op je celdeurquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Tyler..Durden het volgende:
Slotje!
nee man das een inside jokequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man das een inside joke
tyler en ik hebben namelijk samen vast gezeten voor de moord op een oostblokker althans dat gelooft pio_!
arme pio tochquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:18 schreef BeeDee het volgende:
Pio durft zich wederom niet te vertonen op FOK!... en da's begrijpelijk. Die wordt nergens meer serieus genomen.![]()
ik was ook iets wat sarcastischquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Weet ik toch PeZu...ik vond alleen die [afbeelding] zo leuk..![]()
zwaar babe ook nogquote:
Ben benieuwd...niet dat ik zo gek veel buiten dit topic post, maar ik observeer !quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
zwaar bab eook nog
ze gaat der charmes in de strijd gooien zegt men
pezu is signing offquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben benieuwd...niet dat ik zo gek veel buiten dit topic post, maar ik observeer !![]()
Waarom zit jij altijs 's ochtends achter je pc? Toch niet om op FOK! te melden dat je gaat werken he?quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen......jajajaja het is weer tijd om naar het werk te gaan! Wat ben ik toch een slaaf van de maatschappij he....nou ja.....Met een beetje mazzel kan ik er rond een uur of vier mee ophouden......
Werk/school/luilak ze allemaal vandaag!
ja natuurlijk om te melden dat ik ga werken!!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom zit jij altijs 's ochtends achter je pc? Toch niet om op FOK! te melden dat je gaat werken he?![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Tezz het volgende:
polonaise sjingaladiboem.
Dan meld net als ik dat je gaat werken! (virtueel liegen ligt niemand wakker van hoor)quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb werkelijk niks te melden nu..
Beul!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
En ik ga mijn kind in coma timmeren.
Ja?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj...
Haha ja dan ben je zelf ook vertrokken!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
En ik ga mijn kind in coma timmeren. Ze wil niet slapen potverdriedubbeltjes. Heej! Ik heb en idee! Ik ga er gewoon ff lekker bij liggen.......
lolquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wie Hu. You Hu. Wie Hu. You Hu.
wooohooo, yiehoooo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heey
Ken je dat schijtnummer? Van... Akwon en Gwen Stefanie..
Hydrospinning!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Waterfietsen?
Nog 3 weekjes niggerquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:07 schreef Beelzebub85 het volgende:
Heuj...
Ja ik kan evengoed op de hometrainer buiten gaan zittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:16 schreef smammela het volgende:
mooi weer uitgekozen om te waterfietsen![]()
enneh, nee ik geloof niet dat ik dat ken..quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Heey
Ken je dat schijtnummer? Van... Akwon en Gwen Stefanie..
Jep, Beelzebub is er ook rond die tijd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan ga je op vakantie? Wat gaat het snel.
ow wat grappig! Jullie gaan samen? of is het toeval?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, Beelzebub is er ook rond die tijd.
Toeval.... als ik dát had geweten toen ik ging boeken.......quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow wat grappig! Jullie gaan samen? of is het toeval?
Jij ging met Pio toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Toeval.... als ik dát had geweten toen ik ging boeken.......
Dáág
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehe...![]()
Zijn er ook speeltuinen op Kreta dan?
Geen idee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:27 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehe...![]()
Zijn er ook speeltuinen op Kreta dan?
Je slaapt he!quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:02 schreef Tezz het volgende:
En ik ga mijn kind in coma timmeren. Ze wil niet slapen potverdriedubbeltjes. Heej! Ik heb en idee! Ik ga er gewoon ff lekker bij liggen.......
Nu op het late nieuws, vandaar dat Oma geen tv signaal had.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
Ravage door windhoos in Hoogeveen
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Dagblad van het Noorden
Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2007 @ 21:09
In het Drentse Hoogeveen heeft vanavond een windhoos een enorme ravage aangericht. Slagregens, rukwinden en grote hagelstenen hebben flink huisgehouden in de binnenstad. Zeker één persoon is gewond geraakt.
oow wat leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
FOK! feliciteert alle geslaagden!
Ik sta in het nieuws!![]()
Deze film: The Shawshank Redemption. Mooie film!![]()
We zitten maar een half uurtje van hoogeveen, het valt hier best mee, een beetje regen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu op het late nieuws, vandaar dat Oma geen tv signaal had.![]()
Ze is 38 ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gwen Stefani, echt zo'n gevalletje "keihard-te-neuken".
Niks mis met oudere vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 38 ofzo.![]()
Thans, zegt wikipedia.![]()
Maar inderdaad, sommige clips is heten sommige is het van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goh is die al 38? Niet te geloven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze is 38 ofzo.![]()
Thans, zegt wikipedia.![]()
Maar inderdaad, sommige clips is heten sommige is het van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja da's inderdaad kut. Kind moet naar school namelijk. Ik heb een keertje (een paar weken terug) tegen haar gezegd op vrijdag"zullen we de juf bellen dat je niet komt vandaag en zullen we lekker saampjes de hele dag in bed tv kijken?? Toen zei de brutale donder: "mama da's heel stout hoor. Want dan moet je jokken tegen de juf waarom ik niet kom en dat mag niet".quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent vrij en zat om 7:20 op FOK! Ik neem noooit kinderen.
Alle kinderen zijn anders, Sanne wordt vaak pas om half 10 wakker, Tim meestal rond een uur of 8 half 9 de laatste tijd. Vanmorgen moest hij ook naar school, ik kom niet voor 10 voor 8 mijn bed uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:29 schreef LudoSanders het volgende:
Je bent vrij en zat om 7:20 op FOK! Ik neem noooit kinderen.
Ja dat is altijd lekker, ik probeer het nu bij te houden allemaal, maar het is zo snel weer een ravage!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja da's inderdaad kut. Kind moet naar school namelijk. Ik heb een keertje (een paar weken terug) tegen haar gezegd op vrijdag"zullen we de juf bellen dat je niet komt vandaag en zullen we lekker saampjes de hele dag in bed tv kijken?? Toen zei de brutale donder: "mama da's heel stout hoor. Want dan moet je jokken tegen de juf waarom ik niet kom en dat mag niet".![]()
![]()
. Why God Why voed ik mijn kind zo netjes op????
Maar het is wel goed voor de productiviteit. Heb heel mijn huis gepoetst.
(Hai E. !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Alle kinderen zijn anders, Sanne wordt vaak pas om half 10 wakker, Tim meestal rond een uur of 8 half 9 de laatste tijd. Vanmorgen moest hij ook naar school, ik kom niet voor 10 voor 8 mijn bed uit![]()
Hoi Tezz!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
(Hai E. !)
Bente kan als ze vrij is ook goed tot negen uur in bed liggen! Maar ze heeft, als ze naar school moet, gewoon ff tijd nodig om wakker te worden. Dus: om zeven uur er uit en dan mag ze tot half acht op de bank liggen met een pakje chocomel en een tekenfilm. Ik kan dan tijdens dat half uurtje ook even lekker wakker worden: koffie, krantje, internet......
Koffie Krantje internet.. en peukie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
(Hai E. !)
Bente kan als ze vrij is ook goed tot negen uur in bed liggen! Maar ze heeft, als ze naar school moet, gewoon ff tijd nodig om wakker te worden. Dus: om zeven uur er uit en dan mag ze tot half acht op de bank liggen met een pakje chocomel en een tekenfilm. Ik kan dan tijdens dat half uurtje ook even lekker wakker worden: koffie, krantje, internet......
He?? Wat?? Mis ik iets hier??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef Broekpaling het volgende:
En Tezz, komt er een broertje of zusje voor Bente bij?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |