quote:Op zondag 17 juni 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naja de trein utrecht CS groningen ging om 21:20 en het was al 21:17 dus ik kom de roltrap en en zie de trein staan dus ik stap in net op tijd want toen ik ging zitten begon de trein met rijden. dus zit lekker en kijk naar buiten zie ik later station woerden voorbij gaan dus ik denk hmm die zag ik volgens mij niet op de heenweg. hoor ik ietsje later volgende halt station gouda met daarna rotterdam alexander en als eindbestemming rotterdam CS![]()
![]()
![]()
Ik stik bijnaquote:Op zondag 17 juni 2007 03:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar wel een enige echte soempie actie zoals alleen zij die kan maken![]()
Zijn er nog foto's gemaakt?quote:Op zondag 17 juni 2007 10:45 schreef SaskiaR het volgende:
hierhet was gezellig! Bowlen blijft lastig, maar ik heb me wel vermaakt.
Ik heb een deadline donderdag, maar ik kan nergens m'n inspiratie vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:57 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een deadline morgen, maar ik kan nergens m'n oost-indische inkt vinden.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 10:45 schreef SaskiaR het volgende:
hierhet was gezellig! Bowlen blijft lastig, maar ik heb me wel vermaakt.
Inspiratie heb ik gelukkig niet nodigquote:Op zondag 17 juni 2007 11:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb een deadline donderdag, maar ik kan nergens m'n inspiratie vinden.![]()
Nem, Neleos en Red wilden/moesten al weg en toen ging de rest ook maarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf?
Minimeet omdat iedereen vroeg naar huis moest ofzo?
Meets gaan toch altijd gepaard met lange nachten, enorme dronkenschap en slechte foto's
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
minimeet is met weinig mensen, maar een kortstondige meet dus.En ik denk ivm de treintijden inderdaad.
Misschien is er nog een kansje op slechte foto's![]()
Oja? En gebruik eens entersquote:Op zondag 17 juni 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik was als eerste op de plek en 5 min later herkende ik Hawaii_Tim en toen kwam B.ertha, redleader en neleos en als laatste kwam nembrionic en 3 minuten nadat nem er was begon het toch te stort regenen en te onweren. toen hebben we maat tot half 5 gewacht op enentuele laat komers en zien we vertrokken naar de pub. kwart voor 6 belde saskia op om te vragen waar we zatten dus die was er ook na een kwartiertje. daarna gingen we nog wat eten en zijn we vertrokken nara de bowlingbaan. daar hebben we zeer gezeliig gebowld, heb geen score bijgehouden maar dacht dat neleos de meeste punten had. toen was het kwart over 9 en liepen we naar het station warana iedereen zo'n beetje zijn eigen weg ging en ik nog een somepie actie maakte en toen wa sik om 12 uur weer in assen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naja de trein utrecht CS groningen ging om 21:20 en het was al 21:17 dus ik kom de roltrap en en zie de trein staan dus ik stap in net op tijd want toen ik ging zitten begon de trein met rijden. dus zit lekker en kijk naar buiten zie ik later station woerden voorbij gaan dus ik denk hmm die zag ik volgens mij niet op de heenweg. hoor ik ietsje later volgende halt station gouda met daarna rotterdam alexander en als eindbestemming rotterdam CS![]()
![]()
![]()
quote:
En niemand die ze opdronkquote:Op zondag 17 juni 2007 11:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ach, we hebben ontzettend gelachen, toch? Dat laatste kwartiertje "disco-bowlen" vooral, voor elke strike een shotje
![]()
En filmpjesquote:Op zondag 17 juni 2007 11:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
een paar
B.ertha heeft vooral veel gefotografeerd
![]()
Tim is op nationale televisie geweest, en nog steeds op YouTube terug te vinden. Zal wel een trauma zijn denk ik...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
Neleos was idd niet zo gecharmeerd, tim dacht ik ook niet
Ik wil dat filmpje ook zien, kan het niet vindenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tim is op nationale televisie geweest, en nog steeds op YouTube terug te vinden. Zal wel een trauma zijn denk ik...
Dan moet ik betalen voor realplayerquote:Op zondag 17 juni 2007 12:20 schreef SaskiaR het volgende:
weg
Zolang het er niet altijd over gaat vind ik het prima, af en toe tussendoor mag best.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:22 schreef wyccie het volgende:
Hmm, SaskiaR, ik denk dat je de link beter even weg kunt halen. Tim vindt dat niet zo leuk.
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef wyccie het volgende:
Haha, grappig hoe iamredleader kijkt. Dat is 'm toch, op het laatst?
Ja ja en even Photoshoppen hè! Zo kan ik er ook goddelijk uitzien.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het ook niet erg als er foto's van mij gepost worden maar als het kan zou ik wel graag voorselectie willen plegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |