quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, nu we toch bezig zijn, zou je je huisgenoot voortaan huisgenoot kunnen noemen?. Ik vind het af en toe nogal verwarrend, aangezien ik ook iemand met die naam ken.
.
Wordt dat dan niet verwarrend voor mensen die ook een huisgenoot hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, nu we toch bezig zijn, zou je je huisgenoot voortaan huisgenoot kunnen noemen?. Ik vind het af en toe nogal verwarrend, aangezien ik ook iemand met die naam ken.
.
M'n ex.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja, is goed. Alleen vindt hij dat niet leuk, want hij is pas in tweede instantie mijn huisgenoot en in eerste instantie mijn allerbeste vriend
. Dus houd dat even in je achterhoofd als ik het over 'mijn huisgenoot' heb
.
Wie heet er nog meer Mark dan?.
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofdquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
You have no idea.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofd
Nou, ik hoef de namen van mensen die mijn hart gebroken hebben anders ook niet steeds voorbij e zien komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofd
Wat was er aardig met of aan ons in het vorige topicquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, Grulez en DaD om pauze. "Hey, het is lekker weer, buiten zitten?" We zitten 2 minuten, begint 't te plenzen..
Aardig trouwens in het vorige topic, Sebasser en peterselieman.
Ik ben even heel blij aan het vertellen over een post,quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat was er aardig met of aan ons in het vorige topic
* Peterselieman voelt zich schuldigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben even heel blij aan het vertellen over een post,, jouw reactie: Zodra ik mod ben verwijder ik die post. Hoezo?
En terecht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman voelt zich schuldig
Ik meen met Erik de Visser, van Flairck, als ik de stem goed herkende.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef teigan het volgende:
die kende ik nog niet Alexxxxx
Heb ik ergens iets verkeerd gedaan? Ik heb een beetje het idee dat je me negeert, hehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman voelt zich schuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |