Slijmbalquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Niet dat ik weet. Van jou val ik soms wel even stil
Is de Kastanjelaan bij station Noord? Dan heb ik hem ook gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Over smart gesproken. Zo'n autootje schijnt een goede verhuisauto te zijn. Klep open en stauwen maar. Niet vergeten dat de klep dan natuurlijk niet meer dicht kan. Gezien op de kastanjelaan vanmiddag
Wat was er op de Grote Markt vanmiddag, weet jij dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef MaxMark het volgende:
Allemaal oranjefans hier, je verwacht het niet
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Niet dat ik weet.
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen hadquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat was er op de Grote Markt vanmiddag, weet jij dat?
Ja maar waarom moet dan de muziek op de Grote Markt, toch wel enigszins verwijderd van de Euroborg, op max?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen had
Ja ik zag net op tv Noord dat ze een voetbalmarathon deden ofso.. een bepaalde tijd dat de bal in beweging moest zijn ofsoquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen had
Voor een puikend sfeertje natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet dan de muziek op de Grote Markt, toch wel enigszins verwijderd van de Eurobrog, op max?
Oja dat heb ik vanochtend (uurtje of 5) nog gezien. Ik had wel ff mee willen doen, maar dat zat er niet inquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja ik zag net op tv Noord dat ze een voetbalmarathon deden ofso.. een bepaalde tijd dat de bal in beweging moest zijn ofso. Een vriend van me was nog geïnterviewd
.
Ja, dat krijg je met zulks een saai leven als jij dat hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef Tangarine het volgende:
*bored
Ik heb tenminste een levenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met zulks een saai leven als jij dat hebt.
Ik heb al een half huwelijksaanzoek gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een leven
*tudum tssssh*
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*tudum tssssh*
Sebasser, wil je met?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb al een half huwelijksaanzoek gehad.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sebasser, wil je met?
Heb je wat aan, een half huwelijksaanzoek!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*tudum tssssh*
Eh, neen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Damn. Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar. Ik ga maar eens even eten opwarmen
.
Sebasser heeft me gered.
Ja, en wél 1-0.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Damn . Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar.
HALLOOT SEBASTERR!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Damn . Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar.
Kuiken worden zo uit dat ei gepoept van; TUDUM TSSSH!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat hebben kuikentjes daarmee te maken?.
Je moeder?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
Zoeen kapotte van de rommelmarkt, voor 50 cent.
Nee, morgen gaat niemand zwemmenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef maok het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand mee zwemmen? Dit keer ga ik ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |