quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:58 schreef Tangarine het volgende:
Idd![]()
bah, best veel chloor binnengekregen door je gespetter freecell
Leg de lat, vooral hoogquote:
Stap voor stap! Niet te haastigquote:
Ach kom, die moeten ook centjes verdienenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Stap voor stap! Niet te haastig
Klimmen is ook wel een keer weer tof! Ik mag helaas niet op de toren, heb geen voorklimcursus gehad...
Ga ik dit jaar wrs wel ff doen bij de aclo, daar is hij gratis.
Kan je bij de aclo eigenlijk ook schoenen lenen of huren? Of moet je dan echt eigen schoenen hebben?
En touwen? Hangen die er?
Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, waarom is het zulk rotweer?
ik ga na de zomer ook een klimcursus doen en ik heb op de site gelezen dat je niet te ruimzittende schoenen aan moet doen en ook geen slobberbroek. Dus ik neem aan dat je zelf je schoenen mee moet nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Stap voor stap! Niet te haastig
Klimmen is ook wel een keer weer tof! Ik mag helaas niet op de toren, heb geen voorklimcursus gehad...
Ga ik dit jaar wrs wel ff doen bij de aclo, daar is hij gratis.
Kan je bij de aclo eigenlijk ook schoenen lenen of huren? Of moet je dan echt eigen schoenen hebben?
En touwen? Hangen die er?
Bij bjoeks kun je gewoon materiaal huren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ja, bij bowlen neem je toch ook niet zelf schoenen mee?.
get over it, toen was ik onderweg naar de Parrelquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Wat te denken van stratenmakers om 7.10 uur![]()
"Ik kom de schoorsteen vegen."quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me dat ie op iets anders uit was.
Hey, fanatiekeling.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:05 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
Toen kenden Do2 en ik elkaar helemaal nog niet, maar die quote heeft er wel toe geleid dat we anderhalf jaar later zijn gaan pm-en, msnen, daten, verliefd worden, houden van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
He, je hebt een quote in je sig, DaD![]()
zodra ik mod ben verwijder ik die post.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen kenden Do2 en ik elkaar helemaal nog niet, maar die quote heeft er wel toe geleid dat we anderhalf jaar later zijn gaan pm-en, msnen, daten, verliefd worden, houden van..
Goed idee, maar dan moet je eigenlijk gelijk weer mod af zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zodra ik mod ben verwijder ik die post.
Wedstrijdje doen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Viking84 het volgende:
Sebasser mocht willen dat 'ie mod werd. Dan heb ik een nog grotere kans
.
Nooit geschoten, is altijd mis.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen mod worden. Kost me teveel tijd en energie.
je doet net alsof het een hele eer is om modje te wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nooit geschoten, is altijd mis.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen mod worden. Kost me teveel tijd en energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |