op je celdeurquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Slotje!
nee man das een inside jokequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man das een inside joke
tyler en ik hebben namelijk samen vast gezeten voor de moord op een oostblokker althans dat gelooft pio_!
arme pio tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:18 schreef BeeDee het volgende:
Pio durft zich wederom niet te vertonen op FOK!... en da's begrijpelijk. Die wordt nergens meer serieus genomen.![]()
ik was ook iets wat sarcastischquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Weet ik toch PeZu...ik vond alleen die [afbeelding] zo leuk..![]()
zwaar babe ook nogquote:
Ben benieuwd...niet dat ik zo gek veel buiten dit topic post, maar ik observeer !quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
zwaar bab eook nog
ze gaat der charmes in de strijd gooien zegt men
pezu is signing offquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben benieuwd...niet dat ik zo gek veel buiten dit topic post, maar ik observeer !![]()
Waarom zit jij altijs 's ochtends achter je pc? Toch niet om op FOK! te melden dat je gaat werken he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen......jajajaja het is weer tijd om naar het werk te gaan! Wat ben ik toch een slaaf van de maatschappij he....nou ja.....Met een beetje mazzel kan ik er rond een uur of vier mee ophouden......
Werk/school/luilak ze allemaal vandaag!
ja natuurlijk om te melden dat ik ga werken!!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijs 's ochtends achter je pc? Toch niet om op FOK! te melden dat je gaat werken he?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
polonaise sjingaladiboem.
Dan meld net als ik dat je gaat werken! (virtueel liegen ligt niemand wakker van hoor)quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb werkelijk niks te melden nu..
Beul!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
En ik ga mijn kind in coma timmeren.
Ja?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj...
Haha ja dan ben je zelf ook vertrokken!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
En ik ga mijn kind in coma timmeren. Ze wil niet slapen potverdriedubbeltjes. Heej! Ik heb en idee! Ik ga er gewoon ff lekker bij liggen.......
lolquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wie Hu. You Hu. Wie Hu. You Hu.
wooohooo, yiehoooo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heey
Ken je dat schijtnummer? Van... Akwon en Gwen Stefanie..
Hydrospinning!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Waterfietsen?
Nog 3 weekjes niggerquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj...
Ja ik kan evengoed op de hometrainer buiten gaan zittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef smammela het volgende:
mooi weer uitgekozen om te waterfietsen![]()
enneh, nee ik geloof niet dat ik dat ken..quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heey
Ken je dat schijtnummer? Van... Akwon en Gwen Stefanie..
Jep, Beelzebub is er ook rond die tijd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan ga je op vakantie? Wat gaat het snel.
ow wat grappig! Jullie gaan samen? of is het toeval?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, Beelzebub is er ook rond die tijd.
Toeval.... als ik dát had geweten toen ik ging boeken.......quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow wat grappig! Jullie gaan samen? of is het toeval?
Jij ging met Pio toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Toeval.... als ik dát had geweten toen ik ging boeken.......
Dáág
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehe...![]()
Zijn er ook speeltuinen op Kreta dan?
Geen idee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehe...![]()
Zijn er ook speeltuinen op Kreta dan?
Je slaapt he!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
En ik ga mijn kind in coma timmeren. Ze wil niet slapen potverdriedubbeltjes. Heej! Ik heb en idee! Ik ga er gewoon ff lekker bij liggen.......
Nu op het late nieuws, vandaar dat Oma geen tv signaal had.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
Ravage door windhoos in Hoogeveen
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Dagblad van het Noorden
Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2007 @ 21:09
In het Drentse Hoogeveen heeft vanavond een windhoos een enorme ravage aangericht. Slagregens, rukwinden en grote hagelstenen hebben flink huisgehouden in de binnenstad. Zeker één persoon is gewond geraakt.
oow wat leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
FOK! feliciteert alle geslaagden!
Ik sta in het nieuws!![]()
Deze film: The Shawshank Redemption. Mooie film!![]()
We zitten maar een half uurtje van hoogeveen, het valt hier best mee, een beetje regen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu op het late nieuws, vandaar dat Oma geen tv signaal had.![]()
Ze is 38 ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gwen Stefani, echt zo'n gevalletje "keihard-te-neuken".
Niks mis met oudere vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 38 ofzo.![]()
Thans, zegt wikipedia.![]()
Maar inderdaad, sommige clips is heten sommige is het van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh is die al 38? Niet te geloven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 38 ofzo.![]()
Thans, zegt wikipedia.![]()
Maar inderdaad, sommige clips is heten sommige is het van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja da's inderdaad kut. Kind moet naar school namelijk. Ik heb een keertje (een paar weken terug) tegen haar gezegd op vrijdag"zullen we de juf bellen dat je niet komt vandaag en zullen we lekker saampjes de hele dag in bed tv kijken?? Toen zei de brutale donder: "mama da's heel stout hoor. Want dan moet je jokken tegen de juf waarom ik niet kom en dat mag niet".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent vrij en zat om 7:20 op FOK! Ik neem noooit kinderen.
Alle kinderen zijn anders, Sanne wordt vaak pas om half 10 wakker, Tim meestal rond een uur of 8 half 9 de laatste tijd. Vanmorgen moest hij ook naar school, ik kom niet voor 10 voor 8 mijn bed uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent vrij en zat om 7:20 op FOK! Ik neem noooit kinderen.
Ja dat is altijd lekker, ik probeer het nu bij te houden allemaal, maar het is zo snel weer een ravage!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja da's inderdaad kut. Kind moet naar school namelijk. Ik heb een keertje (een paar weken terug) tegen haar gezegd op vrijdag"zullen we de juf bellen dat je niet komt vandaag en zullen we lekker saampjes de hele dag in bed tv kijken?? Toen zei de brutale donder: "mama da's heel stout hoor. Want dan moet je jokken tegen de juf waarom ik niet kom en dat mag niet".![]()
![]()
. Why God Why voed ik mijn kind zo netjes op????
Maar het is wel goed voor de productiviteit. Heb heel mijn huis gepoetst.
(Hai E. !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Alle kinderen zijn anders, Sanne wordt vaak pas om half 10 wakker, Tim meestal rond een uur of 8 half 9 de laatste tijd. Vanmorgen moest hij ook naar school, ik kom niet voor 10 voor 8 mijn bed uit![]()
Hoi Tezz!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
(Hai E. !)
Bente kan als ze vrij is ook goed tot negen uur in bed liggen! Maar ze heeft, als ze naar school moet, gewoon ff tijd nodig om wakker te worden. Dus: om zeven uur er uit en dan mag ze tot half acht op de bank liggen met een pakje chocomel en een tekenfilm. Ik kan dan tijdens dat half uurtje ook even lekker wakker worden: koffie, krantje, internet......
Koffie Krantje internet.. en peukie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
(Hai E. !)
Bente kan als ze vrij is ook goed tot negen uur in bed liggen! Maar ze heeft, als ze naar school moet, gewoon ff tijd nodig om wakker te worden. Dus: om zeven uur er uit en dan mag ze tot half acht op de bank liggen met een pakje chocomel en een tekenfilm. Ik kan dan tijdens dat half uurtje ook even lekker wakker worden: koffie, krantje, internet......
He?? Wat?? Mis ik iets hier??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef Broekpaling het volgende:
En Tezz, komt er een broertje of zusje voor Bente bij?
quote:
Lekker subtiel Broek. Wil je dat even editten voor mij en weghalen?? Toevallige voorbijgangers uit ONZ hoeven wat mij betreft dat topic niet te vinden....quote:
Sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lekker subtiel Broek. Wil je dat even editten voor mij en weghalen?? Toevallige voorbijgangers uit ONZ hoeven wat mij betreft dat topic niet te vinden....![]()
Moet je buiten roken dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja... ik wil eigenlijk roken, maar dat betekend afstand doen van mijn pc..
Tezzquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
tegen mezelf praten is leuk man!!!!!!!!
Iemand in mijn msn heeft er altijd rammstein teksten bij staan. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van ze vind.quote:
Vandaag 's ochtends en morgen en overmorgen weer...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Morgen moet je weer werken? of was dat vandaag alweer?
Vroege dienst? het is nu ook nog redelijk vroeg *verbazing*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoi E !!!![]()
![]()
![]()
Moet weer eens werken heel 't weekend..![]()
Die duitse teksten klinken af en toe echt fout...maar die gitaarriffs zijn echt om te smullen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Iemand in mijn msn heeft er altijd rammstein teksten bij staan. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van ze vind.
Ff stilzitten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaah er ging een vlieg op mijn neus zitten, nu blijft het kriebelen
Ik kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die duitse teksten klinken af en toe echt fout...maar die gitaarriffs zijn echt om te smullen..![]()
neeeeee! Hij is al weg! De laatste tijd is het flink raak met muggen en spinnen zeg. blehquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ff stilzitten...
* BeeDee krant pakt...![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
ja gvd, let ik eventjes niet op......
Je moet er van houden...ik krijg m'n vriendin (zelfs in al mijn enthousiasme) niet overtuigd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggen![]()
Nou, we kunnen weer tv kijken, elke keer als ik bekijk wat erop is gaan we maar weer achter de computer zitten. weinig soeps dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
Best goafe films afgelopen tijd op rtl7.![]()
Ik vind het wel gaaf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die duitse teksten klinken af en toe echt fout...maar die gitaarriffs zijn echt om te smullen..![]()
Hooiiiii !!!!!! Scheet !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
ja gvd, let ik eventjes niet op......
hahahaa ze denkt vast dat je gek geworden bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet er van houden...ik krijg m'n vriendin (zelfs in al mijn enthousiasme) niet overtuigd...![]()
Ik let teveel op het gitaarwerk vrees ik![]()
Ik heb een neverending story met de vaatwasser...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
goodevening allemaal. Ik zat te gapen achter mijn pc en in SHO naar lelijke outfitjes te gluren.........
Nog iemand iets spannends meegemaakt?
Nou, ik let dus eventjes niet op en dan gaan jullie allemaal gezellig posten! Dat bedoelde ik!quote:
Nou...dat was idd bijna letterlijk haar relaas !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ze denkt vast dat je gek geworden bent.
Nee, vandaag een gevangene in eigen huis, door de flinke regen. Mijn enige transportmiddel is de fiets met fietskar/aanhager voor de kindjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
goodevening allemaal. Ik zat te gapen achter mijn pc en in SHO naar lelijke outfitjes te gluren.........
Nog iemand iets spannends meegemaakt?
Is het nog niet voorelkaar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb een neverending story met de vaatwasser...![]()
![]()
Ben nu een film aan het kijken op rtl7.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nou, we kunnen weer tv kijken, elke keer als ik bekijk wat erop is gaan we maar weer achter de computer zitten. weinig soeps dus.
ik poste in dezelfde minuut!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik let dus eventjes niet op en dan gaan jullie allemaal gezellig posten! Dat bedoelde ik!
Ja als er geen ondertiteling is mis je het ook niet, tenzij het arabischquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben nu een film aan het kijken op rtl7.
Alleen de ondertitels zijn maar half..dat kijkt echt hinderlijk als er een zin gezegt word en er staan geen ondertitels bij, niet dat het een probleem is, ik versta en snap het perfect. Alleen je kijkt automatisch naar die tering ondertitels.
Heb nu een rijtje zwarte cassetebandjes precies voor de ondertitelbalk staan.![]()
Ik heb er 2,5 van die hier rondlopen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef BeeDee het volgende:
Ik zeg; moet je horen schat !!! Dit is gewoon helemaal te gek... en zet die hoofdtelefoon op d'r kop.![]()
Wat een teringherrie zegt ze....heiligschennis..ik zweer 't je hoor !
![]()
![]()
Ja that sucks. Ik heb 10 jaar zonder vaatwasser gedaan, heb er nu 3 jaar eentjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb een neverending story met de vaatwasser...![]()
![]()
hahahaaaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:24 schreef BeeDee het volgende:
Ik zeg; moet je horen schat !!! Dit is gewoon helemaal te gek... en zet die hoofdtelefoon op d'r kop.![]()
Wat een teringherrie zegt ze....heiligschennis..ik zweer 't je hoor !
![]()
![]()
Nee...lekkage heb ik verholpen, maar nu begint ie na 5 minuten wassen te piepen en stopt daar niet mee. Heb de servicelijn al gebeld en die hebben me geadviseerd om de startknop langer dan 2 seconden in te drukken en dan gaat ie z'n resetprogramma draaien. Maar No go..quote:
Ja ik zou ook echt niet meer zonder willen, ideaal, alleen het leegmaken van het ding vind ik dan weer verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja that sucks. Ik heb 10 jaar zonder vaatwasser gedaan, heb er nu 3 jaar eentjedie het perfect doet en ik zou dat ding echt GEEN DAG kunnen missen! Ik had allang een nieuwe in huis gehad hoor!
Ja maar ik poste en ben gelijk overgeschakeld naar wat anders! En dat was blijkbaar boeiend genoeg om me een paar minuutjes uit het rokershoekje te halen , hihi.quote:
Ja, maar ik maak 'm gewoon zelf...ik wordt gek van die woekerprijzen...komt zo'n opgeschoten figuur diezelfde printplaat vervangen...kost me alleen 100 euro extra....afzetters..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja that sucks. Ik heb 10 jaar zonder vaatwasser gedaan, heb er nu 3 jaar eentjedie het perfect doet en ik zou dat ding echt GEEN DAG kunnen missen! Ik had allang een nieuwe in huis gehad hoor!
hahaaa zijn vaatwassers nog duur tegenwoordig? ik heb geen idee. Ik heb er altijd een gehad, mijn ouders vroeger ook al. Dus vanaf mijn 12e heb ik geen afwasborstel meer aangeraakt (overdreven) wel op vakanties en als we op visite zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...lekkage heb ik verholpen, maar nu begint ie na 5 minuten wassen te piepen en stopt daar niet mee. Heb de servicelijn al gebeld en die hebben me geadviseerd om de startknop langer dan 2 seconden in te drukken en dan gaat ie z'n resetprogramma draaien. Maar No go..Nou ga ik zelf de stuurprintplaat vervangen.. (130 euro ex btw, maar een monteur kost al 99 euro om voor te rijden, daar zit alles in, behalve onderdelen....vat je 'm?) je moet wat...
![]()
Nou, en toch, als je mijn man was had ik je allang naar de winkel gestuurd voor een nieuwequote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar ik maak 'm gewoon zelf...ik wordt gek van die woekerprijzen...komt zo'n opgeschoten figuur diezelfde printplaat vervangen...kost me alleen 100 euro extra....afzetters..![]()
Ja! Ik ook! Naja mijn hele kamer hing vol met posters. Dus die kans is ook vrij grootquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:30 schreef Tezz het volgende:
Fab van Milli Vanilli zit bij Jensen. Ik heb nog een poster boven mijn bed gehad van die gasten......
bad karma bad karma!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, en toch, als je mijn man was had ik je allang naar de winkel gestuurd voor een nieuwe! Zelf repareren is allemaal leuk en aardig, maar het moet wel DIRECT
en natuurlijk ook NU
gebeuren! En anders een nieuwe!
![]()
(zo leer je me ook eens op een andere manier kennen ha ha)
Milli Vanilli hing tussen Spandau Ballet, U2 en shit hoe heette die kerel met die oogschaduw....Duran Duran!!!! Oh ja en Wham!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! Ik ook! Naja mijn hele kamer hing vol met posters. Dus die kans is ook vrij groot![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, en toch, als je mijn man was had ik je allang naar de winkel gestuurd voor een nieuwe! Zelf repareren is allemaal leuk en aardig, maar het moet wel DIRECT
en natuurlijk ook NU
gebeuren! En anders een nieuwe!
![]()
(zo leer je me ook eens op een andere manier kennen ha ha)
2,5? wat een raar aantal! Ben je ook met een kettingzaag in de weer geweest?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb er 2,5 van die hier rondlopen.![]()
Texas Chainsaw Masacre..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
2,5? wat een raar aantal! Ben je ook met een kettingzaag in de weer geweest?
Ik durf er geen stap te zettenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Milli Vanilli hing tussen Spandau Ballet, U2 en shit hoe heette die kerel met die oogschaduw....Duran Duran!!!! Oh ja en Wham!
(ga maar weer even naar het eighties forum)
Ja maar dan kun je er ook weer 10 jaar tegenaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...jij bent heel duur !!!
Kost verdomme 500 euro...een nieuwe. Kom zeg !
![]()
![]()
Uhuh...net als deze...die is 4 jaar oud..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je er ook weer 10 jaar tegenaan!![]()
Ben helemaal niet duur! Ik eet gerust een hele week gehaktballen, laat mijn dochter best met Wibra kleren rondlopen en vakantie is voor mij drie weken in een tent in Renesse (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...jij bent heel duur !!!
Kost verdomme 500 euro...een nieuwe. Kom zeg !
![]()
![]()
Ik denk ook zeker dat het leuk is! Ik leef immers nog in de middeleeuwenquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben helemaal niet duur! Ik heet gerust een hele week gehaktballen, laat mijn dochter best met Wibra kleren rondlopen en vakantie is voor mij drie weken in een tent in Renesse ().
Maar......................don't touch my VAATWASSER!!!!!!!!![]()
heel verstandig..........quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ben helemaal niet duur! Ik heet gerust een hele week gehaktballen, laat mijn dochter best met Wibra kleren rondlopen en vakantie is voor mij drie weken in een tent in Renesse ().
Maar......................don't touch my VAATWASSER!!!!!!!!![]()
Ja heerlijk, ik was ook op iedereen verliefdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
heel verstandig..........
(maar wel jeugdsentiment wat enorm vermakelijk is!)
Het beste is ook om daar een doekje voor te gebruikenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet zomaar een nieuwe kopen..
![]()
(Maar afwassen met de hand is kut ja..)
BeeDee, echt, een hele goeie tip: ga naar de winkel en koop een nieuwe!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga niet zomaar een nieuwe kopen..
![]()
(Maar afwassen met de hand is kut ja..)
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het beste is ook om daar een doekje voor te gebruiken
Dan ben je er zelf ook meteen vanaf! Leuk vaderdag cadeautje voor je vriendin!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
BeeDee, echt, een hele goeie tip: ga naar de winkel en koop een nieuwe!!!!!!!!!
En maak er geen principe kwestie van he, laat je vriendin niet nog een week aanklooien met een borstel en dreft.
Ik ook, maar afwassen kan ik echt niet (behalve thuis dan). En dat meen ik ook nog eens, de meeste mensen die geen vaatwasser hebben, die hebben ook nog zo'n ouderwets keukentje met een superbelachelijk idioot laag keukenblok. En dat vindt mijn vriend 'hernia' niet goed!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
Ik vind afdrogen veel erger
* BeeDee beeldscherm uit het zicht van vriendin draait...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
BeeDee, echt, een hele goeie tip: ga naar de winkel en koop een nieuwe!!!!!!!!!
En maak er geen principe kwestie van he, laat je vriendin niet nog een week aanklooien met een borstel en dreft.
hahahaa ja handig!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook, maar afwassen kan ik echt niet (behalve thuis dan). En dat meen ik ook nog eens, de meeste mensen die geen vaatwasser hebben, die hebben ook nog zo'n ouderwets keukentje met een superbelachelijk idioot laag keukenblok. En dat vindt mijn vriend 'hernia' niet goed!
Thuis heb ik een extra verhoogd keukenblok (jajaja ik ben dan ook erg lang) en zou ik het wel kunnen. Maar HA! Ik heb een VAATWASSER
! Dus het hoeft niet
!!!!
Ik ga haar roepen! Ik weet hoe ze heet!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
* BeeDee beeldscherm uit het zicht van vriendin draait...![]()
heeeey vrieeendiiiinnnnnnquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Te laat....mijn vriendin las je bericht en geeft je gelijk...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Serieus? Super! Morgenmiddag meteen maar even gaan kijken!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Te laat....mijn vriendin las je bericht en geeft je gelijk...![]()
* BeeDee nu zeker er een principekwestie van maakt !!!![]()
Neeneenee BeeDee, dat doe je dus mooi niet! Verdorie! Eigenwijs worden ze toch altijd he, die mannen, als het om techniek gaat. Het is een soor geldingsdrang die dan op mysterieuze wijze boven komt drijven. Een soort van synoniem voor hun mannelijkheid of zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Te laat....mijn vriendin las je bericht en geeft je gelijk...![]()
* BeeDee nu zeker er een principekwestie van maakt !!!![]()
Nee dus !!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Serieus? Super! Morgenmiddag meteen maar even gaan kijken!
Neeheeeeeeee !!!!!!! Dat willen ze juist....zo maken dat je na 4 jaar een nieuwe moet kopen !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Neeneenee BeeDee, dat doe je dus mooi niet! Verdorie! Eigenwijs worden ze toch altijd he, die mannen, als het om techniek gaat. Het is een soor geldingsdrang die dan op mysterieuze wijze boven komt drijven. Een soort van synoniem voor hun mannelijkheid of zo, "even bewijzen dat wij mannen precies weten wat goed is voor de vrouwtjes'.
Ammehoela BeeDee. KOOP EEN NIEUWE!
Of weer maar 4 jaar godverdegodver....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
Wat is 500 euro nu tegenwoordig, daar kun je 2 weken boodschappen van doen! of 10/20/30/40 jaar niet meer hoeven afwassen.
hahaaa ik heb werkelijk geen idee! Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
Heej E, regende het bij jou ook vandaag precies om 8.20 uur, 11.50 uur, 13.00 uur en om 15.05 uur???
Je moet gewoon een miele kopen, er is geen betere dat weet je toch? en zuinig ook nog!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Of weer maar 4 jaar godverdegodver....![]()
Hè, het was altijd gezellig met jullie meiden...maar dit trek ik niet..![]()
NEWSFLASH: als jij nou gewoon braaf die vaatwasser gaat kopen, dan heeft de retailer weer een mooie winst gemaakt en kan ie zijn vier kinderen deze zomer mee naar Spanje nemen in plaats van dat eeuwige Renesse, krijgt de salesman van Whirlpool een leuke opslag en kan ie zijn vriendin verrassen met een romantisch etentje alwaar hij haar ten huwelijk vraagt. Ook de topmannen van Whirlpool zijn weer blij met de goede omzet van afgelopen jaar en gaan voor 2008 (door deze goede omzet) extra investeren in een vaatwasser die nooit meer kapot gaat. PROBLEEM OPGELOST.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Neeheeeeeeee !!!!!!! Dat willen ze juist....zo maken dat je na 4 jaar een nieuwe moet kopen !![]()
LIK MIJN REET !!!!!! Won't do it !!!!![]()
* BeeDee stampvoet doet !!![]()
Ja...maar eerst deze op (na reparatie)...en een Miele is geen 500 Euro..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moet gewoon een miele kopen, er is geen betere dat weet je toch? en zuinig ook nog!
omdat ik op die tijden naar school moet fietsen en geen auto voor de deur had staanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa ik heb werkelijk geen idee! Waarom vraag je dat?![]()
hij is op....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...maar eerst deze op (na reparatie)...en een Miele is geen 500 Euro..![]()
Jij denkt ook aan iedereen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
NEWSFLASH: als jij nou gewoon braaf die vaatwasser gaat kopen, dan heeft de retailer weer een mooie winst gemaakt en kan ie zijn vier kinderen deze zomer mee naar Spanje nemen in plaats van dat eeuwige Renesse, krijgt de salesman van Whirlpool een leuke opslag en kan ie zijn vriendin verrassen met een romantisch etentje alwaar hij haar ten huwelijk vraagt. Ook de topmannen van Whirlpool zijn weer blij met de goede omzet van afgelopen jaar en gaan voor 2008 (door deze goede omzet) extra investeren in een vaatwasser die nooit meer kapot gaat. PROBLEEM OPGELOST.
Je hebt helemaal gelijk en ik ik gun al die mensen die leuke dingen...maar bij het investeren voor een onverwoestbare vaatwasser gaat je relaas spaak....die tijd is geweest, het is een wegwerpmaatschappij en ze varen er wel bij ten koste van het klootjesvolk, die denkt; "we kopen gewoon een nieuwe" ...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
NEWSFLASH: als jij nou gewoon braaf die vaatwasser gaat kopen, dan heeft de retailer weer een mooie winst gemaakt en kan ie zijn vier kinderen deze zomer mee naar Spanje nemen in plaats van dat eeuwige Renesse, krijgt de salesman van Whirlpool een leuke opslag en kan ie zijn vriendin verrassen met een romantisch etentje alwaar hij haar ten huwelijk vraagt. Ook de topmannen van Whirlpool zijn weer blij met de goede omzet van afgelopen jaar en gaan voor 2008 (door deze goede omzet) extra investeren in een vaatwasser die nooit meer kapot gaat. PROBLEEM OPGELOST.
Tim hoefde gelukkig alleen vanmorgen naar de peuter, en net in de periode dat ik hem wegbracht en weer op ging halen ws het droog!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
omdat ik op die tijden naar school moet fietsen en geen auto voor de deur had staan![]()
Nou BeeDee, da's nog wel de beste tip van vandaag!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Of je koopt een tuinhuisje en verhuurt die aan een stel Duitsers in ruil voor het doen van de afwas.
Hey Ludo! Ik vroeg me al af waar je zat~!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Of je koopt een tuinhuisje en verhuurt die aan een stel Duitsers in ruil voor het doen van de afwas.
Omslachtige oplossing....maar duitsers zat ja...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ja Wirlpool is inderdaad ook wel een merk voor het klootjesvolk ja wat hier dus doorgaans intrapt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik ik gun al die mensen die leuke dingen...maar bij het investeren voor een onverwoestbare vaatwasser gaat je relaas spaak....die tijd is geweest, het is een wegwerpmaatschappij en ze varen er wel bij ten koste van het klootjesvolk, die denkt; "we kopen gewoon een nieuwe" ...
![]()
![]()
Ja! Eigenlijk moet je een vaatwasser uit het stenen tijdperk hebben! Toen werden de spullen nog gemaakt om jaren mee te kunnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik ik gun al die mensen die leuke dingen...maar bij het investeren voor een onverwoestbare vaatwasser gaat je relaas spaak....die tijd is geweest, het is een wegwerpmaatschappij en ze varen er wel bij ten koste van het klootjesvolk, die denkt; "we kopen gewoon een nieuwe" ...
![]()
![]()
En ik had inderdaad een nieuwe gekocht, Leuk!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
oeh....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Wirlpool is inderdaad ook wel een merk voor het klootjesvolk ja wat hier dus doorgaans intrapt.
Ik heb een Siemens en heb gewoon vijf jaar garantie. Dus mij gebeurt dit niet. Maar ja ik ben dan ook geen klootjesvolk.
![]()
![]()
Ja ze hangt nu over zijn schouder mee te kijken! Hij was op zoek naar een Miele, maar nu jij de Siemens hebt genoemd zal dat het worden!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:05 schreef Tezz het volgende:
(wedden dat BeeDee nu met zijn vriendin aan het overleggen is of ze dan misschien toch maar een nieuwe moeten gaan kopen....)
Ik was elders, mijn oma aan het cateteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey Ludo! Ik vroeg me al af waar je zat~!![]()
![]()
![]()
![]()
Ha dat denken alle mannen! Wedden dat er volgende week een nieuwe vaatwasser staat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef BeeDee het volgende:
En once and for all....
IK KOOP NOG GEEN NIEUWE VAATWASSER !!!!!!!![]()
Maar jullie zijn wel liev hoor !![]()
![]()
I beg your pardon?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was elders, mijn oma aan het cateteren.
Je bent een scheet..echt waar..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Wirlpool is inderdaad ook wel een merk voor het klootjesvolk ja wat hier dus doorgaans intrapt.
Ik heb een Siemens en heb gewoon vijf jaar garantie. Dus mij gebeurt dit niet. Maar ja ik ben dan ook geen klootjesvolk.
![]()
![]()
Jaja vlucht maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent een scheet..echt waar..![]()
![]()
![]()
* BeeDee gaat lekker niet happen, maar zo naar bed...![]()
Ja en ze zegt nu: Goh schat, eigenlijk he, eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat je zo vaak in dat 'rokershol' zit te praten. Die vrouwen zijn echt slim en voegen echt iets toe aan jouw visie. Ze verbreden je horizon en zijn bovendien ook nog eens royaal voorzien van IQ! "quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze hangt nu over zijn schouder mee te kijken! Hij was op zoek naar een Miele, maar nu jij de Siemens hebt genoemd zal dat het worden!![]()
hahaa ja vrouwen in de meerderheid!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie scheren mannen hier in de laatste pagina's wel erg over één kam trouwens.
Om eerlijk te zijn hing ik gewoon in de stad..quote:
sssssssht we hebben net zo'n lolquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie scheren mannen hier in de laatste pagina's wel erg over één kam trouwens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en ze zegt nu: Goh schat, eigenlijk he, eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat je zo vaak in dat 'rokershol' zit te praten. Die vrouwen zijn echt slim en voegen echt iets toe aan jouw visie. Ze verbreden je horizon en zijn bovendien ook nog eens royaal voorzien van IQ! "
Nou dat klinkt ook niet erg positiefquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hing ik gewoon in de stad..
Bij ons komt die reparateur gewoon langs of staat er de volgende dag een nieuwe. Maar dat komt omdat de fam. Sanders niet erg technisch onderlegd is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja vrouwen in de meerderheid!
hahahaha je hebt ook groot gelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent een scheet..echt waar..![]()
![]()
![]()
* BeeDee gaat lekker niet happen, maar zo naar bed...![]()
De meeste families niet, alleen denken ze van wel!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij ons komt die reparateur gewoon langs of staat er de volgende dag een nieuwe. Maar dat komt omdat de fam. Sanders niet erg technisch onderlegd is.
Nee, de familie Tezz ook niet. Maar ik heb dus zo'n man die denkt dat ie wel technisch onderlegt is. Vandaar mijn reacties, hihi.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij ons komt die reparateur gewoon langs of staat er de volgende dag een nieuwe. Maar dat komt omdat de fam. Sanders niet erg technisch onderlegd is.
Kunnen we haar niet gewoon een naam geven? Ria ofzo hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahahaha je hebt ook groot gelijk.
Ga maar lekker naar bedje toe. Anders vraag je of <insert name> even op jouw account verder wil praten over jullie nieuwe (siemens-)vaatwasser??
Dat was het welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook niet erg positief![]()
Gaat niet gebeuren...en 5 jaar garantie voor 30% extra. Zo kan ik 't ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahahaha je hebt ook groot gelijk.
Ga maar lekker naar bedje toe. Anders vraag je of <insert name> even op jouw account verder wil praten over jullie nieuwe (siemens-)vaatwasser??
Nou, volgens mij heeft ie wel een leuke supervriendin, dus van verdient ze ook een leuke naam. Wat dacht je van ..................ehh.........noem eens wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kunnen we haar niet gewoon een naam geven? Ria ofzo haha
Nee hoor, speciaal voor niet-klootjesvolk krijg je bij Siemens gewoon standaard vijf jaar garantie! (moet je wel met harde bewijzen komen dat je jezelf tot het niet-klootjesvolk rekent he).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren...en 5 jaar garantie voor 30% extra. Zo kan ik 't ook![]()
![]()
Met de nadruk op Denkt! Als het een redelijk nieuwe is had ik een reparateur gehaald, als het een oudere is een nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, de familie Tezz ook niet. Maar ik heb dus zo'n man die denkt dat ie wel technisch onderlegt is. Vandaar mijn reacties, hihi.
Naja het moet wel bij het vriendje van Ernie passen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie wel een leuke supervriendin, dus van verdient ze ook een leuke naam. Wat dacht je van ..................ehh.........noem eens wat?
En dat is ? Lidmaatschap van de golf- en hockeyclub ofzo ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, speciaal voor niet-klootjesvolk krijg je bij Siemens gewoon standaard vijf jaar garantie! (moet je wel met harde bewijzen komen dat je jezelf tot het niet-klootjesvolk rekent he).
Marieke it is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
marieke heet ze natuurlijk!
zo heten mijn buren! Bert en Marieke! haha
Nee, vertellen dat je nooit of te nimmer een whirlpool zal kopen en dat je ook nooit of te nimmer zelf aan een kapotte vaatwasser gaat sleutelen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dat is ? Lidmaatschap van de golf- en hockeyclub ofzo ?![]()
huhquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
ik zie een a en een r en een n
Contant betalen natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dat is ? Lidmaatschap van de golf- en hockeyclub ofzo ?![]()
oh ja da's natuurlijk wel raar. Dan schrijven wij bijvoorbeeld: heej BeeDee, nog op Marieke gezeten gister??? En tja, dan moet hij dat weer uit gaan leggen enzo en zijn wij verantwoordelijk voor een echtelijke ruzie en zo en dan komt die nieuwe vaatwasser voor Marieke er natuurlijk nooit!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
Goed dan! Vind BeeDee dat ook goed? Of krijgt ie dan ruzie.. Ze zal maar net meelezen als we het over BeeDee en marieke hebben
waaruit zijn? we zijn er al uit! Jullie krijgen een nieuwe vaatwasser en je vriendin heet mariekequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
Nou..ik hoor 't wel als jullie eruit zijn. Ik ben pitten, morgen weer vroeg op.![]()
![]()
luvyou !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
Nou..ik hoor 't wel als jullie eruit zijn. Ik ben pitten, morgen weer vroeg op.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ja da's natuurlijk wel raar. Dan schrijven wij bijvoorbeeld: heej BeeDee, nog op Marieke gezeten gister??? En tja, dan moet hij dat weer uit gaan leggen enzo en zijn wij verantwoordelijk voor een echtelijke ruzie en zo en dan komt die nieuwe vaatwasser voor Marieke er natuurlijk nooit!
SLaap lekker BeeDee!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
![]()
Hooguit vragen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
luvyou !!!!!!!!!!
Trusten!!!!!!!!!! En ik zal morgen echt niets meer zeggen over een vaatwasser hoor!
Ludo, mijn man, ligt al lang te pitten. Die heeft vroege dienst morgen en de wekker loopt om vijf uur af.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, ludo, mijn vriend begint zich af te vragen waarom ik steeds lach
Het is alweer te laat inderdaad! wow.... wat een rijmskills..Dat is dan oo meteen het nadeel van het hoekje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef Tezz het volgende:
Maar op zich wel een goed plan van BeeDee. Om te gaan slapen bedoel ik.
Wat, dat je er spontaan van gaat rijmen of dat het ineens weer laat is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is alweer te laat inderdaad! wow.... wat een rijmskills..Dat is dan oo meteen het nadeel van het hoekje.
Brr, die loopt hier ook steeds om kwart voor 5 af zal ook nog wel even zo blijven. Hij werkt steeds in Almere, vandaag was hij in Wormer. Dus eerst al een hele tijd in de auto zitten voor hij aan het werk kan. We liggen echt altijd veeeel te laat. En elke keer verslaapt hij zich BIJNA. Elke ochten is het dus rennen hier, als hij weg is kruip ik weer in bed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ludo, mijn man, ligt al lang te pitten. Die heeft vroege dienst morgen en de wekker loopt om vijf uur af.
Dat het altijd laat is als we hier zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat, dat je er spontaan van gaat rijmen of dat het ineens weer laat is?
maar waarom ga jij er dan in godsnaam zo vroeg uit?? Toch niet om de koffie aan te zetten voor hem? Of ben je gewoon zo sociaal........quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Brr, die loopt hier ook steeds om kwart voor 5 af zal ook nog wel even zo blijven. Hij werkt steeds in Almere, vandaag was hij in Wormer. Dus eerst al een hele tijd in de auto zitten voor hij aan het werk kan. We liggen echt altijd veeeel te laat. En elke keer verslaapt hij zich BIJNA. Elke ochten is het dus rennen hier, als hij weg is kruip ik weer in bed.
Bij mij ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Bij Ludo staat de wekker morgen lekker uit.
Ja...dan vertel ik nog eens wat...quote:
Mwah een weekje of 2 toch maarquote:
Eh ik maak zijn broodjes klaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar waarom ga jij er dan in godsnaam zo vroeg uit?? Toch niet om de koffie aan te zetten voor hem? Of ben je gewoon zo sociaal........
Ja hier ook gelukkig, ik haat dat ding!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Bij Ludo staat de wekker morgen lekker uit.
Ja natuurlijk was ik in slaap gevallen, ha ha. Maar ze maakte me een half uur later wakker met de vraag of ik alsjeblieft uit haar bed wilde gaan want ze had geen plek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
Was je in slaap gevallen met Bente gister? Is ze nog veel wakker geweest vannacht? Het is hier de laatste paar nachten steeds raak met Sanne.
Heerlijk dat je dat zo in de hand hebt! Bij ons maakt het geen verschil.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij mij ook!
En ik heb expres mijn kind pas om half 10 in bed gelegd, dus die ligt morgen ook wel tot een uur of 10 te pitten, gna gna.
Hup! Naar bed jij !!!!!!!!!quote:
Da's dan wel erg toevallig, want ik ben hier normaal elke dag wel even!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah een weekje of 2 toch maar. Ik was hier al eerder, maar toen was jij er niet
.
Wel lief!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eh ik maak zijn broodjes klaarGek is dat, vroeger deed ik dat altijd, nadat Tim geboren was ben ik daarmee gestopt. En nu is het er weer ingeslopen. SMorgens om half 6 is ie weg en meestal om 6 uur savonds weer thuis.
hahaa meestal is het andersom, het geen plek hebben. Heeft ze een terugval? Dat hoor je wel vaak. Zet je haar savinds nog op de wc? Tim is snachts niet zindelijk alleen overdag. Hij ging keurig naar de wc, en nu sinds een aantal weken wil hiju alleen nog maar in zijn broek poepen. Hij vertikt het naar de wc te gaan. Hij gebruikt het ook echt tegen me. Als hij iets niet mag zegt hij, ik ga in mijn broek poepen hoor.. Ik schenk er niet veel aandacht aan, want dat mag nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was ik in slaap gevallen, ha ha. Maar ze maakte me een half uur later wakker met de vraag of ik alsjeblieft uit haar bed wilde gaan want ze had geen plek.
En ik weet niet wat ze heeft de laatste tijd, ze blijft haar bed maar als toilet zien. Ik ben al zover dat ik bovenop haar hoeslaken gewoon een zeil heb liggen met een strandhandoek er over heen. Dan hoeft ik 's nachts alleen maar de handoek te verwisselen, al zwalkend....
Welterusten Tezz!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel lief!
Maar dat zou ik dus nooit doen, ik word niet eens wakker van de wekker dus laat staan dat ie me er uit krijgt om een bakkie koffie met hem te drinken.........
Maar goed. Ik ga nu echt naar bedje toe.
Trusten allemaal!
Ow je gaatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's dan wel erg toevallig, want ik ben hier normaal elke dag wel even!
Maar nu is het te laat en ga ik lekker slapen!!!! Heerlijk de ramen open, het waait lekker hier in Valkenswaard dus wij kunnen lekker pitten DaMook!
De tent moet dan in het appartementje staan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow je gaat.
Truste dan maar.
Ik wilde net gaan zeggen dat ik dinsdag naar een appartementje ga kijken en dat we de corsotent op aan het zetten zijn.
Neequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De tent moet dan in het appartementje staan?
Welterusten Ludo!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Trusten slapengaande.
Ja ze heeft een terugval, blegh. Ik laat haar tussen 2200 en 2300 even plassen en dat werkt(e) altijd goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa meestal is het andersom, het geen plek hebben. Heeft ze een terugval? Dat hoor je wel vaak. Zet je haar savinds nog op de wc? Tim is snachts niet zindelijk alleen overdag. Hij ging keurig naar de wc, en nu sinds een aantal weken wil hiju alleen nog maar in zijn broek poepen. Hij vertikt het naar de wc te gaan. Hij gebruikt het ook echt tegen me. Als hij iets niet mag zegt hij, ik ga in mijn broek poepen hoor.. Ik schenk er niet veel aandacht aan, want dat mag niet!
Dan zal ik het morgen wel lezen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, maar Tezz zit ook bij de corso en die snapt wat ik bedoel
. Dat snappen veel mensen buiten vwaard niet
.
Inderdaad... Hij weet het ook heel goed....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ze heeft een terugval, blegh. Ik laat haar tussen 2200 en 2300 even plassen en dat werkt(e) altijd goed.
En tja E, die kleine dondersteentjes weten echt wel waar ze mee bezig zijn hoor, ze dagen je gewoon uit! Niet te veel aandacht aan schenken inderdaad (moelijk he).
Maar goed. Naar bed dus.
Ja, het is weer zover..........Wij moeten wachten totdat het Graver spektakel geweest is (is volgens mij 1 juli). Is altijd wel lachen, tegen de tijd dat wij de tent hebben staan is het september.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow je gaat.
Truste dan maar.
Ik wilde net gaan zeggen dat ik dinsdag naar een appartementje ga kijken en dat we de corsotent op aan het zetten zijn.
hahaa Valt best mee hoor! hahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kutkinderen hebben jullie zeg, no way dat ik daar ooit aan beginnen ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |