Ik bedoel dus dit (alleen bij mij was het minder helder en minder fel):quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan jij in de zon kijken (met je camera)?![]()
Ik nu dus welquote:Op maandag 18 juni 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
Wat gaaf! Zoiets heb ik nog nooit gezien.![]()
Waar is die foto genomen? Ik ben een beetje jaloers op jullie.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zelf heel blij met deze foto.
Ik heb ook de zon vol in mijn camera gehad dus.
On top of the world.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
Waar is die foto genomen?
Trusten schattepetatquote:
Wow, die is vetquote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Wowquote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
'Gelukkig' was het daarboven heel erg koud.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik pas altijd een beetje op met zon-fotos want de chips in cameras zijn niet zo heel goed bestand tegen de hitte
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Gelukkig' was het daarboven heel erg koud.
quote:
Powershot A610. Geweldig ding.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Wat voor camera heb je dan? Want de gemiddelde huis-tuin-keuken-camera kan dat niet
Ik ga overigens naar bed.
Mja, ik ben eigenlijk bang dat het er straks nooit van komt.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tip: zonder auto heb je niks aan een rijbewijs. En een auto is dśśr.
Maw: als je de kans hebt is het wel slim om een bedrag opzij te zetten, maar misschien is het wijs om pas te gaan lessen als het écht zin heeft. Vooral het eerste jaar is belangrijk om een beetje ervaring op te doen. Als je dan amper tot niet kan rijden, schiet het niet op. Ik heb drie jaar veel gebruik kunnen maken van m'n moeders auto, maar sinds ik op kamers zit rij ik sporadisch en simpele stukjes.
Ik moet nu puur een auto aanschaffen ivm m'n nieuwe werk, en moet dat zien als een investering. Het kost me in het meest gunstige geval zo'n 250 euro per maand, dat telt behoorlijk op. Ik begin dan ook echt een decadente student te worden...al ben ik wel bang dat ik het aankomend jaar (als m'n stufi op is) alles niet meer ga bolwerken met 16 u/wk, en ben ik bang dat ik 24 u/wk moet gaan werken...
Ja, maar Photobucket resized het automatisch, geloof ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:29 schreef Mikkie het volgende:
Dat is echt een supermooie foto! Heb je die nog op groter formaat?
Deze http://www.youtube.com/watch?v=boT-kUAhwCIquote:Op maandag 18 juni 2007 01:37 schreef Soempie het volgende:
laatst dacht ik ook dat iets een liefdesliedje was, ging het over huiselijk geweld![]()
![]()
Ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, dat wist ik ook niet. Ik luister altijd heel slecht naar teksten.
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 01:54 schreef Mikkie het volgende:
Nu ga ik trouwens slapen, morgen weer beetje bijtijds op...drukke dag
iets waarvan je gaat blozen?quote:
dus ik heb het voor het zeggen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom er trouwens net bij toeval achter dat ik de 25.000 posts zojuist gepasseerd ben
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
En toen nam ik een slok van m'n verfwater ipv m'n spa groen.![]()
![]()
quote:
Had je niet al gepost in dit deel?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:38 schreef Etcetera het volgende:
voordat dit topic dicht is, zet ik er gauw een tvp neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |