quote:Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dobbelstenen!
Nee, deze kwamen we onderweg toevallig tegen. Een hele parkeerplaats vol met old-timers. Die mensen hielden daar een meeting en iedere vrijdag een autotour. Ik heb er dus nog een bergquote:Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Hehe, dobbelstenen!
Mooie auto's. Was dat je foto-opdracht?
Dat had ik op de terugwegquote:Ik wil in een vliegtuig altijd bij het raam zitten, lekker naar buiten kijken. Zo mooi. Vooral als het net licht begint te worden en je de zon ziet opkomen.
Dat is niet alleen bij jou zoquote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het erg jammer dat ik van mijn heenreis geen foto van de 'zonsopkomst' heb gemaakt. Die was zo mooi, alsof ik in een totaal andere wereld was beland. Als ik ooit een film zou gaan maken, en de 'geboorte van aarde'zou gaan filmen zou het er zo uit hebben gezien.
Maar meestal worden luchtfoto's bij mij nooit zo mooi als in het echt.
Dan moeten wij juist naar bed anders zijn we SOG-stimulerende factorenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:01 schreef Soempie het volgende:
Blijven jullie nog een tijdje op? Ik ben nog lang niet klaar met m'n werk.
Jamaar, jamaar..jamaar.......quote:Op maandag 18 juni 2007 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moeten wij juist naar bed anders zijn we SOG-stimulerende factoren
Hier een soortgelijkequote:
Tof, alletweequote:Op maandag 18 juni 2007 00:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil ook roze dobbelstenen
Maar goed, morgen eerst maar eens proefrijden
Kan jij in de zon kijken (met je camera)?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Een vrijdag trouwens een soort halo gezien.
Aan weerskanten van de zon een "lichte plek" waaruit regenboogkleuren kwamen.
Mooiquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 juni 2007 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik ga slapen, moet er om 5.45 weer uit...
Welterustenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik ga slapen, moet er om 5.45 weer uit...
Ik bedoel dus dit (alleen bij mij was het minder helder en minder fel):quote:Op maandag 18 juni 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan jij in de zon kijken (met je camera)?![]()
Ik nu dus welquote:Op maandag 18 juni 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
Wat gaaf! Zoiets heb ik nog nooit gezien.![]()
Waar is die foto genomen? Ik ben een beetje jaloers op jullie.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zelf heel blij met deze foto.
Ik heb ook de zon vol in mijn camera gehad dus.
On top of the world.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:09 schreef Soempie het volgende:
Waar is die foto genomen?
Trusten schattepetatquote:
Wow, die is vetquote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
Wowquote:Op maandag 18 juni 2007 01:07 schreef wyccie het volgende:
[afbeelding]
'Gelukkig' was het daarboven heel erg koud.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:16 schreef Nembrionic het volgende:
Ik pas altijd een beetje op met zon-fotos want de chips in cameras zijn niet zo heel goed bestand tegen de hitte
quote:Op maandag 18 juni 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
'Gelukkig' was het daarboven heel erg koud.
quote:
Powershot A610. Geweldig ding.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:27 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
Wat voor camera heb je dan? Want de gemiddelde huis-tuin-keuken-camera kan dat niet
Ik ga overigens naar bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |