Hey, fanatiekeling.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:05 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
Toen kenden Do2 en ik elkaar helemaal nog niet, maar die quote heeft er wel toe geleid dat we anderhalf jaar later zijn gaan pm-en, msnen, daten, verliefd worden, houden van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
He, je hebt een quote in je sig, DaD![]()
zodra ik mod ben verwijder ik die post.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen kenden Do2 en ik elkaar helemaal nog niet, maar die quote heeft er wel toe geleid dat we anderhalf jaar later zijn gaan pm-en, msnen, daten, verliefd worden, houden van..
Goed idee, maar dan moet je eigenlijk gelijk weer mod af zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zodra ik mod ben verwijder ik die post.
Wedstrijdje doen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Viking84 het volgende:
Sebasser mocht willen dat 'ie mod werd. Dan heb ik een nog grotere kans
.
Nooit geschoten, is altijd mis.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen mod worden. Kost me teveel tijd en energie.
je doet net alsof het een hele eer is om modje te wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nooit geschoten, is altijd mis.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen mod worden. Kost me teveel tijd en energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |