Ze hebben wel gelijk over Rodenbach, dat vind je óf lekker óf helemaal niet. Vandaar de 7 en de 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:14 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4HSieW5J_qk&eurl=http%3A%2F%2Floddo%2Ehyves%2Enl%2F
'it tastes like shampoo... I'm starting to like it'
wauwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Ik heb een nieuwe pc op het werk, kan ik eindelijk meer dan 2 tekeningen openen zonder dat alle muisklikken 5 minuten in beslag nemen![]()
Ik ook vooral die pc's bij ons op schoolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wauwhoe lang duurt het nu dan
4 minuten
![]()
ik haat trage pc's
nu een 3 ghz snel ding met 1 gig werkgeheugen, dus gaat nu wel een stuk beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wauwhoe lang duurt het nu dan
4 minuten
![]()
ik haat trage pc's
Wel aardigquote:
Ja, maar ik ben dan ook vet rijk.quote:
tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel aardig![]()
Ik ga volgende week paintballen. Groep van 18 man bij elkaar getrommeld.Grotendeels studenten die ook midden in hun tentamenperiode zitten.
![]()
![]()
gaat goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het bij jou? Wat ga je het weekend doen?
The good lifequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef Mikkie het volgende:!
Sinds jij een baantje en inkomsten hebt ga je echt helemaal los hè
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je niet op de meet komt, mag je dan evengoed een tof weekend hebben?
Morgen een personeelsuitje, met z'n allen zeilen in Friesland, hopen dat hewt droog blijft
Feestjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
gaat goed
vanavond komt er een vriend bij een andere vriendin langs, omdat die vriendin morgen jarig is (ja ja ingewikkeld) en daar gaan we vanavond even langs en morgen dus feestje
en moet nog huiswerk maken
Nou, eigenlijk ben ik nu gewoon weer heel erg blutquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef Etcetera het volgende:
als ik nou m'n rekeningnummer neerzet, ga je dan geld aan mij overstorten![]()
![]()
zeg ff wanneer je weer geld hebt danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk ben ik nu gewoon weer heel erg blut![]()
Maar anders zeker![]()
Jawel, dat gaat deze zomer goedkomen.quote:
Ik ook niet. Ik denk dat ik daar maar blijf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Een tientje per dag?
Daar kan ik in Nederland niet eens van leven
quote:
Waarom? Ik moet morgen heel vroeg op, kijken of ik het morgenavond uithoudquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet mezelf wel dwingen om vroeg naar bed te gaan vanavond![]()
Soempquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel aardig![]()
Ik ga volgende week paintballen. Groep van 18 man bij elkaar getrommeld.Grotendeels studenten die ook midden in hun tentamenperiode zitten.
![]()
![]()
Dus voor morgen heb je ook nog?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef Mikkie het volgende:
De chinees was heerlijk. Die mensen zijn geniaal. Voor ¤ 5,50 een maaltijd thuisbezorgd waar een normaal mens twee keer van kan eten!
Vergeet je kettingzaag niet in je tas te stoppenquote:
Je was toch vrij zei je of ging je uit collegealiteit toch nog helpen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
Waarom? Ik moet morgen heel vroeg op, kijken of ik het morgenavond uithoud
Doe ligt al lang klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vergeet je kettingzaag niet in je tas te stoppen![]()
Op de een of andere manier is de tentamenperiode altijd de drukste periode wat betreft vrienden.quote:
Dat laatste, er waren echt te weinig mensen voor morgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je was toch vrij zei je of ging je uit collegealiteit toch nog helpen?
En straks is ie verslaafdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is de tentamenperiode altijd de drukste periode wat betreft vrienden.![]()
Ik sprak trouwens net een vriend van me. Die heeft z'n studie even op een laag pitje gezet en is flink aan het cashen geslagen> pokeren via internet. Geniaal, hij verdient een paar duizend euro per maand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |