Dronken? Ik zat net een half uur.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:34 schreef Soempie het volgende:
En een dronken Nem, hij stond in de kroeg.
123quote:Op zondag 17 juni 2007 13:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SaskiaR en Yuri ook
Ik moest eerste ronde nog even wennen, ronde 2 en 3 gingen een stuk beter
Neleos heeft uiteindelijk van ons de hoogste score gehaald met 122 (dacht ik)
En maar zeggen dat 'ie pas 2 keer gebowld heeft in zijn levenquote:
Net als redleaderquote:Op zondag 17 juni 2007 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En maar zeggen dat 'ie pas 2 keer gebowld heeft in zijn leven
Ik denk dat 'ie blowen bedoelde, niet bowlenquote:Op zondag 17 juni 2007 17:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net als redleader
maar wel meteen als eerste worp al een strike![]()
beetje pingelenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Te veel
2.850, best een normale prijs. Morgen maar eens proefrijden en daarna wellicht onderhandelen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef Koenholio het volgende:
Een Amerikaan, een Duitser en een Nederlander stranden op een eiland nadat hun schip gezonken is. Al gauw komen ze een troep wilde imboorlingen tegen!
De hoofdman zegt: "We gaan jullie allemaal doodmaken en in de soep gooien!"
Dus die 3 gestrandden van: "oh noez!"
"Maar," zegt de hoofdman, "ik geef jullie een kans om je te bewijzen. Daarvoor moet je een opdracht doen. Zoek eerst elk 10 dezelfde vruchten op."
Dus die 3 gaan het bos in, doodsbang natuurlijk. Maar toch lukt het ze, want de Duitser komt als eerste met 10 kiwi's aanzetten.
"Goed!", zegt de hoofdman, "nu stop je ze allemaal in je kont, dan hoeven wij dat niet te doen. Als je dat kunt doen zonder een spier in je gezicht te vertrekken, blijf je leven. Zo niet, dan eindig je in de soep!"
Dus die Duitser gaat aan de slag... 1 kiwi, gaat nog.
2 kiwi's, pfoe, knap lastig al!
En bij de derde kiwi houdt hij het niet meer en schreeuwt het uit van de pijn, waarop hij wordt afgemaakt en in de soepgegooid.
De Nederlander komt vlak daarna uit de bosjes gerend met 10 piepkleine besjes. Hij krijgt dezelfde opdracht, en denkt "oooh, eitje!", en gaat aan de gang.
Maar bij de het negende besje barst de arme man opeens in lachen uit!![]()
In het hiernamaals komen de Nederlander en de Duitser elkaar tegen. De Duitser zegt "goh, waarom deed je dat nou? Je was er bijna!"
"Tjah", zegt de Hollander, "ik zag die Amerikaan met 10 ananassen aan komen zetten!"
LOOLLZZ!!!!11!![]()
![]()
!1!!!
Uiteindelijk tot 22.10 ofzoquote:
Ah oke. Ik dacht dat Nem ze had teruggebrachtquote:Op zondag 17 juni 2007 14:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
k ben niet zo'n verhalen breier .
[..]
Neleos dronk ze op volgens mij
Jij ook al?quote:[..]
Ik wil wel graag een voor selectie maken hoor voordat er materiaal van mij verschijnt![]()
[..]
quote:Ik ook![]()
![]()
Nietesquote:Op zondag 17 juni 2007 16:48 schreef Etcetera het volgende:
knap van je
oh trouwens ik kon B.'s filmpje niet zien, ding zou zijn verwijderd
Dat zal het zijn jequote:Op zondag 17 juni 2007 17:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie blowen bedoelde, niet bowlen
Dat is de eerste auto die ik mij herinner. Sinds hebben we altijd Renaults. Renaultquote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef Etcetera het volgende:
een Renault R19 uit 91, blauw
ziet er nog schitterend uit, goed onderhoudenenige wat er mis mee is, is dat de dorpels vervangen moeten worden maar dat is nog niet echt heel erg nodig
Oh oke ik was rond kwart over 10 weer in Utrecht en dacht zal al ik even kijken of er nog iemand is. toch maar niet gedaanquote:Op zondag 17 juni 2007 19:28 schreef B.ertha het volgende:
Uiteindelijk tot 22.10 ofzo
Gewoon even zienquote:Jij ook al?
Misschien komt het omdat je je profiel op prive hebt gezet?quote:Nietes
De foto's doen het nog welquote:Op zondag 17 juni 2007 19:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Oh oke ik was rond kwart over 10 weer in Utrecht en dacht zal al ik even kijken of er nog iemand is. toch maar niet gedaan
[..]
Gewoon even zien
[..]
Misschien komt het omdat je je profiel op prive hebt gezet?
Nu doet ie het welquote:Op zondag 17 juni 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De foto's doen het nog wel
http://s178.photobucket.com/albums/w266/BerthaM/?action=view¤t=DSCN1162.flv
Wij krijgen over 1,5 week onze 'nieuwe' auto. Een gare gele Mercedes uit 1984quote:Op zondag 17 juni 2007 18:23 schreef Mikkie het volgende:
Met van die heerlijk comfortabele Franse vering... soepel over drempels.
Ik ga morgen proefrijden in een Nissan Almera van '97
Oh ja! Vertel, hoe was het paintballen?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:09 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie snel!Even terug lezen.
Ik heb zo'n gave middag en avond gehad.![]()
![]()
Allemaal over foto'squote:Op zondag 17 juni 2007 20:09 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie snel!Even terug lezen.
Ik heb zo'n gave middag en avond gehad.![]()
![]()
Nieuw is nieuwquote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wij krijgen over 1,5 week onze 'nieuwe' auto. Een gare gele Mercedes uit 1984.
Maar ja, het ding kost bijna niets en is binnen twee jaar belastingvrij.
Wie is dat?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:13 schreef Nesle het volgende:
Okay, dit wordt mijn plaatje de komende tijd. Ik ben er over uit
Ja, behalve de linkerachterflank, die is ooit vervangen na een aanrijding. Die is beige.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:14 schreef wyccie het volgende:
Géél?????
Oh, dat is zo lelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, behalve de linkerachterflank, die is ooit vervangen na een aanrijding. Die is beige.
Je verandert wel vaakquote:Op zondag 17 juni 2007 20:13 schreef Nesle het volgende:
Okay, dit wordt mijn plaatje de komende tijd. Ik ben er over uit
Dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |