Strand?!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Heb over het idee met het strand gehoord voor de volgende AKQ SC meet. Vond ik wel een erg leuk idee
Die golven hequote:Op zondag 17 juni 2007 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n strand figuur eingelijk geeft mij maar een zwembad![]()
Ben ook aan het werk nu, even een halfuurtje vertalen. Veel succes met de tekening!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee mam.![]()
Ik moet nog een tekening afmaken vanavond. Dat ga ik zo maar eens doen.![]()
Zand is lekker zacht. Ik vind het wel lekker dat het zo langzaam diep wordt trouwens, in zee. Kun je lekker rennen en stoeien als je melig bent of langzaam doen als je een kou-kleum bent (allebei dusquote:
Uh ik haat kamperen weet je nogquote:Op zondag 17 juni 2007 22:02 schreef B.ertha het volgende:
Dan sstem ik voor de campingmeetBBQ'en, met zijn allen rondom een tafel, laat de tent in, uitslapen en nog de hele dag door
Dat is bijna het enige leukequote:Op zondag 17 juni 2007 22:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat het zo langzaam diep wordt trouwens, in zee. Kun je lekker rennen en stoeien als je melig bent of langzaam doen als je een kou-kleum bent (allebei dus)
Eigenlijk is het strand best leukquote:Op zondag 17 juni 2007 22:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is bijna het enige leukeen volleybalvelden
, duinen
en strandtenten waar je wat kunt drinken.
![]()
Nietusquote:Op zondag 17 juni 2007 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee hoor, als het lekker weer is, vind jij dat ook leuk
Dan uhh, doe je net of je niet kampeert, slaap je buiten de tent en doe je 's morgens weer alsof je niet gekampeerd hebtquote:
Volgens mij mag dat niet. En ik heb mijn tuin al meermaals aangeboden, maar niemand wil zo ver naar het zuiden zakkenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef Tinuviel het volgende:
Je zou ook s'middags aan het strand kunnen afspreken, niet om daar te gaan zwemmen, maar op het strand te BBQen, dat is ook leuk. Mag dat eigenlijk op een openbaar strand? Misschien heeft iemand een tuintje, waar we kunnen BBQen?
Nog ergerquote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan uhh, doe je net of je niet kampeert, slaap je buiten de tent en doe je 's morgens weer alsof je niet gekampeerd hebt
Gaan we zo doenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:09 schreef B.ertha het volgende:
Ik bied me bij dezen aan om de meet te organiseren!!
Dan heb ik lekker alles voor het zeggen![]()
Of iedereen denkt "Yes, Yuri komt nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gaan we zo doen![]()
Dan komt het officieele Yuri boycot er op en dan komt er niemand![]()
![]()
Everybody loves Yuriquote:Op zondag 17 juni 2007 22:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of iedereen denkt "Yes, Yuri komt nietDan gaan we zeker" En dan komen er 20 man
![]()
![]()
![]()
Nah, zo gemeen zijn we niet
Waar is zover naar het Zuiden? Denk dat ik straks wel even de computer uitdoe. Ben even weg, maar kom nog even terug voordat de computer uitgaat.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. En ik heb mijn tuin al meermaals aangeboden, maar niemand wil zo ver naar het zuiden zakken
De zee is juist het leukst!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigenlijk is het strand best leukDat er zee bij zit, dat is weer minder
![]()
![]()
Nee, wij gaan ieder jaar op vakantie in de buurt van een strand, maar ik kies ze altijd uit met zo min mmogelijk golven (Middellandse zee ofzo)
15 km onder Nijmegenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Waar is zover naar het Zuiden? Denk dat ik straks wel even de computer uitdoe. Ben even weg, maar kom nog even terug voordat de computer uitgaat.
leuk!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:Net met een vriendin afgesproken dat we deze zomer nog even een weekje naar Engeland gaan!
Dat heb ik nooit gezegt dta het te ver wasquote:Op zondag 17 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet. En ik heb mijn tuin al meermaals aangeboden, maar niemand wil zo ver naar het zuiden zakken
Eigenlijk is de zee ook leuk ja. Als je maar met de goeie mensen bent. De zee isquote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
De zee is juist het leukst!![]()
Proberen over die golven te springen. En als het water nog koud is: getrek en geduw om een ander in het water te gooien.Proberen op zo'n plank te gaan staan, wat nooit lukt.
![]()
Het strand is juist vreselijk. Zand te heet, veel mensen, vrienden die alleen maar willen zonnen![]()
Nem wel, Red ook en volgens mij nog iemandquote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegt dta het te ver was
Jij bent snel om.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Eigenlijk is de zee ook leuk ja. Als je maar met de goeie mensen bent. De zee is
Waarschijnlijk een weekje kamperen in de buurt van Londen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
leuk!Waar ga je heen in Engeland?
Ik ga een lang weekend naar Keele.![]()
Engeland is gaaf vooral Londen. WIl er ook weer heenquote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
leuk!Waar ga je heen in Engeland?
Ik ga een lang weekend naar Keele.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een weekje kamperen in de buurt van Londen.
Heerlijk, die hangtieten en drillende cellulitiskonten.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind het geen probleem als jullie allemaal in bikini rondhuppelen
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem als jullie allemaal in bikini rondhuppelen
Zo oud zijn we nietquote:Op zondag 17 juni 2007 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heerlijk, die hangtieten en drillende cellulitiskonten.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]tof. Londen
![]()
ik dacht dat Keele net boven Londen lag, maar niet dus:
[afbeelding]
johquote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef Tinuviel het volgende:
* iamredleader post even onder Tinuviel d'r account *zo, dames en heren, de avond zit erop. Ik ga niet in bikini rondhuppelen.
Ja, maar die zijn toch over 2 mnd uitgeteld? Wou je dan binnen een paar weken een nieuwe meet?quote:Strand is op zich een optie, hier in Ouderkerk aan de Amstel is een leuke plas water voor de echte fanatiekelingen, we kunnen op de velden rustig voetballen, frisbee-werpen of andere sporten beoefenen.
En er is meer dan genoeg plek om lekker te barbequeuen. Het is vlakbij Amsterdam - eventueel kunnen PhysicsRules en DaviniaHR elk met een auto komen, maar we moeten niet teveel op ze rekenen - de buik van DaviniaHR is echt behoorlijk groot aan het worden![]()
Bij jullie lijkt me een goed ideequote:Maar goed, zoals gezegd, een zondag-meet hier in Amsterdam zou geen probleem zijn, mensen kunnen dan ook hier crashen als dat nodig is.zien we tzt allemaal wel
![]()
en nu welterusten, ik ga slapen
/iamredleader onder Tinuviel d'r account![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |