gewoon een normaal jong katje, speels, af en toe verlegen, denkt de wereld aan te kunnenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:29 schreef Spacehamster het volgende:
Weet je ook iets over het karakter te vertellen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
gewoon een normaal jong katje, speels, af en toe verlegen, denkt de wereld aan te kunnen
Ook wel leuk, net als Calimeroquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Olifantje, Muis, Talia, Belle, Pasha
Zo'n katje hadden wij vroeger ook, maar van die was het ook twijfelachtig of ze het ging halen of niet. Omdat ze het uiteindelijk wel gehaald heeft hadden we haar (ja het was een poesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
gewoon een normaal jong katje, speels, af en toe verlegen, denkt de wereld aan te kunnen
Achquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:30 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Zo'n katje hadden wij vroeger ook, maar van die was het ook twijfelachtig of ze het ging halen of niet. Omdat ze het uiteindelijk wel gehaald heeft hadden we haar (ja het was een poes) Rambo genoemd. Een paar jaar later was ze doodgereden.
![]()
Awwwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach
Wij hadden Blinky, een hele stoere rode, gek op bierMaar ook overreden
Zit er nog niets bij wat je leuk vindt??quote:
En juist daarom is het geen goed ideequote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Kaas. Zo heette één van mijn gerbils.Past wel goed bij Pinda.
Begrijp ik je nou goed?!!quote:Op zondag 17 juni 2007 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Jawel, verschillende dingen vind ik wel geinig. Maar ik krijg zo langzamerhand door dat ik hier thuis niks te vertellen heb![]()
Nee, leuke ideeën worden in de groep gegooid (en gepusht door mij, want ze willen dat beest Mieke noemenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Begrijp ik je nou goed?!!![]()
Zitten we hier al dagen gewoon in de ruimte te roepen?![]()
Mieke!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, leuke ideeën worden in de groep gegooid (en gepusht door mij, want ze willen dat beest Mieke noemen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |