Je maakt een TT waarvan je niet weet wat hij betekend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar even de vrijheid genomen om een nieuw deel te openen, met een TT die ik nog even moet gaan ontcijferen.
Moet degene die een topic volpraat t nieuwe topic openen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef teigan het volgende:
Ja, sorry, ik had geen inspiratie voor een nieuwe topictitel..
Van alle suggesties van Alex was dit degene die het minste aantal rellen uit zou lokken. Teamwork, ik open, knip en plak de boel, hij verzint een TT.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef maok het volgende:
[..]
Je maakt een TT waarvan je niet weet wat hij betekend?
Het wordt wel een beetje verwacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef fridiot het volgende:
[..]
Moet degene die een topic volpraat t nieuwe topic openen?
quote:
de eerste drie suggesties hadden inderdaad onherroepelijk tot bans geleidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van alle suggesties van Alex was dit degene die het minste aantal rellen uit zou lokken. Teamwork, ik open, knip en plak de boel, hij verzint een TT.
Goed plan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Posdnous het volgende:
Ik ga er binnenkort weer eens stappen. Da's alweer goed 5 jaar geleden.
Die tekst hing op onze toiletdeur. Nu hangt alleen het Frieze volkslied er nog. Puur bij toeval, voor er weer gebasht gaat worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de eerste drie suggesties hadden inderdaad onherroepelijk tot bans geleid
Het volkslied.
Niet precies.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, pronkjewail
tvp
weet je al wat het betekend DaD?
Volgens mij klopt het wel zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Crack_david het volgende:
het is toch 'mit golden raand'?
Ik zat ook even te twijfelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Crack_david het volgende:
het is toch 'mit golden raand'?
Dan zal de golden raand wel slaan op de graanvelden in de ommelanden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef maok het volgende:
Wiki zegt: Ain Pronkjewail in golden raand = Een pronkjuweel in een gouden rand
Zijn er zoveel graanvelden in Groningen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zal de golden raand wel slaan op de graanvelden in de ommelanden.
Niet zo letterlijk denkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zal de golden raand wel slaan op de graanvelden in de ommelanden.
Er was niet voor niets een mooie Korenbeursquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Zijn er zoveel graanvelden in Groningen dan?
op wiki staan er ook geen apostrofsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en die apostrof hoort daar ook niet. Die worden in het Gronings niet gebruikt
De interessante buitenwereldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Op verzoek van ChipsZak:
[afbeelding]
Echt met vliegen in de weer heb ik haar nog niet gezien. Maar we hebben dan ook niet veel vliegen. Ze zit wel achter haar schaduw aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Jaina![]()
![]()
![]()
![]()
.
Holt ze ook achter vliegjes aan?. Hoe oud is ze eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Echt met vliegen in de weer heb ik haar nog niet gezien. Maar we hebben dan ook niet veel vliegen. Ze zit wel achter haar schaduw aan
Ze is 11 weken trouwens, 18 maart geboren
ja hèquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat 80s subforum is geweldig, trouwens.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Op verzoek van ChipsZak:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is zowaar zelf eten aan het maken!
en gezond!
Ik ben zooooo trots op je.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx is zowaar zelf eten aan het maken!
en gezond!
gebakkern aardappelen met spukjes, ui, komkomemr en saté. mrogen hetzlefde, maar dan met schnitzel.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Grulez het volgende:
Ik stond echt versteld van mezelf 3,5 uur geleerd met een kwartier pauze... Gewoonlijk om de 45 minuten, 20 minuten pauze
Had ik je nog verteld over die jongen op de gang, trouwens?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Grulez het volgende:
Ik stond echt versteld van mezelf 3,5 uur geleerd met een kwartier pauze... Gewoonlijk om de 45 minuten, 20 minuten pauze![]()
UB viel trouwens tegen.. bijna alleen maar etalagepoppen met mobieltjes![]()
Je ging er naar toe om vrouwen te kijken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Grulez het volgende:
zozo, dan viel DaD zeker ook tegenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Grulez het volgende:
Ik stond echt versteld van mezelf 3,5 uur geleerd met een kwartier pauze... Gewoonlijk om de 45 minuten, 20 minuten pauze![]()
spukjes? wasda?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gebakkern aardappelen met spukjes, ui, komkomemr en saté. mrogen hetzlefde, maar dan met schnitzel.
Dat kon ie van te voren al weten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zozo, dan viel DaD zeker ook tegen![]()
.
'gebakken', 'spekjes' en 'komkommer' typ je niet goed, maar straciatella ineens weer wel?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
spekjes
was lekker, zit nu aan de straciatella met slagroom
Ik weet ook gewoon dat het mis gaat als ik m'n hoofd op m'n boek leg, maar toch doen hè.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef Grulez het volgende:
Ik zei bijna he![]()
Maar daarom ging ik niet heen, dat weet je vantevoren bij de UB. Ik wil mn tentamens nu een keer wel halen en het studeren is goed gelukt (behalve dat ik het laatste kwartier meer geslapen dan gelezen heb).
voor mijn doen extreem gezond. en als je me goed wilt zien typen moet je Frysk met me gaan pratenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
'gebakken', 'spekjes' en 'komkommer' typ je niet goed, maar straciatella ineens weer wel?.
Maar at jij niet gezond?. Ik zit aan de kersen en ga zo ff 2 eitjes koken
.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, dat zou je niet vertellen.
Me neither.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
I wouldn't know.
Ik hoorde mn schoonmoeder altijd bomen zagen door dat dunne muurtje heen, dus als je zou snurken had ik het zeker gewetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
I wouldn't know.
quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:44 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb peuterfoto's van mezelf geplaatst in het jaren 80 subforum.
Zat gisteravond al in dat subforum.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, was bedoeld als: ga allemaal maar gauw kijken![]()
.
quote:
nu is het 7 seizoenen wachten voor ze bij elkaar komenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik zag het.
Wel goed dat mark daar net was toen hij belde.pwnd.
JAquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef Skic. het volgende:
ALS HET MAAR SINDS 10 JUNI IS!
Goede vraag, je zou de politiek in moeten gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is die van Leeuwarden beter dan?
Veel te stroperig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:05 schreef Skic. het volgende:
[..]
Goede vraag, je zou de politiek in moeten gaan.
Ik giechelde.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef Grulez het volgende:
Liever poedersuiker?
Dat huilen was zoooo 20 minuten geleden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij slaat wel zeer eenvoudig van huilen over naar giechelen he?
Huh, wie ik?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef nietzman het volgende:
Alex, wanneer had je je besprekingen alweer?
Heb je pannenkoeken of oliebollen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:11 schreef Grulez het volgende:
Liever poedersuiker?
Appelpannenkoeken...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je pannenkoeken of oliebollen?![]()
Dinsdag.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef nietzman het volgende:
Alex, wanneer had je je besprekingen alweer?
Dan heb je de volgende dag ook nog watquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Appelpannenkoeken.... Ik vind het altijd zo zonde om voor alleen mezelf pannenkoeken te bakken omdat je dan met een hele stapel blijft zitten.
.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:35 schreef Tangarine het volgende:
appelpannenkoeken horen met suiker en kaneel by the way
quote:
Was niet met opzet, heus!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:58 schreef teigan het volgende:
En Tangarine weet het topic stil te laten vallen..
Ik zong toch een liedje?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:20 schreef Tangarine het volgende:
Waarom zitten we hier trouwens songteksten te posten?
Vast welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:21 schreef Aryon het volgende:
Is leuk.![]()
Alleen ik luister nou een nieuw album, die ik nogal apart vind. En waar ik heel erg aan moet wennen.
@ Tanga: gingen jullie nog zwemmen?
dan is het goedquote:
welk album? :pquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:21 schreef Aryon het volgende:
Is leuk.![]()
Alleen ik luister nou een nieuw album, die ik nogal apart vind. En waar ik heel erg aan moet wennen.
@ Tanga: gingen jullie nog zwemmen?
Dream Theater - Systematic Chaosquote:
Ja ken het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef Aryon het volgende:
[..]
Dream Theater - Systematic Chaos
Weet niet of je de band kent? Anders heeft ut niet zoveel zin om erover te posten, lijkt me.
Niet alle Frysktalige liedjes zijn poesliefquote:
Ja een live album oid geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hadden die niet vorig jaar ook al een nieuw album?
2005 kan ook. Ja, dat geloof ik ook wel bij nader inzien. M'n ex moest en zou die cd hebben, en toen viel ie behoorlijk tegen. Whehe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Aryon het volgende:
Nope 2005. Maar die is minder dat het nieuwe album imo. Ze hebben wel vaak Live albums dus dat kan.
@ jesse: ik heb geen flauw idee of ze op de luisterpaal staan, heb em gewoon op me pc staan.
Dacht ik al. Sowieso niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mist niet veel.
Geloof het wel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef Tangarine het volgende:
gaat het over een trol die een slet is?
Ayreonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef Aryon het volgende:
Nee je moet er inderdaad van houden. Nogal 'moeilijke' muziek om te luisteren vind ik. En meestal wel 10 luisterbeurtjes nodig om echt alles helemaal mooi te vinden. De eerste keer dat ik die band luisterde snap ik helemaal niks van de nummers en vond ik het maar een beetje raar brei van muziek door elkaar. Maar na paar luisterbeurten wordt het prachtig.
Maar wat is de meest gewaardeerde muziekstijl dan hier?
Weet je dat naast jouw avatar een nog veel mooier gebouw staat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dacht ik al. Sowieso niet mijn stijl.
Sommige nummers zijn moeilijk doen om het moeilijk doen. Ik heb het heel wat kansen gegeven, maar behalve nummers als Hollow years (klopt die titel wel) en Through her eyes vond ik het helemaal niets. Alleen John Petrucci...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef Aryon het volgende:
Nee je moet er inderdaad van houden. Nogal 'moeilijke' muziek om te luisteren vind ik. En meestal wel 10 luisterbeurtjes nodig om echt alles helemaal mooi te vinden. De eerste keer dat ik die band luisterde snap ik helemaal niks van de nummers en vond ik het maar een beetje raar brei van muziek door elkaar. Maar na paar luisterbeurten wordt het prachtig.
Maar wat is de meest gewaardeerde muziekstijl dan hier?
Klopt.quote:
Het staat nu weer voor het station.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Grulez het volgende:
t Peerd van Ome Loeks
Het Praedinius? Veel te vaak van binnen gezien en van binnen is het spuuglelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Weet je dat naast jouw avatar een nog veel mooier gebouw staat?
Ik welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Tangarine het volgende:
tja, ik zou de tekst van Within you without you van The Beatles kunnen posten waar ik nu naar luister, maar ja, of jullie daar nou echt blij van worden...
http://www.meinderttalma.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef teigan het volgende:
Wat is dat dan voor liedje Alex?
Doe je mee?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef S-Two het volgende:
Is het lyricspost tijd?
Hey, kan het zijn dat ik jou heb gemist?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef S-Two het volgende:
Is het lyricspost tijd?
quote:
quote:Een vette bek, een vette bek
Ik wil een vette bek
Een vette bek, een vette bek
Ik wil een vette bek
Ik wil een vette bek
Ik wil een vette bek
Klap de ruite
Chroom lokette
Zwarte knoppe
Naar omlaag
Kluif de grijper
Vol naar binnen
Graai het goedje
Vet maar graag
Vlees krokette
Ballen bami
Burger uien
Loempia
Zware walme
Broodje rosbief
vette bekke
Ik wil een vette bek
Ik wil een vette bek
Ik wil een vette bek
Een vette, vette bek
Ik wil een vette bek
Ik heb een aantal dagen niet in deze reeks gepost nee, maar missen is niet het goede woordquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, kan het zijn dat ik jou heb gemist?
Zal ik dat zelf maar even bepalen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik heb een aantal dagen niet in deze reeks gepost nee, maar missen is niet het goede woord.
Hmmsz.. vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zal ik dat zelf maar even bepalen?
Ik heb geen idee. Ik zag wat lyrics staan, dus deed gezellg meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, waarom moeten jullie zo nodig dit topic vervuilen met lyrics die toch niemand leest?.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, waarom moeten jullie zo nodig dit topic vervuilen met lyrics die toch niemand leest?.
Ik lees zequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Laïsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Al die wil horen een nieuw lied
Van wat er te Gent in 't Begijnhof is geschied
Van Dorothea een overschoone maagd
Die Gods vriendinne zeer hehaagd, die Gods vriendinne zeer behaagd
Het gebeurd' op een feestdag groot
Dat al die jonge nonnen moesten uitgaan om brood
En Dorothea ze wiste niet waar gaan
Ze is recht naar de edelmeesteres gegaan
Ooh Dorothea
Ze klopte haastig op de deur
Die edelmeesteresse zij kwam zelve veur
'k weet niemand anders als God en gij
kom binnen vriendinne en eet met mij, kom binnen vriendinne en eet met mij
maar als de maaltijd was gedaan
is Dorothea haastig opgestaan
en dankte de heer met een zeer groot feest
en toen gaf Dorothea haren blijde geest, en toen gaf Dorothea haren blijde geest
Ooh Dorothea
De klokken luiden klein en groot
En niemand die iets wist van Dorothea's dood
Ze liepen van verre van bij en naar
Om Gods mirakel te zien voorwaar, om Gods mirakel te zien voorwaar ...
Ooh Dorothea
Kijk en dat is dus bagger muziek imo. Eerlijk waar. Ik vind niet veel muziek bagger, maar dat slaat alles.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Reverse, you’re crazy for this one!
Iets met koetjesrepen
Echt nep? Dus die wedstrijd was doorgestoken kaartquote:
Je bedoelt De Jeugd van Tegewoordig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Aryon het volgende:
[..]
Kijk en dat is dus bagger muziek imo. Eerlijk waar. Ik vind niet veel muziek bagger, maar dat slaat alles.
* Aryon gaat maar de nieuwe pirates of the caribbean kijken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Aryon het volgende:
[..]
Kijk en dat is dus bagger muziek imo. Eerlijk waar. Ik vind niet veel muziek bagger, maar dat slaat alles.
* Aryon gaat maar de nieuwe pirates of the caribbean kijken
De wedstrijd was wel echt, maar ze hadden al een clip klaar staan mocht het niks worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Echt nep? Dus die wedstrijd was doorgestoken kaart.
Ooit live ergens gezien en toen de cd gekocht maar die ben ik kwijt geraaktquote:
8:00 albèr Hainquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
Zwemmen, parrel, morgen, ik, 7.15 ongeveer
Wie nog meer?
Mn ex had de CD, derhalve heb ik die nu op mn harde schijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ooit live ergens gezien en toen de cd gekocht maar die ben ik kwijt geraakt![]()
Jo he, wie is dat mannetje dan? Want eerlijk is eerlijk hij doet een hilarische robot.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De wedstrijd was wel echt, maar ze hadden al een clip klaar staan mocht het niks worden.
En dat was deze clip
ook omdat ze op de vorige wedstrijd nul inzendingen hadden
Geen idee, gewoon iemand van een casting bureauquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jo he, wie is dat mannetje dan? Want eerlijk is eerlijk hij doet een hilarische robot.
Ah, Ayreon. Om precies te zijn George Oosthoek en Robert Westerholt in Into The Electric Castlequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben vooralsnog aan het grunten hoor
I am the breeze
the bringer of rest and ease
I am the wind
the forgiver of those who've sinned
I am the storm
I blow the devil's horn
I am the fire
the source of lust and desire
I am the sun
the joining has begun
I am your fate
the guardian at the gate
I am death and I claim your final breath!
Ja dat ik gezien inderdaad. Maar eentje kan de robot, nou dan ga ik stuk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon iemand van een casting bureau
Het zijn er twee trouwens, tweeling
Klopt helemaal. Iedere keer als ik het hoor weer kippenvel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, Ayreon. Om precies te zijn George Oosthoek en Robert Westerholt in Into The Electric Castle
Quote mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
Zwemmen, parrel, morgen, ik, 7.15 ongeveer
Wie nog meer?
driequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
2 gesprekken die volledig langs elkaar heen lopen.
Ik heb laatst heel Ayreon terug geluisterd (wat ik heb dan, dat is alleen de nieuwste niet)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Iedere keer als ik het hoor weer kippenvel.
de nieuwste evenaart The Electric Castle, ik zou m kopen hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb laatst heel Ayreon terug geluisterd (wat ik heb dan, dat is alleen de nieuwste niet)
Oh vind ik ook mooi. Ambeon en Star One ook. Maar The Human Equation is schitterend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar dat Stream of Passion weet me trouwens niet te bekoren. Geef dan maar Delain en Epica
Ambeon is echt heel mooi. Star One moet ik nog altijd eens beluisterenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh vind ik ook mooi. Ambeon en Star One ook. Maar The Human Equation is schitterend.
Waarom heb ik nou nooit nog toevallig zoiets liggen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
Heb nog een kortingskaartje voor de bios liggen...
Nee, kon geen date regelenquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuke film?
Heb je elke week een date?quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:29 schreef MaxMark het volgende:
Oh, gaan er morgen trouwens nog mensen naar de wedstrijd?
Star One is iets heavier. Vooral Starchild is een heel mooi nummer van dat album. Ik vind Ambeon net iets te rustig, is wel lekker op te chillen btw. Vind nog steeds beste album van Ayreon Into the Electric Castle. Nieuwste album is wel leuk, maar niet all time favorite. En er komt een nieuw album aan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ambeon is echt heel mooi. Star One moet ik nog altijd eens beluisteren
quote:Op woensdag 13 juni 2007 06:19 schreef Viking84 het volgende:
Moarn.
Ben alweer een half uurtje bezig.
Ik ben gestresst van alles wat af moet en dan kan ik echt niet blijven liggen als ik toch al wakker benquote:Op woensdag 13 juni 2007 06:56 schreef freecell het volgende:
[..]Dat is wel erg vroeg.
Ik ga zo zwemmen, maar volgens mij word ik pas wakker als ik het water raak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |