Een echte eer is het niet lijkt me. Je moet af en toe even hard zijn en je moet veel, heel veel lezen en af en toe ook nog iets zeggen. Niet te vergeten dat je af en toe best wel wat over je heengestort krijgt. Zo gaat het op veel subfora.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je doet net alsof het een hele eer is om modje te worden. Dan zet je dat op je CV enzo
. Nah, geen zin in
.
Weet ik tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:02 schreef Sebasser het volgende:
neh0r,grapke.
Mods stellen zich graag aan, het lijkt harder dan het is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een echte eer is het niet lijkt me. Je moet af en toe even hard zijn en je moet veel, heel veel lezen en af en toe ook nog iets zeggen. Niet te vergeten dat je af en toe best wel wat over je heengestort krijgt. Zo gaat het op veel subfora.
Ja? oh.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Woo! .
Ik heb net foto's gemaakt![]()
En op 1tje lijk ik net 12Maar hijs wel lief
![]()
Je bent fan van me he?quote:
Hoiquote:
Ik ben fan van Marco borsato.quote:
Applaus!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Viking84 het volgende:
Tangarine schrijft zo even in een paar uurtjes een essay over the God delusion van Richard Dawkins. Hij heeft wel een applausje verdiend!.
Ja? ben je 16?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
12jarige ik:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk ben ik 16.
Nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben fan van Marco borsato.
Zodra ie dood is dan he, en ik vooral dood, want ja, ik wil niet levend geworden worden als fan van marco.
hoezo, ben jij fan van mij dan?
Altijdquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja? ben je 16?
Lekker legaal keiharde neuqseks he.
Al een keer gesolliciteerd voor modje dan?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mods stellen zich graag aan, het lijkt harder dan het is.
vooral als je je inlikbaar opstelt.
Dirkh is een van de betere mods vind ik, daar kan je niet echt inlikken.
en daarom heeft is hij gewoon de beste mod, en daar hoeft ie vrij weinig voor te doen.
Alexxxxx kan er niets van, en thesorrow is al bezet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd.
Alexxxxx biedt zich wel aan.
Of TheSorrow![]()
Maar thesorrow biedt zich wel aanquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alexxxxx kan er niets van, en thesorrow is al bezet.
ha, jammer dan.
1 keer voor de lol.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Al een keer gesolliciteerd voor modje dan?
Niet mogen en niet hebben is wat anders he.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef ChipsZak. het volgende:
Sebast is m gepeert omdat hij geen legale neuksecks mag hebben en nu zit de huilie in een hoekje te janken.
kut.![]()
Ja?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar thesorrow biedt zich wel aan.
TSor en ik hebben een geheime liefdesrelatie.Stiekem.
Je hebt het lekker ook niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Niet mogen en niet hebben is wat anders he.
Ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja?
Dat is dan heel mooi voor hem.
en jou.
Vrolijke kleuren enzoquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
12jarige ik:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
Eigenlijk ben ik 16.
Sebast beledigd!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]want ja, jij weet alles van mijn sexleven.
Ja he?quote:
Als je weggaat is het al veel beter.quote:
kquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je weggaat is het al veel beter.![]()
dan word het ook een stuk rustiger.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je weggaat is het al veel beter.![]()
Ken ik jouquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
dan word het ook een stuk rustiger.
quote:
quote:
Daarom moeten we ook het versterkte broeikas effect ed. tegengaan. Des te meer hitte/zon, des te meer regen enzo. Nou houd ik wel van veel regen, maar veel anderen niet denk ikquote:
Misschien via hier ik schrijf af en toe hier wat maar meestal gaat het me veel te snel. Ik zou misschien bij de meet van het 50ste topic zijn maar toen kon ik helaas niet.quote:
Ik merk het nu pas, raam stond open. heel me dekbed natquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Regen!
uhuh. Tof.quote:
Haha, allemaal studenten hier rennen naar de bus, van die meiden van het Augustinus, he-le-maal tot de slip doorweekt zeg maar naar de bus slenterenquote:
Oww jammer.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:36 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Misschien via hier ik schrijf af en toe hier wat maar meestal gaat het me veel te snel. Ik zou misschien bij de meet van het 50ste topic zijn maar toen kon ik helaas niet.
ACquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
uhuh. Tof.
[..]
Haha, allemaal studenten hier rennen naar de bus, van die meiden van het Augustinus, he-le-maal tot de slip doorweekt zeg maar naar de bus slenteren.
Toch mooi, als je droog staat.
Slaapt straks in ieder geval lekker fris.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik merk het nu pas, raam stond open. heel me dekbed nat
Beetje lastig thuis heb ik nog geen internet (komt als het goed is morgen). En hier op mijn stage vaak erg druk dus lastig om alles te volgen. Zeker als er in een weekend week 3 topics volgemikt worden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oww jammer.
Je moet het wel bijhouden hier hoor!
Hoe kan dat nouquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik merk het nu pas, raam stond open. heel me dekbed nat
Jij bent in de buurt van de Peizerweg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
uhuh. Tof.
[..]
Haha, allemaal studenten hier rennen naar de bus, van die meiden van het Augustinus, he-le-maal tot de slip doorweekt zeg maar naar de bus slenteren.
Toch mooi, als je droog staat.
eeh, je sig klopt niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Slaapt straks in ieder geval lekker fris.![]()
Vanaf morgen kan je dan alles bijhouden!quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Beetje lastig thuis heb ik nog geen internet (komt als het goed is morgen). En hier op mijn stage vaak erg druk dus lastig om alles te volgen. Zeker als er in een weekend week 3 topics volgemikt worden.
als de regen er onderdoor gaat.. en daarnaast, en zit nog een heel stuk open als me raam open staat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Je raam opent richting je bed, dus zit er toch juist glas 'voor' het bed zegmaar?
Om mn sig te laten kloppen, mag ik geen punten aan het einde van een zin zettenquote:
Ze lopen hier over de straat naar de busquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AC
Hoezo zie jij die meiden daarvan?
Nope, zit aan de admiraal de ruyterlaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent in de buurt van de Peizerweg?
Ja, dat had ik al door ja.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om mn sig te laten kloppen, mag ik geen punten aan het einde van een zin zetten![]()
Hehehequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze lopen hier over de straat naar de bus.
[..]
Nope, zit aan de admiraal de ruyterlaan.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door ja.
Maar toch bedankt voor het uitleggen, ookal was het overbodig.
Als bosjostis als René en ik het kunnen, kunnen jullie twee het ook hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:39 schreef Viking84 het volgende:
Sebasser mocht willen dat 'ie mod werd. Dan heb ik een nog grotere kans
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Altijd.
Alexxxxx biedt zich wel aan.
Of TheSorrow![]()
Het enige wat op het end van mn relatie nog goed was, was de sexquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alexxxxx kan er niets van, en thesorrow is al bezet.
ha, jammer dan.
In leeuwaren een MUUR van regen.. op het moment dat ik met 7 dozen ijsjes van de winkel naar de bestelbus liepquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef Viking84 het volgende:
Regen!
tip: leverpasteiquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
Lekker weertje zo..
Heb buikpijn, en ben flink gebeten toen ik poes een pil wilde aansmeren...
Niet aangeraakt hoorquote:
Woon je aan de admiraal de ruyter ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ze lopen hier over de straat naar de bus.
[..]
Nope, zit aan de admiraal de ruyterlaan.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was al bang dat de broccoli die ik naar je gooide raak was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |