Au. Sterkte.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
Lekker weertje zo..
Heb buikpijn, en ben flink gebeten toen ik poes een pil wilde aansmeren...
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In leeuwaren een MUUR van regen.. op het moment dat ik met 7 dozen ijsjes van de winkel naar de bestelbus liepik ben er nog nat van
moiquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:44 schreef maok het volgende:
Moi
Nee ik was een beetje ziek ofzo dus thuisquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moi.
Ook weer thuis van het werk?.
Beterschapquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef maok het volgende:
[..]
Nee ik was een beetje ziek ofzo dus thuis
je gedraagt je wat sjaggerijnigquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb geen slecht humeur.
Net op het moment dat ik even naar de winkel liep was dat dusquote:
Betterskip!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:47 schreef maok het volgende:
[..]
Nee ik was een beetje ziek ofzo dus thuis
Hulde voor die mensenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Betterskip!
Groningers die Fries praten trouwens. Mark is een Groninger en ik praat steeds Fries tegen hem. Probeert 'ie mij een beetje na te praten. Klinkt nergens naar
.
Het klinkt echt dom, hoor.quote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef Grulez het volgende:
Pff ik ben gaar. 5 uurtjes geslapen, maar wel 3 uur de ub in. Nu even instorten.
Ja, en doordat zoveel mensen zeggen dat het dom klinkt, doen ze hun best niet meer en gaan ze Nederlands praten. Ik vond het heelrijk als mn ex Fries probeerde te praten, ook al kon ze er niks van. En een colega van me doet het ook. Nu krijg ik daar geen stijve van, maar ik waardeer het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het klinkt echt dom, hoor.
Moast even gewoan dwaan zegt 'ie de hele tijd.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, en doordat zoveel mensen zeggen dat het dom klinkt, doen ze hun best niet meer en gaan ze Nederlands praten. Ik vond het heelrijk als mn ex Fries probeerde te praten, ook al kon ze er niks van. En een colega van me doet het ook. Nu krijg ik daar geen stijve van, maar ik waardeer het wel.
Braaf. Draag ze liever voor voor een lintje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja baas, ik zal geen kritiek meer leveren op Friessprekende Groningers
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, nu we toch bezig zijn, zou je je huisgenoot voortaan huisgenoot kunnen noemen?. Ik vind het af en toe nogal verwarrend, aangezien ik ook iemand met die naam ken.
.
Wordt dat dan niet verwarrend voor mensen die ook een huisgenoot hebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, nu we toch bezig zijn, zou je je huisgenoot voortaan huisgenoot kunnen noemen?. Ik vind het af en toe nogal verwarrend, aangezien ik ook iemand met die naam ken.
.
M'n ex.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ja, is goed. Alleen vindt hij dat niet leuk, want hij is pas in tweede instantie mijn huisgenoot en in eerste instantie mijn allerbeste vriend
. Dus houd dat even in je achterhoofd als ik het over 'mijn huisgenoot' heb
.
Wie heet er nog meer Mark dan?.
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofdquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
You have no idea.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofd
Nou, ik hoef de namen van mensen die mijn hart gebroken hebben anders ook niet steeds voorbij e zien komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:12 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
oh meid, het moet vast erg druk zijn in je hoofd
Wat was er aardig met of aan ons in het vorige topicquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoor, Grulez en DaD om pauze. "Hey, het is lekker weer, buiten zitten?" We zitten 2 minuten, begint 't te plenzen..
Aardig trouwens in het vorige topic, Sebasser en peterselieman.
Ik ben even heel blij aan het vertellen over een post,quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat was er aardig met of aan ons in het vorige topic
* Peterselieman voelt zich schuldigquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben even heel blij aan het vertellen over een post,, jouw reactie: Zodra ik mod ben verwijder ik die post. Hoezo?
En terecht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman voelt zich schuldig
Ik meen met Erik de Visser, van Flairck, als ik de stem goed herkende.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:49 schreef teigan het volgende:
die kende ik nog niet Alexxxxx
Heb ik ergens iets verkeerd gedaan? Ik heb een beetje het idee dat je me negeert, hehe.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman voelt zich schuldig
Slijmbalquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Niet dat ik weet. Van jou val ik soms wel even stil
Is de Kastanjelaan bij station Noord? Dan heb ik hem ook gezienquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Over smart gesproken. Zo'n autootje schijnt een goede verhuisauto te zijn. Klep open en stauwen maar. Niet vergeten dat de klep dan natuurlijk niet meer dicht kan. Gezien op de kastanjelaan vanmiddag
Wat was er op de Grote Markt vanmiddag, weet jij dat?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:24 schreef MaxMark het volgende:
Allemaal oranjefans hier, je verwacht het niet
Dan is het goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:04 schreef Peterselieman het volgende:
Niet dat ik weet.
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen hadquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat was er op de Grote Markt vanmiddag, weet jij dat?
Ja maar waarom moet dan de muziek op de Grote Markt, toch wel enigszins verwijderd van de Euroborg, op max?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen had
Ja ik zag net op tv Noord dat ze een voetbalmarathon deden ofso.. een bepaalde tijd dat de bal in beweging moest zijn ofsoquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jong ornaje voetbalt vanavond. dezelfde ellende dus die ik zondag in heerenveen had
Voor een puikend sfeertje natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet dan de muziek op de Grote Markt, toch wel enigszins verwijderd van de Eurobrog, op max?
Oja dat heb ik vanochtend (uurtje of 5) nog gezien. Ik had wel ff mee willen doen, maar dat zat er niet inquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ja ik zag net op tv Noord dat ze een voetbalmarathon deden ofso.. een bepaalde tijd dat de bal in beweging moest zijn ofso. Een vriend van me was nog geïnterviewd
.
Ja, dat krijg je met zulks een saai leven als jij dat hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:16 schreef Tangarine het volgende:
*bored
Ik heb tenminste een levenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je met zulks een saai leven als jij dat hebt.
Ik heb al een half huwelijksaanzoek gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een leven
*tudum tssssh*
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*tudum tssssh*
Sebasser, wil je met?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb al een half huwelijksaanzoek gehad.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sebasser, wil je met?
Heb je wat aan, een half huwelijksaanzoek!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
*tudum tssssh*
Eh, neen..quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Damn. Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar. Ik ga maar eens even eten opwarmen
.
Sebasser heeft me gered.
Ja, en wél 1-0.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Damn . Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar.
HALLOOT SEBASTERR!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
Damn . Ik post gewoon 4 (en met deze post dus 5) keer achter elkaar.
Kuiken worden zo uit dat ei gepoept van; TUDUM TSSSH!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat hebben kuikentjes daarmee te maken?.
Je moeder?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:43 schreef Sebasser het volgende:
Zoeen kapotte van de rommelmarkt, voor 50 cent.
Nee, morgen gaat niemand zwemmenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:46 schreef maok het volgende:
Gaat er trouwens morgen nog iemand mee zwemmen? Dit keer ga ik ook mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |