Maar je gaat dus alleen 's ochtends helpen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat laatste, er waren echt te weinig mensen voor morgen
Tot een uur of elfquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar je gaat dus alleen 's ochtends helpen?
Ongetwijfeld.quote:
Hoe heet dat spul met dat ei ook alweer?quote:
foei jong hai dacht ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe heet dat spul met dat ei ook alweer?![]()
Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, kan toch niet komen morgen...
Ik had mogelijk een verjaardag morgen, maar nog niets van gehoord. Belt hij vandaag op of ik morgen op z'n feestje kom....
ja zoiets. Had er eigenlijk wel zin in, maar ik kan het niet maken niet naar die verjaardag te gaanquote:
Bummer. En het is niet te combineren?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja zoiets. Had er eigenlijk wel zin in, maar ik kan het niet maken niet naar die verjaardag te gaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je staat in mijn telefoon onder Yurithemaster
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef Neleos het volgende:
En... zijn jullie al zenuwachtig voor de meet?
Zullen wel denken dan yurithemaster wat is dat voor ietsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]Komt eraan
Als iemand ooit mijn telefoon leest
Maar ik weet wat jij van plan bentquote:
Het nerdnummer staat er ook inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zullen wel denken dan yurithemaster wat is dat voor iets![]()
Jij onder koequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je staat in mijn telefoon onder Yurithemaster
van 538. Als iemand je nummer vraagt en dat wil je niet geven, geef je dat nr. Dan spreken zij iets triests in op de voicemail en dat komt op de radioquote:
Ik zal het maar bekennen..Yuri is mijn kloon..quote:
Haha had je gedacht jij bent mijn kloonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal het maar bekennen..Yuri is mijn kloon..![]()
Zit alleen nog te twijvelen tussen een groen t-shirt of het fok t-shirt(maar die is niet van mij dus moet ik hem dan jattenquote:
Yes, war of the Clonesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Haha had je gedacht jij bent mijn kloon![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit alleen nog te twijvelen tussen een groen t-shirt of het fok t-shirt(maar die is niet van mij dus moet ik hem dan jatten)
* identiteitscrisisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Haha had je gedacht jij bent mijn kloon![]()
Dan krijg ik straks ene Ban als ik zn t-shirt jatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]Doen!
Ik trek mn bloesje waarschijnlijk gewoon aan
Hoe wil jij aan het shirt van een mod komenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan krijg ik straks ene Ban als ik zn t-shirt jat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |