kuikens worden uit een ei gepoept?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kuiken worden zo uit dat ei gepoept van; TUDUM TSSSH!![]()
Hoi Peterselieman!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Hoi Chipszak.
*ril*. Mensen die 'dag' zeggenquote:
's Ochtends kan ik nooit doordeweeks.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef maok het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand mee zwemmen? Dit keer ga ik ook mee.
Zeg ik eens wat, is het weer niet goedquote:
Gelukkig heb ik freecell al gestrikt maar het lijkt me leuk als er meer mee gaanquote:
Uhuh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*ril*. Mensen die 'dag' zeggen.
Ik ben net nog langs die rotonde gefietst, Sebasser, maar ik heb alleen een veldje gezien waar al gras lag.
(il)legaal?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet iemand een heel snelle manier om aan geld te komen?
De wallen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verkoop je kontje achter het station?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoi Peterselieman!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Hoi Chipszak.
Je ouders lief aankijken of wat uitzendwerk doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legaal graag ja.
Voor het station?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Legaal graag ja.
hangt van de tijd af i guessquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:51 schreef maok het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik freecell al gestrikt maar het lijkt me leuk als er meer mee gaan
Ja. Ze poepen erop, en dan breekt het ei.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kuikens worden uit een ei gepoept?.
M'n ouders zijn immuun voor lief kijkende dochters. Nog even en ik ga in een callcenter zitten, want ik ben wanhopig.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je ouders lief aankijken of wat uitzendwerk doen.
Vakkenvullen bij de Jumbo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ouders zijn immuun voor lief kijkende dochters. Nog even en ik ga in een callcenter zitten, want ik ben wanhopig..
Ik ga me daar ook aanmelden. 14.gifquote:
Die manieren kun je ook zelf wel bedenken, Sebasserquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Noem eens een paar snelle en goede manieren om het niet legaal te doen?
ben wel benieuwd.![]()
Nou, laat je bad vol lopen en neem een duik.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik verveel me en ik wil ook zwemmen1
fxcking peepshow.
DaD haar spaarrekening is al niet meer aanspreekbaar.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
Of DaD moet haar spaarrekening tijdelijk aanspreken.
Met 20+ ben je bij de meeste supermarkten eigenlijk al te oud voor het zijn van vakkenvuller.quote:
Ik ga me binnenkort zeer wss aanmelden bij AH beijum, iemand die ik ken gaat er weg, ff kijken of ik hem kan vervangen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga me daar ook aanmelden. 14.gif
Jeetje, wat een bedrag zeg!!! Iets laten doen wat niet vergeod wordt?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
DaD haar spaarrekening is al niet meer aanspreekbaar.
Brief van ziekenfonds: of ik even 1100 euro wil betalen.
Oh, ik dacht dat ze 12 was.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met 20+ ben je bij de meeste supermarkten eigenlijk al te oud voor het zijn van vakkenvuller.
Heb ik een bad?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, laat je bad vol lopen en neem een duik.
Dan ben je idd wel wanhopig jaquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
M'n ouders zijn immuun voor lief kijkende dochters. Nog even en ik ga in een callcenter zitten, want ik ben wanhopig..
Ai. Heb je zelf geen ziektekostenverzekering afgesloten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je het hele jaar niet betaald?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Teennagels laten bijwerken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bedrag zeg!!! Iets laten doen wat niet vergeod wordt?
Als je even slim bent enzoot, laat je die vriend van je zeggen dat hij gelijk vervanging heeft ed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort zeer wss aanmelden bij AH beijum, iemand die ik ken gaat er weg, ff kijken of ik hem kan vervangen.
Ik leen ook al wat van de IB-groep en volgend studiejaar moet ik alles lenen. Betaal ik later wel eens terug.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je idd wel wanhopig ja.
Ik zit gewoon snoeihard te lenen bij de IB-groep. Over een jaar ben ik gelukkig al afgestudeerd (als alles mee zit in februari / maart).
M'n implantaten waren 2000 euro, toegezegd gekregen vooraf dat ze het zouden vergoeden, ik blij, hele operatie doorgezet (anders was ik eerst een jaar gaan sparen, en had ze er dan in laten zetten). Krijg ik vorige week een brief dat m'n maximum aan vergoedingen blijkbaar is bereikt, en dat ik dit even zelf moet doen. Fuck you. En ik was al te blut voor woorden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef teigan het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bedrag zeg!!! Iets laten doen wat niet vergeod wordt?
Ha leuk dan ga ik daar ook weer eens boodschappen doen, lastige vragen stellen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ga me binnenkort zeer wss aanmelden bij AH beijum, iemand die ik ken gaat er weg, ff kijken of ik hem kan vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |