Ik zat ook al te puzzelenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar de vraag is nu natuurlijk wat voor slechte serie je aan het kijken was op nikkelodeon..
Ach, zo erg* zijn die foto's toch ook niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:41 schreef B.ertha het volgende:
Hadden jullie dat niet eerder kunnen zeggen
Ik kan ze wel plaatsenquote:Op zondag 17 juni 2007 13:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, zo erg* zijn die foto's toch ook niet?
*Op die van die benen na natuurlijk...
Vakantiehuisje? Dacht ik al te zienquote:Op zondag 17 juni 2007 13:52 schreef Nesle het volgende:
Nee helaas, wel zoiets
Ik vond het wel leuk op vakantie
Waarom?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Vakantiehuisje? Dacht ik al te zien
Vraag me niet waarom
Zeg dan gewoon dat je de keuken zowat naast de tv ziet staan en de tuinstoelen bijna in de woon"kamer"quote:
Dat had gekund ja, maar tv's staan zo vaak in de keuken en de stoelen stonden buiten hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 13:58 schreef Nesle het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je de keuken zowat naast de tv ziet staan en de tuinstoelen bijna in de woon"kamer"![]()
Succes!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef Nesle het volgende:
Hehe okay B.!
Ik ga weer aan de slag
Oeh I love wiskunde
Mijn ouders doen ook een hoop, maar vele handen maken natuurlijk licht werk.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:13 schreef B.ertha het volgende:
Doe je goed. Mijn vader doet gewoon alles bij mij
2,5 minuut is best veel om bij te praten hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef wyccie het volgende:
In tien minuten vier familieleden gesproken? Wow, knap hoor. Ik had verwacht dat je met tantes en ooms altijd een half uur aan de telefoon zit vastgeplakt als je alleen even wilt weten of zij een boormachine hebben.
Ach, ik kom gewoon meteen keihard terzake.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef wyccie het volgende:
In tien minuten vier familieleden gesproken? Wow, knap hoor. Ik had verwacht dat je met tantes en ooms altijd een half uur aan de telefoon zit vastgeplakt als je alleen even wilt weten of zij een boormachine hebben.
- Dag oom Piet.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ach, ik kom gewoon meteen keihard terzake.
werkt het bestequote:Op zondag 17 juni 2007 14:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, ik kom gewoon meteen keihard terzake.
ik moest lachenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
- Dag oom Piet.
- Hee TSE, alles goed?
- Ja, goed. Kunt u sloten in mijn nieuwe woning plaatsen?
- Natuurlijk TSE, geen probleem.
- Oké, bedankt. Doei!
*tuut tuut tuut*
Oom Piet kijkt zo![]()
Kan. Maar dat verandert zo snelquote:Op zondag 17 juni 2007 14:34 schreef wyccie het volgende:
Wordt het eigenlijk niet eens tijd dat de AKQ OP op Wikipedia wordt gezet?
Hoelaat was je er nog dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:34 schreef B.ertha het volgende:
Mijn trein had gisteren trouwens 20 minuten vertraging, dus liep ik terug. Maar toen waren jullie al wegHet had nog zo mooi kunnen zijn
IK vind het niet nodigquote:Op zondag 17 juni 2007 14:34 schreef wyccie het volgende:
Wordt het eigenlijk niet eens tijd dat de AKQ OP op Wikipedia wordt gezet?
k ben niet zo'n verhalen breier .quote:
Neleos dronk ze op volgens mijquote:En niemand die ze opdronk![]()
Ik wil wel graag een voor selectie maken hoor voordat er materiaal van mij verschijntquote:En filmpjes
Ik ookquote:Volgende meet wordt op zijn minst met overnachting. Er gingen al stemmen op om op een camping te gaan zitten, of in Amsterdam bij Red thuis. Ik stem voor
quote:Op zondag 17 juni 2007 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]dat is écht een Soempie-actie!!! Ik ben ook al eens op die manier in Gouda beland
echt, geen grapje!! Ook vanaf Utrecht
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt precies hetzelfde.lol
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |