quote:
dat zeg ik Stelenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe wil jij aan het shirt van een mod komen
Nogalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We zijn er erg aan toen als ik mezelf sla![]()
Ik zou ons op laten nemen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
We zijn er erg aan toen als ik mezelf sla![]()
K kan niet wachtenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
Ik zal voor de duidelijkheid even een printscreen maken, moment
Dat kun je toch selecteren via 'muziek'? Je kunt geloof ik maar uit een beperkt aantal nummers kiezen, grotendeels 'lokale' bandjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
Oke, op hyves hè...sommige mensen hebben zo'n muziekdingetje bovenaan. Hoe krijg je dat voor elkaar?
oh, balen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat kan je toch selecteren via 'muziek'? Je kunt geloof ik maar uit een beperkt aantal nummers kiezen, grotendeels 'lokale' bandjes.
Een paar maandjes keek ik er wel eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe vaak heb je het wel gedaan dan?
mensen die hyves 'quote:
daar zijn wel meer mogelijkheden voorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel, het is een uitstekende SOG-mogelijkheid![]()
Op een gegeven ogenblik is dat ook wel klaar.quote:
Fokkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik is dat ook wel klaar.![]()
Te serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Die eerste is tof!
Die tweede is veel te serieus voor jou
En die derde is een zuurstok, da's geen goed idee
Ja, soms doe ik dat.quote:
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef LadyBlack het volgende:allemaal!
Veel plezier morgen op de meet en met andere dingen! Ik ga nu naar bed want ik moet om 7 uur in de auto zitten, op weg naar GoudaDan lekker de hele dag met 450 man de Carmina Burana brullen
Ja, alleen m'n fijne motoriek is nogal knudde.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wbt die Pikachu; heb je geen vrije-selectie tool? Dan selecteer je de wangetjes gewoon en kleurt ze in
Heel erg inzoomen, zodat je alvas een lijntje rood kan maken. Als dat lijntje rood is kan je met de magic wand de rest van de wangen selecteren en in 1 keer rood makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, alleen m'n fijne motoriek is nogal knudde.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heel erg inzoomen, zodat je alvas een lijntje rood kan maken. Als dat lijntje rood is kan je met de magic wand de rest van de wangen selecteren en in 1 keer rood maken
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, lijkt me!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Morgen is het om 4 uur? Iemand problemen mee als ik MISSCHIEN kom? Ik heb nog geen idee hoe laat ik straks uit m'n bed ga stappen dus misschien kom ik wel ff langs met trein/ brommer..
Ah, nog niet eens gelezen. Zou tof zijn ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Morgen is het om 4 uur? Iemand problemen mee als ik MISSCHIEN kom? Ik heb nog geen idee hoe laat ik straks uit m'n bed ga stappen dus misschien kom ik wel ff langs met trein/ brommer..
Nee hoor, maar het zou wel handig zijn als je even kan melden of je komt of niet, zodat we weten of we op je moeten wachten of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Wattes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |