Hehe tja ik vind het wel okay. En ik heb het later nodig dus ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
M&O en FransAls jij het maar leuk vindt, hè
5V. Leukste tijd ooit op de middelbare school![]()
Alleen aan het eind bleven we wel allemaal (ik + beste vrienden) zitten.![]()
Dus.
![]()
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:31 schreef Nesle het volgende:
Hoezo was het zon leuke tijd dan? Je had geen hol uitgevoerd en bent daarom blijven zitten?![]()
17. Op een gegeven ogenblik kunnen je ouders je gewoon niet veel meer meegeven/ leren en wordt het tijd om de deur uit te gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:39 schreef Nesle het volgende:
Hoezo zat je toen al op kamers dan? Je was toen 16/17 neem ik aan?
Nee, in Schagen. Een vriend van een vriendin zocht nog een huisgenoot. Toen heb ik hem gebeld. Ook gewoon in Schagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef Nesle het volgende:
Je woonde ook al in groningen met je ouders? Of ben je ook naar een andere school verhuisd?
't was wel in overlegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:02 schreef Nesle het volgende:
Ohja nee oke. Ik dacht dat je in je uppie zo was vertrokken en op kamers je middelbare schooltijd had afgemaaktDat vond ik beetje raar maar ik snap hem nu
Zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef geenaam het volgende:
Vanavond maar weer uitgaan. Ben nu al 3 dagen op rij aan het vieren dat ik geslaagd ben..
Begin me wel brak te voelenquote:
Sooooeeeeemp, je bent wederom niet te bereiken. Waarom heb je een mobiel als je hem niet meeneemt? We gaan met 22 man overigens en je zit bij mij in het team. Ik heb gezien hoe je schiet, you scared me.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
Ik ga volgende week paintballen. Groep van 18 man bij elkaar getrommeld.Grotendeels studenten die ook midden in hun tentamenperiode zitten.
![]()
![]()
Ik ben niet lui geweest, integendeel. Omdat ik toen een veel te drukke baan had, ben ik er toen niet aan toegekomen. Nu ben ik aan het afstuderen, en zal ik het alsnog moeten inleveren...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
En wist je toen niet dat je die moest maken, of ben je gewoon lui geweest?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef Looter het volgende:
[..]
Sooooeeeeemp, je bent wederom niet te bereiken. Waarom heb je een mobiel als je hem niet meeneemt? We gaan met 22 man overigens en je zit bij mij in het team. Ik heb gezien hoe je schiet, you scared me.Bel even terug als je dit leest of die missed calls ziet. Ajuus.
![]()
Ja, vond ik ook. Kwart voor 10quote:
Hee wyc, wat een mysterieus glimlachje.quote:
Haha, niet zo mysterieus hoor. Ik zag je in je eentje posten, wilde even laten weten dat ik er ook was.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Soempie het volgende:
Hee wyc, wat een mysterieus glimlachje.
minimeet is met weinig mensen, maar een kortstondige meet dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf?
Minimeet omdat iedereen vroeg naar huis moest ofzo?
Meets gaan toch altijd gepaard met lange nachten, enorme dronkenschap en slechte foto's
Ik was dat gister alquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Zijn jullie al jaloerz?
Jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Je woonde tussen drie friettenten, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |