Ik had al helemaal een dagje Londen in gedachten.quote:
Ik ben voorquote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef Tinuviel het volgende:
* iamredleader post even onder Tinuviel d'r account *
hier inOuderkerk aan de Amstel is een leuke plas water voor de echte fanatiekelingen, we kunnen op de velden rustig voetballen, frisbee-werpen of andere sporten beoefenen.
En er is meer dan genoeg plek om lekker te barbequeuen. Het is vlakbij Amsterdam. Maar goed, zoals gezegd, een zondag-meet hier in Amsterdam zou geen probleem zijn, mensen kunnen dan ook hier crashen als dat nodig is.zien we tzt allemaal wel
![]()
en nu welterusten, ik ga slapen
/iamredleader onder Tinuviel d'r account![]()
Hangt er vanaf waar je bent natuurlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Heb ik dat beeld nou zo geromantiseerd, of ben jij nou zo negatief?
Dank je wel. Ik zie het al, wordt nog leuk om uit te pluizen waar, wanneer de volgende meet is en wat die inhoudt. Ik zie morgen wel wat er nog allemaal voor ideen komen. Welterusten mensen. Veel succes nog voor diegenen die nog werken en zo.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
joh
[..]
Ja, maar die zijn toch over 2 mnd uitgeteld? Wou je dan binnen een paar weken een nieuwe meet?
[..]
Bij jullie lijkt me een goed idee
Trusten
Dan moet het wel in de vakantie want bijven slapen kan anders niet op een zondagquote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef Tinuviel het volgende:
Meetplan
Je hebt ook stranden waar alleen 'mooie' mensen op mogen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je bent natuurlijk.
Je maakt een grapje, toch?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:44 schreef Soempie het volgende:
Je hebt ook stranden waar alleen 'mooie' mensen op mogen.![]()
Neequote:
wie gaat er dan ook naar turkijequote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee![]()
Niet in Nederland, maar in Turkije geloof ik.
Ik in elk geval niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar turkije![]()
dear Godquote:Op zondag 17 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom er trouwens net bij toeval achter dat ik de 25.000 posts zojuist gepasseerd ben
Ik dacht dat je niet van bier hield?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
M'n opener is zoek
Had een Duvel gepakt, kan ik hem niet openen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet van bier hield?![]()
Het huishouden van een gezonde student?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
gvr! wat leid ik voor huishouden![]()
opener weg, oost-indische inkt foetsie EN geen zwarte verf te vinden.
![]()
Jij was toch ene wijn iemand?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
op de meeting dronk ik ook bier. Maar niet vaak, inderdaad.
![]()
Er ligt inderdaad ook een berg wasgoed en een lege pizzadoos op de vloer.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het huishouden van een gezonde student?
Hoe zit het met de rubbertjes van je koelkast?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er ligt inderdaad ook een berg wasgoed en een lege pizzadoos op de vloer.![]()
Nou, nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Laat me raden: het is op dit moment alsof er een tropische storm in je kamer heeft gewoed?
Compleet Schiedam, Vlaardingen en de Rotterdamse buitenwijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar turkije![]()
witte wijnquote:Op zondag 17 juni 2007 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Jij was toch ene wijn iemand?
Hoe zit het trouwens met je nieuwe huisgenoot?
Je hebt toch wel een mes, vork, lepel, aansteker o.i.d. in de buurt?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:00 schreef Soempie het volgende:
M'n opener is zoek
Had een Duvel gepakt, kan ik hem niet openen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een mes, vork, lepel, aansteker o.i.d. in de buurt?
Misschien is het inderdaad een teken van bovenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat kan ik niet.
Maargoed, ik moet tekenen en geen bier drinken, dus het is wel goed zo.![]()
Ja, heel leuk! Ik was maar even bij het feestje zelf. Ze gingen naar een overdekte speeltuin ofzo. De oudste is autistisch en kan niet zo goed tegen al die drukke kinderen. Hij kon daarom niet mee.quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, heel leuk! Ik was maar even bij het feestje zelf. Ze gingen naar een overdekte speeltuin ofzo. De oudste is autistisch en kan niet zo goed tegen al die drukke kinderen. Hij kon daarom niet mee.
Vervolgens ben ik met hem Groningen in gegaan. Hij is helemaal gek van treinen en bussen. Dus met de bus naar het station, met de trein naar Groningen-Noord , park, bus naar het centrum, alle roltrappen op en af in de V&D, liften ook tig keer heen en weer, alle muzikanten in de stad geld gegeven (hij mocht zelfs even drummen), ijs gegeten, wat gedronken, speelgoedwinkel in geweest en een kwartier in zo'n miniauto gezeten, weer treinen gekeken en met de bus naar huis.
![]()
Ik heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien![]()
Alle mensen in de trein werden er ook vrolijk van. En zo ongeveer iedereen op straat aanspreken. Geweldig.
![]()
Alles waar hij helemaal gek van is op een dag: roltrappen, treinen, liften en bussen.![]()
Normaal gesproken echt een saaie dag, maar met hem echt de grootste lol. Ik was even vergeten hoe leuk roltrappen kunnen zijn.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:23 schreef Soempie het volgende:
-knip-
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
En toen nam ik een slok van m'n verfwater ipv m'n spa groen.![]()
![]()
Hahaha, echt? Hoe krijg je het voor elkaar johquote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
![]()
Een paar, in de topics waarin ik gepost heb toen ik daar was. Ik heb nog niet mijn complete verzameling gepost nee. Dat komt deze weekquote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Nem, heb je al foto's van Canada gepost?
Deze had ik al gepost:quote:Op zondag 17 juni 2007 23:46 schreef wyccie het volgende:
Te veel werk om terug te zoeken. Lui![]()
Ik wacht wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |