Nee, vertellen dat je nooit of te nimmer een whirlpool zal kopen en dat je ook nooit of te nimmer zelf aan een kapotte vaatwasser gaat sleutelen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dat is ? Lidmaatschap van de golf- en hockeyclub ofzo ?![]()
huhquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:19 schreef oranjekoek het volgende:
ik zie een a en een r en een n
Contant betalen natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En dat is ? Lidmaatschap van de golf- en hockeyclub ofzo ?![]()
oh ja da's natuurlijk wel raar. Dan schrijven wij bijvoorbeeld: heej BeeDee, nog op Marieke gezeten gister??? En tja, dan moet hij dat weer uit gaan leggen enzo en zijn wij verantwoordelijk voor een echtelijke ruzie en zo en dan komt die nieuwe vaatwasser voor Marieke er natuurlijk nooit!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
Goed dan! Vind BeeDee dat ook goed? Of krijgt ie dan ruzie.. Ze zal maar net meelezen als we het over BeeDee en marieke hebben
waaruit zijn? we zijn er al uit! Jullie krijgen een nieuwe vaatwasser en je vriendin heet mariekequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
Nou..ik hoor 't wel als jullie eruit zijn. Ik ben pitten, morgen weer vroeg op.![]()
![]()
luvyou !!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
Nou..ik hoor 't wel als jullie eruit zijn. Ik ben pitten, morgen weer vroeg op.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ja da's natuurlijk wel raar. Dan schrijven wij bijvoorbeeld: heej BeeDee, nog op Marieke gezeten gister??? En tja, dan moet hij dat weer uit gaan leggen enzo en zijn wij verantwoordelijk voor een echtelijke ruzie en zo en dan komt die nieuwe vaatwasser voor Marieke er natuurlijk nooit!
SLaap lekker BeeDee!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:22 schreef BeeDee het volgende:
![]()
Hooguit vragen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
luvyou !!!!!!!!!!
Trusten!!!!!!!!!! En ik zal morgen echt niets meer zeggen over een vaatwasser hoor!
Ludo, mijn man, ligt al lang te pitten. Die heeft vroege dienst morgen en de wekker loopt om vijf uur af.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa, ludo, mijn vriend begint zich af te vragen waarom ik steeds lach
Het is alweer te laat inderdaad! wow.... wat een rijmskills..Dat is dan oo meteen het nadeel van het hoekje.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:25 schreef Tezz het volgende:
Maar op zich wel een goed plan van BeeDee. Om te gaan slapen bedoel ik.
Wat, dat je er spontaan van gaat rijmen of dat het ineens weer laat is?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het is alweer te laat inderdaad! wow.... wat een rijmskills..Dat is dan oo meteen het nadeel van het hoekje.
Brr, die loopt hier ook steeds om kwart voor 5 af zal ook nog wel even zo blijven. Hij werkt steeds in Almere, vandaag was hij in Wormer. Dus eerst al een hele tijd in de auto zitten voor hij aan het werk kan. We liggen echt altijd veeeel te laat. En elke keer verslaapt hij zich BIJNA. Elke ochten is het dus rennen hier, als hij weg is kruip ik weer in bed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ludo, mijn man, ligt al lang te pitten. Die heeft vroege dienst morgen en de wekker loopt om vijf uur af.
Dat het altijd laat is als we hier zitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat, dat je er spontaan van gaat rijmen of dat het ineens weer laat is?
maar waarom ga jij er dan in godsnaam zo vroeg uit?? Toch niet om de koffie aan te zetten voor hem? Of ben je gewoon zo sociaal........quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Brr, die loopt hier ook steeds om kwart voor 5 af zal ook nog wel even zo blijven. Hij werkt steeds in Almere, vandaag was hij in Wormer. Dus eerst al een hele tijd in de auto zitten voor hij aan het werk kan. We liggen echt altijd veeeel te laat. En elke keer verslaapt hij zich BIJNA. Elke ochten is het dus rennen hier, als hij weg is kruip ik weer in bed.
Bij mij ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Bij Ludo staat de wekker morgen lekker uit.
Ja...dan vertel ik nog eens wat...quote:
Mwah een weekje of 2 toch maarquote:
Eh ik maak zijn broodjes klaarquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
maar waarom ga jij er dan in godsnaam zo vroeg uit?? Toch niet om de koffie aan te zetten voor hem? Of ben je gewoon zo sociaal........
Ja hier ook gelukkig, ik haat dat ding!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Bij Ludo staat de wekker morgen lekker uit.
Ja natuurlijk was ik in slaap gevallen, ha ha. Maar ze maakte me een half uur later wakker met de vraag of ik alsjeblieft uit haar bed wilde gaan want ze had geen plek.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef oranjekoek het volgende:
Was je in slaap gevallen met Bente gister? Is ze nog veel wakker geweest vannacht? Het is hier de laatste paar nachten steeds raak met Sanne.
Heerlijk dat je dat zo in de hand hebt! Bij ons maakt het geen verschil.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bij mij ook!
En ik heb expres mijn kind pas om half 10 in bed gelegd, dus die ligt morgen ook wel tot een uur of 10 te pitten, gna gna.
Hup! Naar bed jij !!!!!!!!!quote:
Da's dan wel erg toevallig, want ik ben hier normaal elke dag wel even!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah een weekje of 2 toch maar. Ik was hier al eerder, maar toen was jij er niet
.
Wel lief!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Eh ik maak zijn broodjes klaarGek is dat, vroeger deed ik dat altijd, nadat Tim geboren was ben ik daarmee gestopt. En nu is het er weer ingeslopen. SMorgens om half 6 is ie weg en meestal om 6 uur savonds weer thuis.
hahaa meestal is het andersom, het geen plek hebben. Heeft ze een terugval? Dat hoor je wel vaak. Zet je haar savinds nog op de wc? Tim is snachts niet zindelijk alleen overdag. Hij ging keurig naar de wc, en nu sinds een aantal weken wil hiju alleen nog maar in zijn broek poepen. Hij vertikt het naar de wc te gaan. Hij gebruikt het ook echt tegen me. Als hij iets niet mag zegt hij, ik ga in mijn broek poepen hoor.. Ik schenk er niet veel aandacht aan, want dat mag nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk was ik in slaap gevallen, ha ha. Maar ze maakte me een half uur later wakker met de vraag of ik alsjeblieft uit haar bed wilde gaan want ze had geen plek.
En ik weet niet wat ze heeft de laatste tijd, ze blijft haar bed maar als toilet zien. Ik ben al zover dat ik bovenop haar hoeslaken gewoon een zeil heb liggen met een strandhandoek er over heen. Dan hoeft ik 's nachts alleen maar de handoek te verwisselen, al zwalkend....
Welterusten Tezz!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wel lief!
Maar dat zou ik dus nooit doen, ik word niet eens wakker van de wekker dus laat staan dat ie me er uit krijgt om een bakkie koffie met hem te drinken.........
Maar goed. Ik ga nu echt naar bedje toe.
Trusten allemaal!
Ow je gaatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Da's dan wel erg toevallig, want ik ben hier normaal elke dag wel even!
Maar nu is het te laat en ga ik lekker slapen!!!! Heerlijk de ramen open, het waait lekker hier in Valkenswaard dus wij kunnen lekker pitten DaMook!
De tent moet dan in het appartementje staan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow je gaat.
Truste dan maar.
Ik wilde net gaan zeggen dat ik dinsdag naar een appartementje ga kijken en dat we de corsotent op aan het zetten zijn.
Neequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De tent moet dan in het appartementje staan?
Welterusten Ludo!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef LudoSanders het volgende:
Trusten slapengaande.
Ja ze heeft een terugval, blegh. Ik laat haar tussen 2200 en 2300 even plassen en dat werkt(e) altijd goed.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa meestal is het andersom, het geen plek hebben. Heeft ze een terugval? Dat hoor je wel vaak. Zet je haar savinds nog op de wc? Tim is snachts niet zindelijk alleen overdag. Hij ging keurig naar de wc, en nu sinds een aantal weken wil hiju alleen nog maar in zijn broek poepen. Hij vertikt het naar de wc te gaan. Hij gebruikt het ook echt tegen me. Als hij iets niet mag zegt hij, ik ga in mijn broek poepen hoor.. Ik schenk er niet veel aandacht aan, want dat mag niet!
Dan zal ik het morgen wel lezen!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee, maar Tezz zit ook bij de corso en die snapt wat ik bedoel
. Dat snappen veel mensen buiten vwaard niet
.
Inderdaad... Hij weet het ook heel goed....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ze heeft een terugval, blegh. Ik laat haar tussen 2200 en 2300 even plassen en dat werkt(e) altijd goed.
En tja E, die kleine dondersteentjes weten echt wel waar ze mee bezig zijn hoor, ze dagen je gewoon uit! Niet te veel aandacht aan schenken inderdaad (moelijk he).
Maar goed. Naar bed dus.
Ja, het is weer zover..........Wij moeten wachten totdat het Graver spektakel geweest is (is volgens mij 1 juli). Is altijd wel lachen, tegen de tijd dat wij de tent hebben staan is het september.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow je gaat.
Truste dan maar.
Ik wilde net gaan zeggen dat ik dinsdag naar een appartementje ga kijken en dat we de corsotent op aan het zetten zijn.
hahaa Valt best mee hoor! hahahaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kutkinderen hebben jullie zeg, no way dat ik daar ooit aan beginnen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |