Een echte eer is het niet lijkt me. Je moet af en toe even hard zijn en je moet veel, heel veel lezen en af en toe ook nog iets zeggen. Niet te vergeten dat je af en toe best wel wat over je heengestort krijgt. Zo gaat het op veel subfora.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je doet net alsof het een hele eer is om modje te worden. Dan zet je dat op je CV enzo
. Nah, geen zin in
.
Weet ik tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef Sebasser het volgende:
neh0r,grapke.
Mods stellen zich graag aan, het lijkt harder dan het is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een echte eer is het niet lijkt me. Je moet af en toe even hard zijn en je moet veel, heel veel lezen en af en toe ook nog iets zeggen. Niet te vergeten dat je af en toe best wel wat over je heengestort krijgt. Zo gaat het op veel subfora.
Ja? oh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Woo! .
Ik heb net foto's gemaakt![]()
En op 1tje lijk ik net 12Maar hijs wel lief
![]()
Je bent fan van me he?quote:
Hoiquote:
Ik ben fan van Marco borsato.quote:
Applaus!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Tangarine schrijft zo even in een paar uurtjes een essay over the God delusion van Richard Dawkins. Hij heeft wel een applausje verdiend!.
Ja? ben je 16?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
12jarige ik:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk ben ik 16.
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben fan van Marco borsato.
Zodra ie dood is dan he, en ik vooral dood, want ja, ik wil niet levend geworden worden als fan van marco.
hoezo, ben jij fan van mij dan?
Altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja? ben je 16?
Lekker legaal keiharde neuqseks he.
Al een keer gesolliciteerd voor modje dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mods stellen zich graag aan, het lijkt harder dan het is.
vooral als je je inlikbaar opstelt.
Dirkh is een van de betere mods vind ik, daar kan je niet echt inlikken.
en daarom heeft is hij gewoon de beste mod, en daar hoeft ie vrij weinig voor te doen.
Alexxxxx kan er niets van, en thesorrow is al bezet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd.
Alexxxxx biedt zich wel aan.
Of TheSorrow![]()
Maar thesorrow biedt zich wel aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alexxxxx kan er niets van, en thesorrow is al bezet.
ha, jammer dan.
1 keer voor de lol.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Al een keer gesolliciteerd voor modje dan?
Niet mogen en niet hebben is wat anders he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebast is m gepeert omdat hij geen legale neuksecks mag hebben en nu zit de huilie in een hoekje te janken.
kut.![]()
Ja?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar thesorrow biedt zich wel aan.
TSor en ik hebben een geheime liefdesrelatie.Stiekem.
Je hebt het lekker ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet mogen en niet hebben is wat anders he.
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
Dat is dan heel mooi voor hem.
en jou.
Vrolijke kleuren enzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
12jarige ik:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk ben ik 16.
Sebast beledigd!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]want ja, jij weet alles van mijn sexleven.
Ja he?quote:
Als je weggaat is het al veel beter.quote:
kquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je weggaat is het al veel beter.![]()
dan word het ook een stuk rustiger.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je weggaat is het al veel beter.![]()
Ken ik jouquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
dan word het ook een stuk rustiger.
quote:
quote:
Daarom moeten we ook het versterkte broeikas effect ed. tegengaan. Des te meer hitte/zon, des te meer regen enzo. Nou houd ik wel van veel regen, maar veel anderen niet denk ikquote:
Misschien via hier ik schrijf af en toe hier wat maar meestal gaat het me veel te snel. Ik zou misschien bij de meet van het 50ste topic zijn maar toen kon ik helaas niet.quote:
Ik merk het nu pas, raam stond open. heel me dekbed natquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Regen!
uhuh. Tof.quote:
Haha, allemaal studenten hier rennen naar de bus, van die meiden van het Augustinus, he-le-maal tot de slip doorweekt zeg maar naar de bus slenterenquote:
Oww jammer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Misschien via hier ik schrijf af en toe hier wat maar meestal gaat het me veel te snel. Ik zou misschien bij de meet van het 50ste topic zijn maar toen kon ik helaas niet.
ACquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
uhuh. Tof.
[..]
Haha, allemaal studenten hier rennen naar de bus, van die meiden van het Augustinus, he-le-maal tot de slip doorweekt zeg maar naar de bus slenteren.
Toch mooi, als je droog staat.
Slaapt straks in ieder geval lekker fris.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik merk het nu pas, raam stond open. heel me dekbed nat
Beetje lastig thuis heb ik nog geen internet (komt als het goed is morgen). En hier op mijn stage vaak erg druk dus lastig om alles te volgen. Zeker als er in een weekend week 3 topics volgemikt worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oww jammer.
Je moet het wel bijhouden hier hoor!
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik merk het nu pas, raam stond open. heel me dekbed nat
Jij bent in de buurt van de Peizerweg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
uhuh. Tof.
[..]
Haha, allemaal studenten hier rennen naar de bus, van die meiden van het Augustinus, he-le-maal tot de slip doorweekt zeg maar naar de bus slenteren.
Toch mooi, als je droog staat.
eeh, je sig klopt niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Slaapt straks in ieder geval lekker fris.![]()
Vanaf morgen kan je dan alles bijhouden!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Beetje lastig thuis heb ik nog geen internet (komt als het goed is morgen). En hier op mijn stage vaak erg druk dus lastig om alles te volgen. Zeker als er in een weekend week 3 topics volgemikt worden.
als de regen er onderdoor gaat.. en daarnaast, en zit nog een heel stuk open als me raam open staat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Je raam opent richting je bed, dus zit er toch juist glas 'voor' het bed zegmaar?
Om mn sig te laten kloppen, mag ik geen punten aan het einde van een zin zettenquote:
Ze lopen hier over de straat naar de busquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AC
Hoezo zie jij die meiden daarvan?
Nope, zit aan de admiraal de ruyterlaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent in de buurt van de Peizerweg?
Ja, dat had ik al door ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om mn sig te laten kloppen, mag ik geen punten aan het einde van een zin zetten![]()
Hehehequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze lopen hier over de straat naar de bus.
[..]
Nope, zit aan de admiraal de ruyterlaan.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door ja.
Maar toch bedankt voor het uitleggen, ookal was het overbodig.
Als bosjostis als René en ik het kunnen, kunnen jullie twee het ook hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Viking84 het volgende:
Sebasser mocht willen dat 'ie mod werd. Dan heb ik een nog grotere kans
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd.
Alexxxxx biedt zich wel aan.
Of TheSorrow![]()
Het enige wat op het end van mn relatie nog goed was, was de sexquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alexxxxx kan er niets van, en thesorrow is al bezet.
ha, jammer dan.
In leeuwaren een MUUR van regen.. op het moment dat ik met 7 dozen ijsjes van de winkel naar de bestelbus liepquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Regen!
tip: leverpasteiquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
Lekker weertje zo..
Heb buikpijn, en ben flink gebeten toen ik poes een pil wilde aansmeren...
Niet aangeraakt hoorquote:
Woon je aan de admiraal de ruyter ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze lopen hier over de straat naar de bus.
[..]
Nope, zit aan de admiraal de ruyterlaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was al bang dat de broccoli die ik naar je gooide raak was
Au. Sterkte.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
Lekker weertje zo..
Heb buikpijn, en ben flink gebeten toen ik poes een pil wilde aansmeren...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In leeuwaren een MUUR van regen.. op het moment dat ik met 7 dozen ijsjes van de winkel naar de bestelbus liepik ben er nog nat van
moiquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef maok het volgende:
Moi
Nee ik was een beetje ziek ofzo dus thuisquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moi.
Ook weer thuis van het werk?.
Beterschapquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef maok het volgende:
[..]
Nee ik was een beetje ziek ofzo dus thuis
je gedraagt je wat sjaggerijnigquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb geen slecht humeur.
Net op het moment dat ik even naar de winkel liep was dat dusquote:
Betterskip!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef maok het volgende:
[..]
Nee ik was een beetje ziek ofzo dus thuis
Hulde voor die mensenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betterskip!
Groningers die Fries praten trouwens. Mark is een Groninger en ik praat steeds Fries tegen hem. Probeert 'ie mij een beetje na te praten. Klinkt nergens naar
.
Het klinkt echt dom, hoor.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Grulez het volgende:
Pff ik ben gaar. 5 uurtjes geslapen, maar wel 3 uur de ub in. Nu even instorten.
Ja, en doordat zoveel mensen zeggen dat het dom klinkt, doen ze hun best niet meer en gaan ze Nederlands praten. Ik vond het heelrijk als mn ex Fries probeerde te praten, ook al kon ze er niks van. En een colega van me doet het ook. Nu krijg ik daar geen stijve van, maar ik waardeer het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het klinkt echt dom, hoor.
Moast even gewoan dwaan zegt 'ie de hele tijd.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en doordat zoveel mensen zeggen dat het dom klinkt, doen ze hun best niet meer en gaan ze Nederlands praten. Ik vond het heelrijk als mn ex Fries probeerde te praten, ook al kon ze er niks van. En een colega van me doet het ook. Nu krijg ik daar geen stijve van, maar ik waardeer het wel.
Braaf. Draag ze liever voor voor een lintje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja baas, ik zal geen kritiek meer leveren op Friessprekende Groningers
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, nu we toch bezig zijn, zou je je huisgenoot voortaan huisgenoot kunnen noemen?. Ik vind het af en toe nogal verwarrend, aangezien ik ook iemand met die naam ken.
.
Wordt dat dan niet verwarrend voor mensen die ook een huisgenoot hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, nu we toch bezig zijn, zou je je huisgenoot voortaan huisgenoot kunnen noemen?. Ik vind het af en toe nogal verwarrend, aangezien ik ook iemand met die naam ken.
.
M'n ex.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja, is goed. Alleen vindt hij dat niet leuk, want hij is pas in tweede instantie mijn huisgenoot en in eerste instantie mijn allerbeste vriend
. Dus houd dat even in je achterhoofd als ik het over 'mijn huisgenoot' heb
.
Wie heet er nog meer Mark dan?.
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofdquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
You have no idea.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofd
Nou, ik hoef de namen van mensen die mijn hart gebroken hebben anders ook niet steeds voorbij e zien komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofd
Wat was er aardig met of aan ons in het vorige topicquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, Grulez en DaD om pauze. "Hey, het is lekker weer, buiten zitten?" We zitten 2 minuten, begint 't te plenzen..
Aardig trouwens in het vorige topic, Sebasser en peterselieman.
Ik ben even heel blij aan het vertellen over een post,quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat was er aardig met of aan ons in het vorige topic
* Peterselieman voelt zich schuldigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben even heel blij aan het vertellen over een post,, jouw reactie: Zodra ik mod ben verwijder ik die post. Hoezo?
En terecht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman voelt zich schuldig
Ik meen met Erik de Visser, van Flairck, als ik de stem goed herkende.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef teigan het volgende:
die kende ik nog niet Alexxxxx
Heb ik ergens iets verkeerd gedaan? Ik heb een beetje het idee dat je me negeert, hehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman voelt zich schuldig
Slijmbalquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Niet dat ik weet. Van jou val ik soms wel even stil
Is de Kastanjelaan bij station Noord? Dan heb ik hem ook gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Over smart gesproken. Zo'n autootje schijnt een goede verhuisauto te zijn. Klep open en stauwen maar. Niet vergeten dat de klep dan natuurlijk niet meer dicht kan. Gezien op de kastanjelaan vanmiddag
Wat was er op de Grote Markt vanmiddag, weet jij dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef MaxMark het volgende:
Allemaal oranjefans hier, je verwacht het niet
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Niet dat ik weet.
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen hadquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat was er op de Grote Markt vanmiddag, weet jij dat?
Ja maar waarom moet dan de muziek op de Grote Markt, toch wel enigszins verwijderd van de Euroborg, op max?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen had
Ja ik zag net op tv Noord dat ze een voetbalmarathon deden ofso.. een bepaalde tijd dat de bal in beweging moest zijn ofsoquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen had
Voor een puikend sfeertje natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet dan de muziek op de Grote Markt, toch wel enigszins verwijderd van de Eurobrog, op max?
Oja dat heb ik vanochtend (uurtje of 5) nog gezien. Ik had wel ff mee willen doen, maar dat zat er niet inquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja ik zag net op tv Noord dat ze een voetbalmarathon deden ofso.. een bepaalde tijd dat de bal in beweging moest zijn ofso. Een vriend van me was nog geïnterviewd
.
Ja, dat krijg je met zulks een saai leven als jij dat hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef Tangarine het volgende:
*bored
Ik heb tenminste een levenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met zulks een saai leven als jij dat hebt.
Ik heb al een half huwelijksaanzoek gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een leven
*tudum tssssh*
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*tudum tssssh*
Sebasser, wil je met?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb al een half huwelijksaanzoek gehad.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sebasser, wil je met?
Heb je wat aan, een half huwelijksaanzoek!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*tudum tssssh*
Eh, neen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Damn. Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar. Ik ga maar eens even eten opwarmen
.
Sebasser heeft me gered.
Ja, en wél 1-0.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Damn . Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar.
HALLOOT SEBASTERR!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Damn . Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar.
Kuiken worden zo uit dat ei gepoept van; TUDUM TSSSH!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat hebben kuikentjes daarmee te maken?.
Je moeder?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
Zoeen kapotte van de rommelmarkt, voor 50 cent.
Nee, morgen gaat niemand zwemmenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef maok het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand mee zwemmen? Dit keer ga ik ook mee.
kuikens worden uit een ei gepoept?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kuiken worden zo uit dat ei gepoept van; TUDUM TSSSH!![]()
Hoi Peterselieman!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Hoi Chipszak.
*ril*. Mensen die 'dag' zeggenquote:
's Ochtends kan ik nooit doordeweeks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef maok het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand mee zwemmen? Dit keer ga ik ook mee.
Zeg ik eens wat, is het weer niet goedquote:
Gelukkig heb ik freecell al gestrikt maar het lijkt me leuk als er meer mee gaanquote:
Uhuh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*ril*. Mensen die 'dag' zeggen.
Ik ben net nog langs die rotonde gefietst, Sebasser, maar ik heb alleen een veldje gezien waar al gras lag.
(il)legaal?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand een heel snelle manier om aan geld te komen?
De wallen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verkoop je kontje achter het station?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi Peterselieman!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Hoi Chipszak.
Je ouders lief aankijken of wat uitzendwerk doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legaal graag ja.
Voor het station?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legaal graag ja.
hangt van de tijd af i guessquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef maok het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik freecell al gestrikt maar het lijkt me leuk als er meer mee gaan
Ja. Ze poepen erop, en dan breekt het ei.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kuikens worden uit een ei gepoept?.
M'n ouders zijn immuun voor lief kijkende dochters. Nog even en ik ga in een callcenter zitten, want ik ben wanhopig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je ouders lief aankijken of wat uitzendwerk doen.
Vakkenvullen bij de Jumbo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ouders zijn immuun voor lief kijkende dochters. Nog even en ik ga in een callcenter zitten, want ik ben wanhopig..
Ik ga me daar ook aanmelden. 14.gifquote:
Die manieren kun je ook zelf wel bedenken, Sebasserquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Noem eens een paar snelle en goede manieren om het niet legaal te doen?
ben wel benieuwd.![]()
Nou, laat je bad vol lopen en neem een duik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik verveel me en ik wil ook zwemmen1
fxcking peepshow.
DaD haar spaarrekening is al niet meer aanspreekbaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Of DaD moet haar spaarrekening tijdelijk aanspreken.
Met 20+ ben je bij de meeste supermarkten eigenlijk al te oud voor het zijn van vakkenvuller.quote:
Ik ga me binnenkort zeer wss aanmelden bij AH beijum, iemand die ik ken gaat er weg, ff kijken of ik hem kan vervangen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga me daar ook aanmelden. 14.gif
Jeetje, wat een bedrag zeg!!! Iets laten doen wat niet vergeod wordt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
DaD haar spaarrekening is al niet meer aanspreekbaar.
Brief van ziekenfonds: of ik even 1100 euro wil betalen.
Oh, ik dacht dat ze 12 was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met 20+ ben je bij de meeste supermarkten eigenlijk al te oud voor het zijn van vakkenvuller.
Heb ik een bad?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, laat je bad vol lopen en neem een duik.
Dan ben je idd wel wanhopig jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ouders zijn immuun voor lief kijkende dochters. Nog even en ik ga in een callcenter zitten, want ik ben wanhopig..
Ai. Heb je zelf geen ziektekostenverzekering afgesloten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je het hele jaar niet betaald?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Teennagels laten bijwerken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bedrag zeg!!! Iets laten doen wat niet vergeod wordt?
Als je even slim bent enzoot, laat je die vriend van je zeggen dat hij gelijk vervanging heeft ed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort zeer wss aanmelden bij AH beijum, iemand die ik ken gaat er weg, ff kijken of ik hem kan vervangen.
Ik leen ook al wat van de IB-groep en volgend studiejaar moet ik alles lenen. Betaal ik later wel eens terug.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je idd wel wanhopig ja.
Ik zit gewoon snoeihard te lenen bij de IB-groep. Over een jaar ben ik gelukkig al afgestudeerd (als alles mee zit in februari / maart).
M'n implantaten waren 2000 euro, toegezegd gekregen vooraf dat ze het zouden vergoeden, ik blij, hele operatie doorgezet (anders was ik eerst een jaar gaan sparen, en had ze er dan in laten zetten). Krijg ik vorige week een brief dat m'n maximum aan vergoedingen blijkbaar is bereikt, en dat ik dit even zelf moet doen. Fuck you. En ik was al te blut voor woorden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bedrag zeg!!! Iets laten doen wat niet vergeod wordt?
Ha leuk dan ga ik daar ook weer eens boodschappen doen, lastige vragen stellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort zeer wss aanmelden bij AH beijum, iemand die ik ken gaat er weg, ff kijken of ik hem kan vervangen.
kun je niet in beroep gaan tegen deze beslissing?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n implantaten waren 2000 euro, toegezegd gekregen vooraf dat ze het zouden vergoeden, ik blij, hele operatie doorgezet (anders was ik eerst een jaar gaan sparen, en had ze er dan in laten zetten). Krijg ik vorige week een brief dat m'n maximum aan vergoedingen blijkbaar is bereikt, en dat ik dit even zelf moet doen. Fuck you. En ik was al te blut voor woorden.
En mind you, ik betaal me al scheel aan de meest uitgebreide tandverzekering die er maar is natuurlijk.
Mijn moeder heeft hoorapparaten van de hans anders, die zijn helemaal niet zo duur en ze bevallen haar wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:02 schreef Viking84 het volgende:voor DaD. Erg vervelend zoiets. Ik mag binnenkort flink wat euro's ophoesten voor nieuwe hoorapparaten. Worden ook maar voor een bepaald bedrag vergoed. Gelukkig heb ik ouders die altijd zuinig geleefd hebben en nu wel eens kunnen bijspringen
.
ik hoor nog maar 10-15 % en dan voldoen de apparaten van Hans Anders echt niet, hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:07 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft hoorapparaten van de hans anders, die zijn helemaal niet zo duur en ze bevallen haar wel.
Goed idee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
Anders moeten we maar een DaD steunfonds oprichten.
Je kunt niet zomaar van een student verwachten dat 'ie even 1100 euro ophoest, toch? Als je het geld niet hebt, dan heb je het niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goed idee.
Ja, ik ga ook wel bellen morgen om even te horen hoe dit nu kan. En anders zullen ze gewoon heel lang op hun geld moeten wachten ben ik bang..
Meteen na die opmerkingen eigenlijk. Of toen ik ze las iig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
He, je hebt je sig alweer aangepast![]()
Ik riep ook al, dan laat ik ze er wel weer uithalen, maar aangezien de deur binnen lopen bij een tandarts al geld kost lijkt me dat ook geen oplossing.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar van een student verwachten dat 'ie even 1100 euro ophoest, toch? Als je het geld niet hebt, dan heb je het niet.
Straks pakken ze je implantaten weer af![]()
.
Ze heeft nu inderdaad digitale maar ik dacht dat ze eerst analoge had. Maar jij zult er wel beter van op de hoogte zijn wat ze daar hebben.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik hoor nog maar 10-15 % en dan voldoen de apparaten van Hans Anders echt niet, hoor. Dan heb je wel iets sterkers nodig
. Bovendien heeft HA digitale hoorapparaten en daar kan ik niet goed tegen. Ik ga toch nog proberen analoge te regelen. Dan kan ik weer een paar jaar voort. Ik ga pas over op digitaal als ik geen keus meer heb.
Alleen een mondelinge toezegging van mijn tandarts.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:13 schreef Viking84 het volgende:
Heb je zwart op wit staan dat ze het zouden vergoeden? Dan maak je wellicht nog een kansje?
Ik meen dat je het van te voren aan had moeten vragen bij de verzekering maar dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen een mondelinge toezegging van mijn tandarts.
Oei, dat is wel erg weinig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen een mondelinge toezegging van mijn tandarts.
Ja, dat heeft mijn tandarts dus gedaan. Ik heb daarvoor wel toestemming moeten geven dmv een handtekening.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:17 schreef maok het volgende:
[..]
Ik meen dat je het van te voren aan had moeten vragen bij de verzekering maar dat weet ik niet helemaal zeker
* maok heeft bij de helpdesk van Menzis gewerkt
D'r was voetballerij en Radio538 was dr ook. Wij sluiten nu af, dus ik kan lekker de rest van de wedstrijd vanaf de tribune zien. Was er net ook al met het doelpuntquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat was er op de Grote Markt vanmiddag, weet jij dat?
Iedereen heeft wel eens wat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig ben ik een soort untermensch en heb ik geen kwaaltjes waar ik voor moet betalen.
Mensen vinden het raar dat ik nog nooit ziek ben geweest.
Zulks een zwakkelingen.
Dit is ook niet omdat ik ziek ben hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig ben ik een soort übermensch en heb ik geen kwaaltjes waar ik voor moet betalen.
Mensen vinden het raar dat ik nog nooit ziek ben geweest.
Zulks een zwakkelingen.
Voldoende. Maar geen legalequote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie geen luchtballon.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:28 schreef teigan het volgende:
zo, komt hier een luchtballon niet zo hoog over!
Valt het bij jouw eigenlijk onder de basisverzekering omdat het om een "afwijking" gaat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is ook niet omdat ik ziek ben hoor.
Ik ben in mijn leven 2 keer bij de huisarts geweest en 2 keer in het ziekenhuis. Dus ik ben eigenlijk niet überquote:
Dat snap ik, het was ook alleen maar ter illustratie van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is ook niet omdat ik ziek ben hoor.
Het zou eigenlijk vergoed moeten worden, omdat het te boek kan staan als een afwijking waar je later psychologische schade van zou kunnen ondervinden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef maok het volgende:
[..]
Valt het bij jouw eigenlijk onder de basisverzekering omdat het om een "afwijking" gaat?
Dat is wel erg weinig. Dan heb ik toch wat meer op mijn naam staan, zoals 2 keer een gebroken pols.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ben in mijn leven 2 keer bij de huisarts geweest en 2 keer in het ziekenhuis. Dus ik ben eigenlijk niet über.
Ben 1 keer geschept door een auto(huisarts), mijn kop gestoten tegen een zonnescherm(ziekenhuis) en scheurtje in m'n knokkel door American Football(huisarts -> ziekenhuis).quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig. Dan heb ik toch wat meer op mijn naam staan, zoals 2 keer een gebroken pols.![]()
Basisverzekerings dingen worden makkelijk vergoed maar zijn lastiger om voor in aanmerking te komen. Bij verzekeren moet je creatief zijn om geld te krijgen uit het juiste potjequote:Op woensdag 13 juni 2007 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk vergoed moeten worden, omdat het te boek kan staan als een afwijking waar je later psychologische schade van zou kunnen ondervinden.
Nee, ik heb me bij moeten verzekeren met een Tand optimaalplusextracompleetsuper-pakket. Zoiets. Fucking duur.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:30 schreef maok het volgende:
[..]
Valt het bij jouw eigenlijk onder de basisverzekering omdat het om een "afwijking" gaat?
En dan betaaln je al zo veel en dan wordt het ook nog eens niet vergoed, dat zou stom zijn zegquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, ik heb me bij moeten verzekeren met een Tand optimaalplusextracompleetsuper-pakket. Zoiets. Fucking duur.
Peterselieman, die psychische schade heb ik ook wel geloof ik..
Denk dat het degene is die ik net over zag komen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die superlaagvliegende luchtballon gezien?
Lande ergens bij die rotonde waar ik het net over had..
Wedden dat je het zelf was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:35 schreef Sebasser het volgende:
Iemand die superlaagvliegende luchtballon gezien?
Lande ergens bij die rotonde waar ik het net over had..
Die heb ik ook nog gezien. Was echt laagquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:28 schreef teigan het volgende:
zo, komt hier een luchtballon niet zo hoog over!
Dat weet niemand geloof ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Enniewee, ik zag die luchtballon bij het Noorderstation overkomen ongeveer (ik was bij de Kerklaan en keek langs het spoor die kant op)
Welke rotonde bedoel je Sebasser?
Ftw?quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
oaolaoal
Moet bijna wel. De anderen liggen in een ander deel van de stad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Rotonde Korreweg/Borneoplein/Kapteynlaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |