Hoe meer zielen hoe meer vreugd, lijkt me!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Morgen is het om 4 uur? Iemand problemen mee als ik MISSCHIEN kom? Ik heb nog geen idee hoe laat ik straks uit m'n bed ga stappen dus misschien kom ik wel ff langs met trein/ brommer..
Ah, nog niet eens gelezen. Zou tof zijn ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Morgen is het om 4 uur? Iemand problemen mee als ik MISSCHIEN kom? Ik heb nog geen idee hoe laat ik straks uit m'n bed ga stappen dus misschien kom ik wel ff langs met trein/ brommer..
Nee hoor, maar het zou wel handig zijn als je even kan melden of je komt of niet, zodat we weten of we op je moeten wachten of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Wattes?quote:
B.ertha dacht ik en nem denk ik ook wel,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, neemt er iemand een camera mee?
Onder het grote blauwe bord in de hal toch is de meeting?quote:
Ach neequote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:44 schreef Mikkie het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat ik echt totaal geen zin heb vandaag(was te verwachten)
Oeh, en B., ze hadden je servetje weggegooid
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
B.ertha dacht ik en nem denk ik ook wel,
Mooi, dan hoef ik het niet te doenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
B.ertha dacht ik en nem denk ik ook wel,
Zo reageerde ik vorige week ookquote:
Kom Soem. Ik kom wel even naar Groningen. Gaan we even bowlenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kom Soem. Ik kom wel even naar Groningen. Gaan we even bowlen![]()
![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:00 schreef Nesle het volgende:
Woooooha ik heb al drie vakken in mijn kopske voor de proefwerkweek
Goed he![]()
M&O en Fransquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:21 schreef Nesle het volgende:
Jamet M&O en Frans2.
Heb er zin in, vooral omdat heel v4 (nu) doormekaar heen wordt gegooid dus dan zit je ook weer is bij andere mensen in de klas. Sommige vrienden zitten nu in andere klas namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |