Tim is op nationale televisie geweest, en nog steeds op YouTube terug te vinden. Zal wel een trauma zijn denk ik...quote:Op zondag 17 juni 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
Neleos was idd niet zo gecharmeerd, tim dacht ik ook niet
Ik wil dat filmpje ook zien, kan het niet vindenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Tim is op nationale televisie geweest, en nog steeds op YouTube terug te vinden. Zal wel een trauma zijn denk ik...
Dan moet ik betalen voor realplayerquote:Op zondag 17 juni 2007 12:20 schreef SaskiaR het volgende:
weg
Zolang het er niet altijd over gaat vind ik het prima, af en toe tussendoor mag best.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:22 schreef wyccie het volgende:
Hmm, SaskiaR, ik denk dat je de link beter even weg kunt halen. Tim vindt dat niet zo leuk.
quote:Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef wyccie het volgende:
Haha, grappig hoe iamredleader kijkt. Dat is 'm toch, op het laatst?
Ja ja en even Photoshoppen hè! Zo kan ik er ook goddelijk uitzien.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het ook niet erg als er foto's van mij gepost worden maar als het kan zou ik wel graag voorselectie willen plegen
Nu niet meer dan?quote:
En dáárom wil ik dus voorselectie kunnen doenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:44 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
Zie hier, een foto van je kont
En dat wist Iamreadleader helemaal nietquote:
quote:
waarom dat dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dáárom wil ik dus voorselectie kunnen doen
Vooruit, maakt het weer een beetje goedquote:
Ik weet niet wat voor foto's er nog meer gemaakt zijn hequote:
Nog een waar je kont ook op staatquote:Op zondag 17 juni 2007 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor foto's er nog meer gemaakt zijn he
waarom moest hij dat eigenlijk wetenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dat wist Iamreadleader helemaal niet
Doen. Al ben je nog zo slecht, je hebt wel lolquote:Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb lang niet meer gebowld. Krijg er wel zin in.
Misschien moet ik weer eens met wat vrienden afspreken.
Waarom maak je zoveel foto's van mijn kont?quote:Op zondag 17 juni 2007 12:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nog een waar je kont ook op staatEn eentje van je naast Sas
Omdat dat hardstikke geil isquote:Op zondag 17 juni 2007 12:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom maak je zoveel foto's van mijn kont?
Hoe kan ik daarbij nou in de weg staan, jij zat op dezelfde baan als Nem en ik op de baan ernaast!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Omdat dat hardstikke geil is
Omdat dat dat het enige is dat ik zie van achter je als je bowlt misschien?maar die foto draaide eigenlijk om Nem, jij stond in de weg
Oké, je stond er gewoon naast terwijl dat niet de bedoeling wasquote:Op zondag 17 juni 2007 12:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kan ik daarbij nou in de weg staan, jij zat op dezelfde baan als Nem en ik op de baan ernaast!
Liever nog even nietquote:Op zondag 17 juni 2007 12:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké, je stond er gewoon naast terwijl dat niet de bedoeling was
En je staat ook nog in een filmpje. Niet plaatsen?
In dat geval: daten?quote:
Ik heb een knalgroene klok gegeven die niet ingepakt isquote:Op zondag 17 juni 2007 13:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wilde een boek kopen, maar kwam er gisterochtend achter dat de winkel pas om 9.30 open ging. En toen moest ik al aan het werk zijn. Toen is m'n zus nog op pad geweest, maar geen idee wat ze gekocht heb
En ben je nu ongesteld?quote:
Ik heb daar niks over te zeggenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb besloten dat ik niks aan vaderdag doe
Beter nog, ik vreet 'm op.quote:
Nee, volgende week pas.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ben je nu ongesteld?
Dat zal hem lerenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter nog, ik vreet 'm op.![]()
[..]
Nee, volgende week pas.![]()
Dat is Iamredleader. En mij had je kunnen zien hequote:Op zondag 17 juni 2007 13:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik ken helemaal niemand van jullie. En stiekem ben ik ook wel benieuwd naar Bertha
Dat is jammer, ik werd vrijdag in 1 trein 2 keer gecontroleerdquote:Op zondag 17 juni 2007 13:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik had trouwens helemaal geen 23,70 uit hoeven geven. Gisteren voor de verandering weer niet gecontroleerd
Ik zat trouwens (per ongeluk) in de stiltecoupé. Maar het was me daar toch een teringherriequote:Op zondag 17 juni 2007 13:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is jammer, ik werd vrijdag in 1 trein 2 keer gecontroleerd
Dat is vaker zo in de stiltecoupé, en als ik daar dan zit omdat ik rust wil hebben ga ik me daar extra aan ergerenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zat trouwens (per ongeluk) in de stiltecoupé. Maar het was me daar toch een teringherrie
Da's bij ons ook zo; Vader- en Moederdag is heilig, ook al zijn zowel mijn broer als ik al ruim 7 jaar het huis uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb daar niks over te zeggenDat moet,anders kijken ze je raar aan
Ik had oortjes van mn mp3. Maar kom op, het was daar luidruchtiger dan in een gewone coupéquote:Op zondag 17 juni 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is vaker zo in de stiltecoupé, en als ik daar dan zit omdat ik rust wil hebben ga ik me daar extra aan ergeren
Leve koptelefoons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |