Da's gewoon de leukste naam, vooral als die ander Pinda heet.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet en zal die andere kat Panda noemen, dat is het idee
Ach gossiequote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef Yurithemaster het volgende:
de trein ging om 21:20 en ik was in gouda om kwart voor 10. toen gewacht op de trein naar utrecht om 5 voor. en toen was ik om 22:15 weer in utrecht
Das waar. Was vroeger mijn lievelingsdierquote:Op zondag 17 juni 2007 20:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Da's gewoon de leukste naam, vooral als die ander Pinda heet.
En panda beertjes zijn lief!
[afbeelding]
![]()
Dus...quote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
Das waar. Was vroeger mijn lievelingsdier
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Das waar. Was vroeger mijn lievelingsdier
Wat zijn dat voor een rare lui?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef B.ertha het volgende:
Dus willen ze dat hier thuis niet
Heb dus geleerd van de meesterquote:Op zondag 17 juni 2007 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]dat is écht een Soempie-actie!!! Ik ben ook al eens op die manier in Gouda beland
echt, geen grapje!! Ook vanaf Utrecht
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt precies hetzelfde.lol
![]()
Hoezo?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef B.ertha het volgende:
Ik slaap vanavond trouwens in een matrasje op de grond in mn eigen kamerBed is weg en het bureau ook. Wordt al aardig leeg...
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
Goed, we gingen dus paintballen in een oude melkfabriek in Friesland. Echt een supergaaf terrein: boven en beneden, trappetjes, bruggen, glijbaan en een nagebouwd dorpachtig iets. Echt heel tof.![]()
We waren met een kleinere groep: 16 mensen. Er hadden dus gewoon 6 mensen afgezegd! Waaronder een vriend van mij, omdat hij een kater had.Kende het merendeel van de mensen niet, maar was echt een gave groep. In september gaan we met z'n allen in Groningen outdoorpaintballen.
![]()
Maargoed, het paintballen dusGewoon van drie tot zes gespeeld! Potjes van 20 minuten. Capture the Flag gedaan en Team Deathmatch. Het was net Unreal Tournament
![]()
Nou, ik en een heel goede vriend zaten samen in een team. Hij schiet echt waanzinnig goed! Het derde potje was het mooist. Wij met z'n twee na het aftellen als een gek rennen en van de glijbaan. In 5 minuten hadden we samen 6 mensen neergeknald![]()
Vervolgens ging hij wat verder richting vlag en werd beschoten.
Daarna kreeg ik de volle laag.
Maargoed, dan ga je uit het spel en dan zit daar 6 man een beetje verslagen aan de bar.
En wij twee dus.
Was echt geniaal en die barman lachen.
![]()
En enenenen een heel toffe eenmansactie. Ik schrok omdat er een tegenstander recht op me af kwam, vervolgens schoot ik hem echt precies tussen z'n ogen.Hij liep het bargedeelte in, legt z'n veiligheidsbril neer: 'kijk, dit zijn ze hè.'
![]()
Oeh, en plat op m'n buik en op ellebogen kruipend richting dorpje. Zitten daar twee jongens achter het nagebouwde kerkje. Alletwee vol op hun kont geraakt.![]()
![]()
heel verhaal.
iets als: de betere schoten/ schutters.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
Maar hoezo "kijk dit zijn ze"?
ah zoquote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
iets als: de betere schoten/ schutters.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Soempie het volgende:
Het eerste potje had ik ook een heel domme actie![]()
![]()
Ik ga het even painten![]()
Ik kwam er achter dat je jouw nick uitspreekt als Tinuviejelquote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Tinuviel het volgende:
Goeden avond iedereen. Klingt allemaal alsof iedereen hele aardige belevenissen had de laatste dagen. Heb goede dingen gehoord over de meet!
Ben benieuwd danquote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Soempie het volgende:
Het eerste potje had ik ook een heel domme actie![]()
![]()
Ik ga het even painten![]()
Ja dusquote:Op zondag 17 juni 2007 21:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wa sook niet op de meet![]()
Het had toch iets te maken met elfen ofzo
Dank je wel voor het compliment over de ketting. Zegt dan iets over de smaak van Iamredleader. Ik vind de ketting ook erg leuk. Jammer dat ik die meet heb gemist. Volgende keer op een zondag alsjeblieft, wil er dan namelijk graag bij zijn!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kwam er achter dat je jouw nick uitspreekt als Tinuviejel
En je hebt een hele mooie ketting
Moet jij altijd werken op zaterdag dan ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment over de ketting. Zegt dan iets over de smaak van Iamredleader. Ik vind de ketting ook erg leuk. Jammer dat ik die meet heb gemist. Volgende keer op een zondag alsjeblieft, wil er dan namelijk graag bij zijn!
We liepen langs een Swarovski winkel en hij kon het niet nalaten om ff op te scheppenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment over de ketting. Zegt dan iets over de smaak van Iamredleader. Ik vind de ketting ook erg leuk. Jammer dat ik die meet heb gemist. Volgende keer op een zondag alsjeblieft, wil er dan namelijk graag bij zijn!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:45 schreef Tinuviel het volgende:
Kan zaterdag gewoon niet. Ja waar is dat plaatje soempie?
Halfdood en de rest van de maand een blauw voorhoofd?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Situatie van bovenaf
Ik stond bij A en dacht dat de tegenstander bij het rode kruisje stond. Ik al schietend zijwaarts naar B. Vervolgens: 'fuck, niemand!' Ik loop richting de gang, staat er iemand bij dat groene kruisje!
Ik schrok me dood!Volgens mij sprong ik wel een meter de lucht in, terwijl ik hem de volle laag gaf.
Wat dus op een meter helemaal niet mag...
Hij stond met z'n armen in de lucht: 'Keet, meekomen! Jij bent ook af!'
![]()
Ik had zo fanatiek op z'n hoofd geschoten dat hij niks meer kon zien door z'n veiligheidsbril![]()
Goeeed, nu niks meer over paintball.![]()
Je hoofd is gelukkig goed beschermd.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Halfdood en de rest van de maand een blauw voorhoofd?
Mooi dat het leuk wasquote:Op zondag 17 juni 2007 21:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hoofd is gelukkig goed beschermd.'t Lullige was vooral dat hij me al voorbij had zien komen en niet had geschoten omdat ik te dichtbij was.
![]()
Ik vertel het niet goed.Nouja, boeiend, 't was erg de moeite waard allemaal.
![]()
Had je de cirkelzaag nog nodig?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:48 schreef Soempie het volgende:
Ik had zo fanatiek op z'n hoofd geschoten dat hij niks meer kon zien door z'n veiligheidsbril![]()
Goeeed, nu niks meer over paintball.![]()
Nee mam.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mooi dat het leuk wasEn nu niet meer SOGgen he
Ik ben niet zo'n strand figuur eingelijk geeft mij maar een zwembadquote:Op zondag 17 juni 2007 21:56 schreef Tinuviel het volgende:
Heb over het idee met het strand gehoord voor de volgende AKQ SC meet. Vond ik wel een erg leuk idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |