Je maakt een TT waarvan je niet weet wat hij betekend?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar even de vrijheid genomen om een nieuw deel te openen, met een TT die ik nog even moet gaan ontcijferen.
Moet degene die een topic volpraat t nieuwe topic openen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef teigan het volgende:
Ja, sorry, ik had geen inspiratie voor een nieuwe topictitel..
Van alle suggesties van Alex was dit degene die het minste aantal rellen uit zou lokken. Teamwork, ik open, knip en plak de boel, hij verzint een TT.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef maok het volgende:
[..]
Je maakt een TT waarvan je niet weet wat hij betekend?
Het wordt wel een beetje verwacht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef fridiot het volgende:
[..]
Moet degene die een topic volpraat t nieuwe topic openen?
quote:
de eerste drie suggesties hadden inderdaad onherroepelijk tot bans geleidquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Van alle suggesties van Alex was dit degene die het minste aantal rellen uit zou lokken. Teamwork, ik open, knip en plak de boel, hij verzint een TT.
Goed plan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Posdnous het volgende:
Ik ga er binnenkort weer eens stappen. Da's alweer goed 5 jaar geleden.
Die tekst hing op onze toiletdeur. Nu hangt alleen het Frieze volkslied er nog. Puur bij toeval, voor er weer gebasht gaat worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de eerste drie suggesties hadden inderdaad onherroepelijk tot bans geleid
Het volkslied.
Niet precies.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, pronkjewail
tvp
weet je al wat het betekend DaD?
Volgens mij klopt het wel zoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Crack_david het volgende:
het is toch 'mit golden raand'?
Ik zat ook even te twijfelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Crack_david het volgende:
het is toch 'mit golden raand'?
Dan zal de golden raand wel slaan op de graanvelden in de ommelanden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef maok het volgende:
Wiki zegt: Ain Pronkjewail in golden raand = Een pronkjuweel in een gouden rand
Zijn er zoveel graanvelden in Groningen dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zal de golden raand wel slaan op de graanvelden in de ommelanden.
Niet zo letterlijk denkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan zal de golden raand wel slaan op de graanvelden in de ommelanden.
Er was niet voor niets een mooie Korenbeursquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef maok het volgende:
[..]
Zijn er zoveel graanvelden in Groningen dan?
op wiki staan er ook geen apostrofsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en die apostrof hoort daar ook niet. Die worden in het Gronings niet gebruikt
De interessante buitenwereldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Op verzoek van ChipsZak:
[afbeelding]
Echt met vliegen in de weer heb ik haar nog niet gezien. Maar we hebben dan ook niet veel vliegen. Ze zit wel achter haar schaduw aanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Jaina![]()
![]()
![]()
![]()
.
Holt ze ook achter vliegjes aan?. Hoe oud is ze eigenlijk?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Echt met vliegen in de weer heb ik haar nog niet gezien. Maar we hebben dan ook niet veel vliegen. Ze zit wel achter haar schaduw aan
Ze is 11 weken trouwens, 18 maart geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |