8:00 albèr Hainquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
Zwemmen, parrel, morgen, ik, 7.15 ongeveer
Wie nog meer?
Mn ex had de CD, derhalve heb ik die nu op mn harde schijfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef maok het volgende:
[..]
Ooit live ergens gezien en toen de cd gekocht maar die ben ik kwijt geraakt![]()
Jo he, wie is dat mannetje dan? Want eerlijk is eerlijk hij doet een hilarische robot.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De wedstrijd was wel echt, maar ze hadden al een clip klaar staan mocht het niks worden.
En dat was deze clip
ook omdat ze op de vorige wedstrijd nul inzendingen hadden
Geen idee, gewoon iemand van een casting bureauquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jo he, wie is dat mannetje dan? Want eerlijk is eerlijk hij doet een hilarische robot.
Ah, Ayreon. Om precies te zijn George Oosthoek en Robert Westerholt in Into The Electric Castlequote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben vooralsnog aan het grunten hoor
I am the breeze
the bringer of rest and ease
I am the wind
the forgiver of those who've sinned
I am the storm
I blow the devil's horn
I am the fire
the source of lust and desire
I am the sun
the joining has begun
I am your fate
the guardian at the gate
I am death and I claim your final breath!
Ja dat ik gezien inderdaad. Maar eentje kan de robot, nou dan ga ik stuk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon iemand van een casting bureau
Het zijn er twee trouwens, tweeling
Klopt helemaal. Iedere keer als ik het hoor weer kippenvel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, Ayreon. Om precies te zijn George Oosthoek en Robert Westerholt in Into The Electric Castle
Quote mezelfquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef freecell het volgende:
Zwemmen, parrel, morgen, ik, 7.15 ongeveer
Wie nog meer?
driequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
2 gesprekken die volledig langs elkaar heen lopen.
Ik heb laatst heel Ayreon terug geluisterd (wat ik heb dan, dat is alleen de nieuwste niet)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Iedere keer als ik het hoor weer kippenvel.
de nieuwste evenaart The Electric Castle, ik zou m kopen hoor!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb laatst heel Ayreon terug geluisterd (wat ik heb dan, dat is alleen de nieuwste niet)
Oh vind ik ook mooi. Ambeon en Star One ook. Maar The Human Equation is schitterend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar dat Stream of Passion weet me trouwens niet te bekoren. Geef dan maar Delain en Epica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |