8:00 albèr Hainquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
Zwemmen, parrel, morgen, ik, 7.15 ongeveer
Wie nog meer?
Mn ex had de CD, derhalve heb ik die nu op mn harde schijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ooit live ergens gezien en toen de cd gekocht maar die ben ik kwijt geraakt![]()
Jo he, wie is dat mannetje dan? Want eerlijk is eerlijk hij doet een hilarische robot.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De wedstrijd was wel echt, maar ze hadden al een clip klaar staan mocht het niks worden.
En dat was deze clip
ook omdat ze op de vorige wedstrijd nul inzendingen hadden
Geen idee, gewoon iemand van een casting bureauquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jo he, wie is dat mannetje dan? Want eerlijk is eerlijk hij doet een hilarische robot.
Ah, Ayreon. Om precies te zijn George Oosthoek en Robert Westerholt in Into The Electric Castlequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben vooralsnog aan het grunten hoor
I am the breeze
the bringer of rest and ease
I am the wind
the forgiver of those who've sinned
I am the storm
I blow the devil's horn
I am the fire
the source of lust and desire
I am the sun
the joining has begun
I am your fate
the guardian at the gate
I am death and I claim your final breath!
Ja dat ik gezien inderdaad. Maar eentje kan de robot, nou dan ga ik stuk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon iemand van een casting bureau
Het zijn er twee trouwens, tweeling
Klopt helemaal. Iedere keer als ik het hoor weer kippenvel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, Ayreon. Om precies te zijn George Oosthoek en Robert Westerholt in Into The Electric Castle
Quote mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
Zwemmen, parrel, morgen, ik, 7.15 ongeveer
Wie nog meer?
driequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
2 gesprekken die volledig langs elkaar heen lopen.
Ik heb laatst heel Ayreon terug geluisterd (wat ik heb dan, dat is alleen de nieuwste niet)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Iedere keer als ik het hoor weer kippenvel.
de nieuwste evenaart The Electric Castle, ik zou m kopen hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb laatst heel Ayreon terug geluisterd (wat ik heb dan, dat is alleen de nieuwste niet)
Oh vind ik ook mooi. Ambeon en Star One ook. Maar The Human Equation is schitterend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar dat Stream of Passion weet me trouwens niet te bekoren. Geef dan maar Delain en Epica
Ambeon is echt heel mooi. Star One moet ik nog altijd eens beluisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh vind ik ook mooi. Ambeon en Star One ook. Maar The Human Equation is schitterend.
Waarom heb ik nou nooit nog toevallig zoiets liggen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog een kortingskaartje voor de bios liggen...
Nee, kon geen date regelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuke film?
Heb je elke week een date?quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:29 schreef MaxMark het volgende:
Oh, gaan er morgen trouwens nog mensen naar de wedstrijd?
Star One is iets heavier. Vooral Starchild is een heel mooi nummer van dat album. Ik vind Ambeon net iets te rustig, is wel lekker op te chillen btw. Vind nog steeds beste album van Ayreon Into the Electric Castle. Nieuwste album is wel leuk, maar niet all time favorite. En er komt een nieuw album aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ambeon is echt heel mooi. Star One moet ik nog altijd eens beluisteren
quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:19 schreef Viking84 het volgende:
Moarn.
Ben alweer een half uurtje bezig.
Ik ben gestresst van alles wat af moet en dan kan ik echt niet blijven liggen als ik toch al wakker benquote:Op woensdag 13 juni 2007 06:56 schreef freecell het volgende:
[..]Dat is wel erg vroeg.
Ik ga zo zwemmen, maar volgens mij word ik pas wakker als ik het water raak!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:58 schreef Tangarine het volgende:
Idd![]()
bah, best veel chloor binnengekregen door je gespetter freecell
Leg de lat, vooral hoogquote:
Stap voor stap! Niet te haastigquote:
Ach kom, die moeten ook centjes verdienenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Stap voor stap! Niet te haastig
Klimmen is ook wel een keer weer tof! Ik mag helaas niet op de toren, heb geen voorklimcursus gehad...
Ga ik dit jaar wrs wel ff doen bij de aclo, daar is hij gratis.
Kan je bij de aclo eigenlijk ook schoenen lenen of huren? Of moet je dan echt eigen schoenen hebben?
En touwen? Hangen die er?
Heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, waarom is het zulk rotweer?
ik ga na de zomer ook een klimcursus doen en ik heb op de site gelezen dat je niet te ruimzittende schoenen aan moet doen en ook geen slobberbroek. Dus ik neem aan dat je zelf je schoenen mee moet nemenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Stap voor stap! Niet te haastig
Klimmen is ook wel een keer weer tof! Ik mag helaas niet op de toren, heb geen voorklimcursus gehad...
Ga ik dit jaar wrs wel ff doen bij de aclo, daar is hij gratis.
Kan je bij de aclo eigenlijk ook schoenen lenen of huren? Of moet je dan echt eigen schoenen hebben?
En touwen? Hangen die er?
Bij bjoeks kun je gewoon materiaal huren.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou ja, bij bowlen neem je toch ook niet zelf schoenen mee?.
get over it, toen was ik onderweg naar de Parrelquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Wat te denken van stratenmakers om 7.10 uur![]()
"Ik kom de schoorsteen vegen."quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me dat ie op iets anders uit was.
Hey, fanatiekeling.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:05 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
Toen kenden Do2 en ik elkaar helemaal nog niet, maar die quote heeft er wel toe geleid dat we anderhalf jaar later zijn gaan pm-en, msnen, daten, verliefd worden, houden van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:42 schreef Peterselieman het volgende:
He, je hebt een quote in je sig, DaD![]()
zodra ik mod ben verwijder ik die post.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen kenden Do2 en ik elkaar helemaal nog niet, maar die quote heeft er wel toe geleid dat we anderhalf jaar later zijn gaan pm-en, msnen, daten, verliefd worden, houden van..
Goed idee, maar dan moet je eigenlijk gelijk weer mod af zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zodra ik mod ben verwijder ik die post.
Wedstrijdje doen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Viking84 het volgende:
Sebasser mocht willen dat 'ie mod werd. Dan heb ik een nog grotere kans
.
Nooit geschoten, is altijd mis.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen mod worden. Kost me teveel tijd en energie.
je doet net alsof het een hele eer is om modje te wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nooit geschoten, is altijd mis.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
neuh, ik wil geen mod worden. Kost me teveel tijd en energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |