Je moet gewoon een miele kopen, er is geen betere dat weet je toch? en zuinig ook nog!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Of weer maar 4 jaar godverdegodver....![]()
Hè, het was altijd gezellig met jullie meiden...maar dit trek ik niet..![]()
NEWSFLASH: als jij nou gewoon braaf die vaatwasser gaat kopen, dan heeft de retailer weer een mooie winst gemaakt en kan ie zijn vier kinderen deze zomer mee naar Spanje nemen in plaats van dat eeuwige Renesse, krijgt de salesman van Whirlpool een leuke opslag en kan ie zijn vriendin verrassen met een romantisch etentje alwaar hij haar ten huwelijk vraagt. Ook de topmannen van Whirlpool zijn weer blij met de goede omzet van afgelopen jaar en gaan voor 2008 (door deze goede omzet) extra investeren in een vaatwasser die nooit meer kapot gaat. PROBLEEM OPGELOST.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Neeheeeeeeee !!!!!!! Dat willen ze juist....zo maken dat je na 4 jaar een nieuwe moet kopen !![]()
LIK MIJN REET !!!!!! Won't do it !!!!![]()
* BeeDee stampvoet doet !!![]()
Ja...maar eerst deze op (na reparatie)...en een Miele is geen 500 Euro..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je moet gewoon een miele kopen, er is geen betere dat weet je toch? en zuinig ook nog!
omdat ik op die tijden naar school moet fietsen en geen auto voor de deur had staanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa ik heb werkelijk geen idee! Waarom vraag je dat?![]()
hij is op....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...maar eerst deze op (na reparatie)...en een Miele is geen 500 Euro..![]()
Jij denkt ook aan iedereen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
NEWSFLASH: als jij nou gewoon braaf die vaatwasser gaat kopen, dan heeft de retailer weer een mooie winst gemaakt en kan ie zijn vier kinderen deze zomer mee naar Spanje nemen in plaats van dat eeuwige Renesse, krijgt de salesman van Whirlpool een leuke opslag en kan ie zijn vriendin verrassen met een romantisch etentje alwaar hij haar ten huwelijk vraagt. Ook de topmannen van Whirlpool zijn weer blij met de goede omzet van afgelopen jaar en gaan voor 2008 (door deze goede omzet) extra investeren in een vaatwasser die nooit meer kapot gaat. PROBLEEM OPGELOST.
Je hebt helemaal gelijk en ik ik gun al die mensen die leuke dingen...maar bij het investeren voor een onverwoestbare vaatwasser gaat je relaas spaak....die tijd is geweest, het is een wegwerpmaatschappij en ze varen er wel bij ten koste van het klootjesvolk, die denkt; "we kopen gewoon een nieuwe" ...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
NEWSFLASH: als jij nou gewoon braaf die vaatwasser gaat kopen, dan heeft de retailer weer een mooie winst gemaakt en kan ie zijn vier kinderen deze zomer mee naar Spanje nemen in plaats van dat eeuwige Renesse, krijgt de salesman van Whirlpool een leuke opslag en kan ie zijn vriendin verrassen met een romantisch etentje alwaar hij haar ten huwelijk vraagt. Ook de topmannen van Whirlpool zijn weer blij met de goede omzet van afgelopen jaar en gaan voor 2008 (door deze goede omzet) extra investeren in een vaatwasser die nooit meer kapot gaat. PROBLEEM OPGELOST.
Tim hoefde gelukkig alleen vanmorgen naar de peuter, en net in de periode dat ik hem wegbracht en weer op ging halen ws het droog!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
omdat ik op die tijden naar school moet fietsen en geen auto voor de deur had staan![]()
Nou BeeDee, da's nog wel de beste tip van vandaag!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Of je koopt een tuinhuisje en verhuurt die aan een stel Duitsers in ruil voor het doen van de afwas.
Hey Ludo! Ik vroeg me al af waar je zat~!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Of je koopt een tuinhuisje en verhuurt die aan een stel Duitsers in ruil voor het doen van de afwas.
Omslachtige oplossing....maar duitsers zat ja...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ja Wirlpool is inderdaad ook wel een merk voor het klootjesvolk ja wat hier dus doorgaans intrapt.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik ik gun al die mensen die leuke dingen...maar bij het investeren voor een onverwoestbare vaatwasser gaat je relaas spaak....die tijd is geweest, het is een wegwerpmaatschappij en ze varen er wel bij ten koste van het klootjesvolk, die denkt; "we kopen gewoon een nieuwe" ...
![]()
![]()
Ja! Eigenlijk moet je een vaatwasser uit het stenen tijdperk hebben! Toen werden de spullen nog gemaakt om jaren mee te kunnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk en ik ik gun al die mensen die leuke dingen...maar bij het investeren voor een onverwoestbare vaatwasser gaat je relaas spaak....die tijd is geweest, het is een wegwerpmaatschappij en ze varen er wel bij ten koste van het klootjesvolk, die denkt; "we kopen gewoon een nieuwe" ...
![]()
![]()
En ik had inderdaad een nieuwe gekocht, Leuk!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
![]()
oeh....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Wirlpool is inderdaad ook wel een merk voor het klootjesvolk ja wat hier dus doorgaans intrapt.
Ik heb een Siemens en heb gewoon vijf jaar garantie. Dus mij gebeurt dit niet. Maar ja ik ben dan ook geen klootjesvolk.
![]()
![]()
Ja ze hangt nu over zijn schouder mee te kijken! Hij was op zoek naar een Miele, maar nu jij de Siemens hebt genoemd zal dat het worden!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:05 schreef Tezz het volgende:
(wedden dat BeeDee nu met zijn vriendin aan het overleggen is of ze dan misschien toch maar een nieuwe moeten gaan kopen....)
Ik was elders, mijn oma aan het cateteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey Ludo! Ik vroeg me al af waar je zat~!![]()
![]()
![]()
![]()
Ha dat denken alle mannen! Wedden dat er volgende week een nieuwe vaatwasser staat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef BeeDee het volgende:
En once and for all....
IK KOOP NOG GEEN NIEUWE VAATWASSER !!!!!!!![]()
Maar jullie zijn wel liev hoor !![]()
![]()
I beg your pardon?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik was elders, mijn oma aan het cateteren.
Je bent een scheet..echt waar..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja Wirlpool is inderdaad ook wel een merk voor het klootjesvolk ja wat hier dus doorgaans intrapt.
Ik heb een Siemens en heb gewoon vijf jaar garantie. Dus mij gebeurt dit niet. Maar ja ik ben dan ook geen klootjesvolk.
![]()
![]()
Jaja vlucht maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent een scheet..echt waar..![]()
![]()
![]()
* BeeDee gaat lekker niet happen, maar zo naar bed...![]()
Ja en ze zegt nu: Goh schat, eigenlijk he, eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat je zo vaak in dat 'rokershol' zit te praten. Die vrouwen zijn echt slim en voegen echt iets toe aan jouw visie. Ze verbreden je horizon en zijn bovendien ook nog eens royaal voorzien van IQ! "quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ze hangt nu over zijn schouder mee te kijken! Hij was op zoek naar een Miele, maar nu jij de Siemens hebt genoemd zal dat het worden!![]()
hahaa ja vrouwen in de meerderheid!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie scheren mannen hier in de laatste pagina's wel erg over één kam trouwens.
Om eerlijk te zijn hing ik gewoon in de stad..quote:
sssssssht we hebben net zo'n lolquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie scheren mannen hier in de laatste pagina's wel erg over één kam trouwens.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja en ze zegt nu: Goh schat, eigenlijk he, eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg dat je zo vaak in dat 'rokershol' zit te praten. Die vrouwen zijn echt slim en voegen echt iets toe aan jouw visie. Ze verbreden je horizon en zijn bovendien ook nog eens royaal voorzien van IQ! "
Nou dat klinkt ook niet erg positiefquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hing ik gewoon in de stad..
Bij ons komt die reparateur gewoon langs of staat er de volgende dag een nieuwe. Maar dat komt omdat de fam. Sanders niet erg technisch onderlegd is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ja vrouwen in de meerderheid!
hahahaha je hebt ook groot gelijk.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent een scheet..echt waar..![]()
![]()
![]()
* BeeDee gaat lekker niet happen, maar zo naar bed...![]()
De meeste families niet, alleen denken ze van wel!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij ons komt die reparateur gewoon langs of staat er de volgende dag een nieuwe. Maar dat komt omdat de fam. Sanders niet erg technisch onderlegd is.
Nee, de familie Tezz ook niet. Maar ik heb dus zo'n man die denkt dat ie wel technisch onderlegt is. Vandaar mijn reacties, hihi.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij ons komt die reparateur gewoon langs of staat er de volgende dag een nieuwe. Maar dat komt omdat de fam. Sanders niet erg technisch onderlegd is.
Kunnen we haar niet gewoon een naam geven? Ria ofzo hahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahahaha je hebt ook groot gelijk.
Ga maar lekker naar bedje toe. Anders vraag je of <insert name> even op jouw account verder wil praten over jullie nieuwe (siemens-)vaatwasser??
Dat was het welquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nou dat klinkt ook niet erg positief![]()
Gaat niet gebeuren...en 5 jaar garantie voor 30% extra. Zo kan ik 't ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahahaha je hebt ook groot gelijk.
Ga maar lekker naar bedje toe. Anders vraag je of <insert name> even op jouw account verder wil praten over jullie nieuwe (siemens-)vaatwasser??
Nou, volgens mij heeft ie wel een leuke supervriendin, dus van verdient ze ook een leuke naam. Wat dacht je van ..................ehh.........noem eens wat?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kunnen we haar niet gewoon een naam geven? Ria ofzo haha
Nee hoor, speciaal voor niet-klootjesvolk krijg je bij Siemens gewoon standaard vijf jaar garantie! (moet je wel met harde bewijzen komen dat je jezelf tot het niet-klootjesvolk rekent he).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren...en 5 jaar garantie voor 30% extra. Zo kan ik 't ook![]()
![]()
Met de nadruk op Denkt! Als het een redelijk nieuwe is had ik een reparateur gehaald, als het een oudere is een nieuwe gekocht.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, de familie Tezz ook niet. Maar ik heb dus zo'n man die denkt dat ie wel technisch onderlegt is. Vandaar mijn reacties, hihi.
Naja het moet wel bij het vriendje van Ernie passen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heeft ie wel een leuke supervriendin, dus van verdient ze ook een leuke naam. Wat dacht je van ..................ehh.........noem eens wat?
En dat is ? Lidmaatschap van de golf- en hockeyclub ofzo ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee hoor, speciaal voor niet-klootjesvolk krijg je bij Siemens gewoon standaard vijf jaar garantie! (moet je wel met harde bewijzen komen dat je jezelf tot het niet-klootjesvolk rekent he).
Marieke it is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
marieke heet ze natuurlijk!
zo heten mijn buren! Bert en Marieke! haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |