Weet je dat naast jouw avatar een nog veel mooier gebouw staat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dacht ik al. Sowieso niet mijn stijl.
Sommige nummers zijn moeilijk doen om het moeilijk doen. Ik heb het heel wat kansen gegeven, maar behalve nummers als Hollow years (klopt die titel wel) en Through her eyes vond ik het helemaal niets. Alleen John Petrucci...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef Aryon het volgende:
Nee je moet er inderdaad van houden. Nogal 'moeilijke' muziek om te luisteren vind ik. En meestal wel 10 luisterbeurtjes nodig om echt alles helemaal mooi te vinden. De eerste keer dat ik die band luisterde snap ik helemaal niks van de nummers en vond ik het maar een beetje raar brei van muziek door elkaar. Maar na paar luisterbeurten wordt het prachtig.
Maar wat is de meest gewaardeerde muziekstijl dan hier?
Klopt.quote:
Het staat nu weer voor het station.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:50 schreef Grulez het volgende:
t Peerd van Ome Loeks
Het Praedinius? Veel te vaak van binnen gezien en van binnen is het spuuglelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Weet je dat naast jouw avatar een nog veel mooier gebouw staat?
Ik welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef Tangarine het volgende:
tja, ik zou de tekst van Within you without you van The Beatles kunnen posten waar ik nu naar luister, maar ja, of jullie daar nou echt blij van worden...
http://www.meinderttalma.nlquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef teigan het volgende:
Wat is dat dan voor liedje Alex?
Doe je mee?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:22 schreef S-Two het volgende:
Is het lyricspost tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |