuin al meermaals aangeboden, maar niemand wil zo ver naar het zuiden zakkenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef Tinuviel het volgende:
Je zou ook s'middags aan het strand kunnen afspreken, niet om daar te gaan zwemmen, maar op het strand te BBQen, dat is ook leuk. Mag dat eigenlijk op een openbaar strand? Misschien heeft iemand een tuintje, waar we kunnen BBQen?
Nog ergerquote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan uhh, doe je net of je niet kampeert, slaap je buiten de tent en doe je 's morgens weer alsof je niet gekampeerd hebt
Gaan we zo doenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik bied me bij dezen aan om de meet te organiseren!!
Dan heb ik lekker alles voor het zeggen![]()
Of iedereen denkt "Yes, Yuri komt nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gaan we zo doen![]()
Dan komt het officieele Yuri boycot er op en dan komt er niemand![]()
![]()
Everybody loves Yuriquote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of iedereen denkt "Yes, Yuri komt nietDan gaan we zeker" En dan komen er 20 man
![]()
![]()
![]()
Nah, zo gemeen zijn we niet
Waar is zover naar het Zuiden? Denk dat ik straks wel even de computer uitdoe. Ben even weg, maar kom nog even terug voordat de computer uitgaat.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. En ik heb mijn tuin al meermaals aangeboden, maar niemand wil zo ver naar het zuiden zakken
De zee is juist het leukst!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het strand best leukDat er zee bij zit, dat is weer minder
![]()
![]()
Nee, wij gaan ieder jaar op vakantie in de buurt van een strand, maar ik kies ze altijd uit met zo min mmogelijk golven (Middellandse zee ofzo)
15 km onder Nijmegenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Waar is zover naar het Zuiden? Denk dat ik straks wel even de computer uitdoe. Ben even weg, maar kom nog even terug voordat de computer uitgaat.
leuk!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:Net met een vriendin afgesproken dat we deze zomer nog even een weekje naar Engeland gaan!
Dat heb ik nooit gezegt dta het te ver wasquote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. En ik heb mijn tuin al meermaals aangeboden, maar niemand wil zo ver naar het zuiden zakken
Eigenlijk is de zee ook leuk ja. Als je maar met de goeie mensen bent. De zee isquote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
De zee is juist het leukst!![]()
Proberen over die golven te springen. En als het water nog koud is: getrek en geduw om een ander in het water te gooien.Proberen op zo'n plank te gaan staan, wat nooit lukt.
![]()
Het strand is juist vreselijk. Zand te heet, veel mensen, vrienden die alleen maar willen zonnen![]()
Nem wel, Red ook en volgens mij nog iemandquote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegt dta het te ver was
Jij bent snel om.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigenlijk is de zee ook leuk ja. Als je maar met de goeie mensen bent. De zee is
Waarschijnlijk een weekje kamperen in de buurt van Londen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
leuk!Waar ga je heen in Engeland?
Ik ga een lang weekend naar Keele.![]()
Engeland is gaaf vooral Londen. WIl er ook weer heenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
leuk!Waar ga je heen in Engeland?
Ik ga een lang weekend naar Keele.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een weekje kamperen in de buurt van Londen.
Heerlijk, die hangtieten en drillende cellulitiskonten.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het geen probleem als jullie allemaal in bikini rondhuppelen
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem als jullie allemaal in bikini rondhuppelen
Zo oud zijn we nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heerlijk, die hangtieten en drillende cellulitiskonten.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]tof. Londen
![]()
ik dacht dat Keele net boven Londen lag, maar niet dus:
[afbeelding]
johquote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef Tinuviel het volgende:
* iamredleader post even onder Tinuviel d'r account *zo, dames en heren, de avond zit erop. Ik ga niet in bikini rondhuppelen.
Ja, maar die zijn toch over 2 mnd uitgeteld? Wou je dan binnen een paar weken een nieuwe meet?quote:Strand is op zich een optie, hier in Ouderkerk aan de Amstel is een leuke plas water voor de echte fanatiekelingen, we kunnen op de velden rustig voetballen, frisbee-werpen of andere sporten beoefenen.
En er is meer dan genoeg plek om lekker te barbequeuen. Het is vlakbij Amsterdam - eventueel kunnen PhysicsRules en DaviniaHR elk met een auto komen, maar we moeten niet teveel op ze rekenen - de buik van DaviniaHR is echt behoorlijk groot aan het worden![]()
Bij jullie lijkt me een goed ideequote:Maar goed, zoals gezegd, een zondag-meet hier in Amsterdam zou geen probleem zijn, mensen kunnen dan ook hier crashen als dat nodig is.zien we tzt allemaal wel
![]()
en nu welterusten, ik ga slapen
/iamredleader onder Tinuviel d'r account![]()
Ik had al helemaal een dagje Londen in gedachten.quote:
Ik ben voorquote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef Tinuviel het volgende:
* iamredleader post even onder Tinuviel d'r account *
hier inOuderkerk aan de Amstel is een leuke plas water voor de echte fanatiekelingen, we kunnen op de velden rustig voetballen, frisbee-werpen of andere sporten beoefenen.
En er is meer dan genoeg plek om lekker te barbequeuen. Het is vlakbij Amsterdam. Maar goed, zoals gezegd, een zondag-meet hier in Amsterdam zou geen probleem zijn, mensen kunnen dan ook hier crashen als dat nodig is.zien we tzt allemaal wel
![]()
en nu welterusten, ik ga slapen
/iamredleader onder Tinuviel d'r account![]()
Hangt er vanaf waar je bent natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik dat beeld nou zo geromantiseerd, of ben jij nou zo negatief?
Dank je wel. Ik zie het al, wordt nog leuk om uit te pluizen waar, wanneer de volgende meet is en wat die inhoudt. Ik zie morgen wel wat er nog allemaal voor ideen komen. Welterusten mensen. Veel succes nog voor diegenen die nog werken en zo.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
joh
[..]
Ja, maar die zijn toch over 2 mnd uitgeteld? Wou je dan binnen een paar weken een nieuwe meet?
[..]
Bij jullie lijkt me een goed idee
Trusten
Dan moet het wel in de vakantie want bijven slapen kan anders niet op een zondagquote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef Tinuviel het volgende:
Meetplan
Je hebt ook stranden waar alleen 'mooie' mensen op mogen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je bent natuurlijk.
Je maakt een grapje, toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Soempie het volgende:
Je hebt ook stranden waar alleen 'mooie' mensen op mogen.![]()
Neequote:
wie gaat er dan ook naar turkijequote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee![]()
Niet in Nederland, maar in Turkije geloof ik.
Ik in elk geval niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar turkije![]()
dear Godquote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom er trouwens net bij toeval achter dat ik de 25.000 posts zojuist gepasseerd ben
Ik dacht dat je niet van bier hield?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
M'n opener is zoek
Had een Duvel gepakt, kan ik hem niet openen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van bier hield?![]()
Het huishouden van een gezonde student?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
gvr! wat leid ik voor huishouden![]()
opener weg, oost-indische inkt foetsie EN geen zwarte verf te vinden.
![]()
Jij was toch ene wijn iemand?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
op de meeting dronk ik ook bier. Maar niet vaak, inderdaad.
![]()
Er ligt inderdaad ook een berg wasgoed en een lege pizzadoos op de vloer.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het huishouden van een gezonde student?
Hoe zit het met de rubbertjes van je koelkast?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad ook een berg wasgoed en een lege pizzadoos op de vloer.![]()
Nou, nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat me raden: het is op dit moment alsof er een tropische storm in je kamer heeft gewoed?
Compleet Schiedam, Vlaardingen en de Rotterdamse buitenwijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar turkije![]()
witte wijnquote:Op zondag 17 juni 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Jij was toch ene wijn iemand?
Hoe zit het trouwens met je nieuwe huisgenoot?
Je hebt toch wel een mes, vork, lepel, aansteker o.i.d. in de buurt?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
M'n opener is zoek
Had een Duvel gepakt, kan ik hem niet openen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mes, vork, lepel, aansteker o.i.d. in de buurt?
Misschien is het inderdaad een teken van bovenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat kan ik niet.
Maargoed, ik moet tekenen en geen bier drinken, dus het is wel goed zo.![]()
Ja, heel leuk! Ik was maar even bij het feestje zelf. Ze gingen naar een overdekte speeltuin ofzo. De oudste is autistisch en kan niet zo goed tegen al die drukke kinderen. Hij kon daarom niet mee.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, heel leuk! Ik was maar even bij het feestje zelf. Ze gingen naar een overdekte speeltuin ofzo. De oudste is autistisch en kan niet zo goed tegen al die drukke kinderen. Hij kon daarom niet mee.
Vervolgens ben ik met hem Groningen in gegaan. Hij is helemaal gek van treinen en bussen. Dus met de bus naar het station, met de trein naar Groningen-Noord , park, bus naar het centrum, alle roltrappen op en af in de V&D, liften ook tig keer heen en weer, alle muzikanten in de stad geld gegeven (hij mocht zelfs even drummen), ijs gegeten, wat gedronken, speelgoedwinkel in geweest en een kwartier in zo'n miniauto gezeten, weer treinen gekeken en met de bus naar huis.
![]()
Ik heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien![]()
Alle mensen in de trein werden er ook vrolijk van. En zo ongeveer iedereen op straat aanspreken. Geweldig.
![]()
Alles waar hij helemaal gek van is op een dag: roltrappen, treinen, liften en bussen.![]()
Normaal gesproken echt een saaie dag, maar met hem echt de grootste lol. Ik was even vergeten hoe leuk roltrappen kunnen zijn.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
En toen nam ik een slok van m'n verfwater ipv m'n spa groen.![]()
![]()
Hahaha, echt? Hoe krijg je het voor elkaar johquote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Een paar, in de topics waarin ik gepost heb toen ik daar was. Ik heb nog niet mijn complete verzameling gepost nee. Dat komt deze weekquote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Nem, heb je al foto's van Canada gepost?
Deze had ik al gepost:quote:Op zondag 17 juni 2007 23:46 schreef wyccie het volgende:
Te veel werk om terug te zoeken. Lui![]()
Ik wacht wel.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dobbelstenen!
Nee, deze kwamen we onderweg toevallig tegen. Een hele parkeerplaats vol met old-timers. Die mensen hielden daar een meeting en iedere vrijdag een autotour. Ik heb er dus nog een bergquote:Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dobbelstenen!
Mooie auto's. Was dat je foto-opdracht?
Dat had ik op de terugwegquote:Ik wil in een vliegtuig altijd bij het raam zitten, lekker naar buiten kijken. Zo mooi. Vooral als het net licht begint te worden en je de zon ziet opkomen.
Dat is niet alleen bij jou zoquote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het erg jammer dat ik van mijn heenreis geen foto van de 'zonsopkomst' heb gemaakt. Die was zo mooi, alsof ik in een totaal andere wereld was beland. Als ik ooit een film zou gaan maken, en de 'geboorte van aarde'zou gaan filmen zou het er zo uit hebben gezien.
Maar meestal worden luchtfoto's bij mij nooit zo mooi als in het echt.
Dan moeten wij juist naar bed anders zijn we SOG-stimulerende factorenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
Blijven jullie nog een tijdje op? Ik ben nog lang niet klaar met m'n werk.
Jamaar, jamaar..jamaar.......quote:Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moeten wij juist naar bed anders zijn we SOG-stimulerende factoren
Hier een soortgelijkequote:
Tof, alletweequote:Op maandag 18 juni 2007 00:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook roze dobbelstenen
Maar goed, morgen eerst maar eens proefrijden
Kan jij in de zon kijken (met je camera)?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Een vrijdag trouwens een soort halo gezien.
Aan weerskanten van de zon een "lichte plek" waaruit regenboogkleuren kwamen.
Mooiquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik ga slapen, moet er om 5.45 weer uit...
Welterustenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik ga slapen, moet er om 5.45 weer uit...
Ik bedoel dus dit (alleen bij mij was het minder helder en minder fel):quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan jij in de zon kijken (met je camera)?![]()
Ik nu dus welquote:Op maandag 18 juni 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
Wat gaaf! Zoiets heb ik nog nooit gezien.![]()
Waar is die foto genomen? Ik ben een beetje jaloers op jullie.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zelf heel blij met deze foto.
Ik heb ook de zon vol in mijn camera gehad dus.
On top of the world.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
Waar is die foto genomen?
Trusten schattepetatquote:
Wow, die is vetquote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Wowquote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
'Gelukkig' was het daarboven heel erg koud.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik pas altijd een beetje op met zon-fotos want de chips in cameras zijn niet zo heel goed bestand tegen de hitte
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Gelukkig' was het daarboven heel erg koud.
quote:
Powershot A610. Geweldig ding.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Wat voor camera heb je dan? Want de gemiddelde huis-tuin-keuken-camera kan dat niet
Ik ga overigens naar bed.
Mja, ik ben eigenlijk bang dat het er straks nooit van komt.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: zonder auto heb je niks aan een rijbewijs. En een auto is dśśr.
Maw: als je de kans hebt is het wel slim om een bedrag opzij te zetten, maar misschien is het wijs om pas te gaan lessen als het écht zin heeft. Vooral het eerste jaar is belangrijk om een beetje ervaring op te doen. Als je dan amper tot niet kan rijden, schiet het niet op. Ik heb drie jaar veel gebruik kunnen maken van m'n moeders auto, maar sinds ik op kamers zit rij ik sporadisch en simpele stukjes.
Ik moet nu puur een auto aanschaffen ivm m'n nieuwe werk, en moet dat zien als een investering. Het kost me in het meest gunstige geval zo'n 250 euro per maand, dat telt behoorlijk op. Ik begin dan ook echt een decadente student te worden...al ben ik wel bang dat ik het aankomend jaar (als m'n stufi op is) alles niet meer ga bolwerken met 16 u/wk, en ben ik bang dat ik 24 u/wk moet gaan werken...
Ja, maar Photobucket resized het automatisch, geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:29 schreef Mikkie het volgende:
Dat is echt een supermooie foto! Heb je die nog op groter formaat?
Deze http://www.youtube.com/watch?v=boT-kUAhwCIquote:Op maandag 18 juni 2007 01:37 schreef Soempie het volgende:
laatst dacht ik ook dat iets een liefdesliedje was, ging het over huiselijk geweld![]()
![]()
Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat wist ik ook niet. Ik luister altijd heel slecht naar teksten.
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 01:54 schreef Mikkie het volgende:
Nu ga ik trouwens slapen, morgen weer beetje bijtijds op...drukke dag
iets waarvan je gaat blozen?quote:
dus ik heb het voor het zeggen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom er trouwens net bij toeval achter dat ik de 25.000 posts zojuist gepasseerd ben
![]()
quote:
Had je niet al gepost in dit deel?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
voordat dit topic dicht is, zet ik er gauw een tvp neer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |