Hoe heet moederpoes?Noem haar dan daarnaar, of naar de baas, of evt kinderen ofzo, niet Mieke!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:29 schreef B.ertha het volgende:
De bazin van de moederpoes heet Mieke, maar ik vind het niks. Voor een meisje al niet, laat staan een poesje
Ik help je wel even.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Scheetje / Tenzo / Tigra / Pixel / Mono / Blondie / Kroepke / Mini / Muts(ie) / Beefcake / Sipra / Stoei / Pluisje / Yoda,/ Neko / Mika / Egel / Sakura (Kersenbloesem) / Pardoes / Teigetje / Onyx / Poestafa / Poekie / Zana / Shiva / Ramba./ Knofje / Gummie / Cashew / Calimero / Olifantje / Muis / Talia / Belle / Pasha / Pistache / Kokos / Tama / Toby / Swiffer / Kiwi / Panda / Monkey / Coco / Banana / Musa / Narnia / Floddertje / Boris / Senny
Dat is (bijna) alles tot nu toe, alleen dat wat echt niet doorkomt is er tussenuit. Ik weet het niet meer....
Ik wil ook helpen!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:15 schreef B.ertha het volgende:
Scheetje / Tenzo / Tigra / Pixel / Mono / Blondie / Kroepke / Mini / Muts(ie) / Beefcake / Sipra / Stoei / Pluisje / Yoda,/ Neko / Mika / Egel / Sakura (Kersenbloesem) / Pardoes / Teigetje / Onyx / Poestafa / Poekie / Zana / Shiva / Ramba./ Knofje / Gummie / Cashew / Calimero / Olifantje Muis / Talia / Belle / Pasha / Pistache / Kokos / Tama / Toby / Swiffer / Kiwi / Panda / Monkey / Coco / Banana / Musa / Narnia / Floddertje / Boris / Senny
Dat is (bijna) alles tot nu toe, alleen dat wat echt niet doorkomt is er tussenuit. Ik weet het niet meer....
Gedaan. Maar nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:46 schreef B.ertha het volgende:
Gaat nu iedereen zijn eigen ideeën nogmaals aanprijzen?Denk ook eens na over ideeën van anderen
dies wel erg langquote:Op zondag 17 juni 2007 23:50 schreef Matthew_Star het volgende:
Barones van Truttenstein!
Nou noem deze dan Bruutzusquote:[b]Op donderdag 14 juni 2007 17:29 schreef B.ertha /b]
Het is een poesje. Een katertje hadden we Brutus willen noemen
Ik heb ook tessels!!!(en alpaca)quote:Op zondag 17 juni 2007 21:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger dat boekje van Knofje. M'n toekomstige tesselcavia gaat ook zo heten
.
vind ze geen van alleen eigenlijk mooi of leuk voor een kat.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Muts(ie) / Sipra / Mika / Zana / Shiva / Knofje / Pasha / Tama / Kiwi / Panda / Flappie / Gummie
Die zijn dus nog over
ben ik het niet mee eens, je moet rekening houden met de kat, en niet met wat anderen ervan vinden, als de kat een gizmo is (zoals mijn kat is) dan moet je schijt hebben aan iedereen en de kat gizmo noemen. en zo zijn er meer dingen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Dat is persoonlijk.
Ik vind het wel moeilijk, rekening houden met 4 mensen met verschillende smaak
zo bedoel ik het ook niet, ik bedoel meer, bij elke kat die ik had, had ik meteen na de eerste keer dat ik hem/haar zag een naam in gedachten, de paar keer dat ik daarna nog weer naar het nest ging kijk je dan of die naam echt bij hem past, is hij ondeugend, is zij meer een diva. zijn toch verschillende karakters in katten, je noemt een divakat ook geen brutus.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:31 schreef B.ertha het volgende:
Wat is dat nou weer voor een onzin. Een kat luistert naar een naam en je moet geen Sissy kiezen ofzo (vervelende sisklanken) maar verder maakt het die kat niet uit hoe hij heet
1. Muts is een beledigingquote:Op maandag 18 juni 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Muts(ie) / Sipra / Mika / Zana / Shiva / Knofje / Pasha / Tama / Kiwi / Panda / Flappie / Gummie
TSEquote:Op maandag 18 juni 2007 22:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
1. Muts is een belediging
2. Sipra klinkt als een ordinaire crackhoer
3. Mika is een zanger met een te strakke broek
4. Zana zie Sipra
5. Shiva zie Zana
6. Knofje is wel aardig
7. Pasha zie Shiva
8. Tama = la(at) ma(ar)
9. Kiwi is wel aardig
10. Panda: puike naam
11. Flappie is een konijn
12. Gummie is zo 'gummie'
Zana (eerste Google-hit):quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef B.ertha het volgende:
Timmie en Snoepie hadden we al. Zana kan dan toch ook? Saaaaaaaaaaaaaa naaaaaaaaaaa krijg je dan
Als ik uit dit lijstje MOET kiezen dan... euh... even denken... euh, nee ik vind het niets...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
Die zijn dus nog over
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |