Lekker subtiel Broek. Wil je dat even editten voor mij en weghalen?? Toevallige voorbijgangers uit ONZ hoeven wat mij betreft dat topic niet te vinden....quote:
Sorryquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lekker subtiel Broek. Wil je dat even editten voor mij en weghalen?? Toevallige voorbijgangers uit ONZ hoeven wat mij betreft dat topic niet te vinden....![]()
Moet je buiten roken dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja... ik wil eigenlijk roken, maar dat betekend afstand doen van mijn pc..
Tezzquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
tegen mezelf praten is leuk man!!!!!!!!
Iemand in mijn msn heeft er altijd rammstein teksten bij staan. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van ze vind.quote:
Vandaag 's ochtends en morgen en overmorgen weer...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Morgen moet je weer werken? of was dat vandaag alweer?
Vroege dienst? het is nu ook nog redelijk vroeg *verbazing*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoi E !!!![]()
![]()
![]()
Moet weer eens werken heel 't weekend..![]()
Die duitse teksten klinken af en toe echt fout...maar die gitaarriffs zijn echt om te smullen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Iemand in mijn msn heeft er altijd rammstein teksten bij staan. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik van ze vind.
Ff stilzitten...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaah er ging een vlieg op mijn neus zitten, nu blijft het kriebelen
Ik kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die duitse teksten klinken af en toe echt fout...maar die gitaarriffs zijn echt om te smullen..![]()
neeeeee! Hij is al weg! De laatste tijd is het flink raak met muggen en spinnen zeg. blehquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ff stilzitten...
* BeeDee krant pakt...![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
ja gvd, let ik eventjes niet op......
Je moet er van houden...ik krijg m'n vriendin (zelfs in al mijn enthousiasme) niet overtuigd...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk geen zinnig woord over zeggen![]()
Nou, we kunnen weer tv kijken, elke keer als ik bekijk wat erop is gaan we maar weer achter de computer zitten. weinig soeps dus.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef Broekpaling het volgende:
Best goafe films afgelopen tijd op rtl7.![]()
Ik vind het wel gaaf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Die duitse teksten klinken af en toe echt fout...maar die gitaarriffs zijn echt om te smullen..![]()
Hooiiiii !!!!!! Scheet !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
ja gvd, let ik eventjes niet op......
hahahaa ze denkt vast dat je gek geworden bent.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet er van houden...ik krijg m'n vriendin (zelfs in al mijn enthousiasme) niet overtuigd...![]()
Ik let teveel op het gitaarwerk vrees ik![]()
Ik heb een neverending story met de vaatwasser...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
goodevening allemaal. Ik zat te gapen achter mijn pc en in SHO naar lelijke outfitjes te gluren.........
Nog iemand iets spannends meegemaakt?
Nou, ik let dus eventjes niet op en dan gaan jullie allemaal gezellig posten! Dat bedoelde ik!quote:
Nou...dat was idd bijna letterlijk haar relaas !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahahaa ze denkt vast dat je gek geworden bent.
Nee, vandaag een gevangene in eigen huis, door de flinke regen. Mijn enige transportmiddel is de fiets met fietskar/aanhager voor de kindjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
goodevening allemaal. Ik zat te gapen achter mijn pc en in SHO naar lelijke outfitjes te gluren.........
Nog iemand iets spannends meegemaakt?
Is het nog niet voorelkaar?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb een neverending story met de vaatwasser...![]()
![]()
Ben nu een film aan het kijken op rtl7.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nou, we kunnen weer tv kijken, elke keer als ik bekijk wat erop is gaan we maar weer achter de computer zitten. weinig soeps dus.
ik poste in dezelfde minuut!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik let dus eventjes niet op en dan gaan jullie allemaal gezellig posten! Dat bedoelde ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |