quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
om in de sfeer te blijven, ik ben verliefd![]()
Mini's?quote:
Op een auto?! OMFGquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie foto's Nemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Dit witte "poeder" bestaat uit stukjes drijfijs. Allemaal net afgebrokkeld en wegdrijvend van land
[afbeelding]
Hier een stukje verder gevlogen en een beetje ingezoomd. Dit lijken dus kleine stukken ijs van een paar meter maar deze foto is vanaf 10km hoogt
Dus je mag er vanuit gaan dat het om stukken van 80m ofzo gaat. Misschien groter.
[afbeelding]
Nog een stuk verder wat grotere stukken. Dan praten we over kilometers
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
hangt er vanafals je zoiets invult Weet je een vraag niet? Vul iets belachelijks in! kan ik je garanderen dat het fout is
Wel gewoon verse bladspinaziequote:
Wat een conclusie!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, aangezien hij alleen zondag en maandag ging en dus net was aangekomen op pinkpop. Daarom was ik juist zo verbaasd dat hij zei dat hij me leuk vondHij zag er veel te goed uit
![]()
Hij vroeg halverwege de dag wel hoe lang ik al niet gedouched had![]()
![]()
quote:
Schaam jullie als dat serieus wasquote:
Hoe ga je dat ooit nog verwerken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik sliep. Maar hij belde 3 keer en was vantevoren al zat. Toen ie wegging, gaf ie me een zoen op mn wang, voor de ogen van de halve familie. De horror
PROEST!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
verrek jij je nek niet als je een mooie auto ziet rijden?quote:
Zo'n vaart loopt het ook niet hoor, ben wel tevreden met mijn eigen limoquote:
Ik kwijl op cabrio's. Mooie dan. Als ik er een zie, zeg ik altijd "vroem" Dan weet ook iedereen hoe ver het isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
verrek jij je nek niet als je een mooie auto ziet rijden?
ik wel hoor
en ik kan altijd staan kwijlen bij Mini's
Deze, vraag maar aan een modje om dit topic te hernoemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, heb er nu ook nog een met AKQ geopend...
Met welke verder?
Deze TT is vast leukerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmm, heb er nu ook nog een met AKQ geopend...
Met welke verder?
welkom in de wereld van de vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Schaam jullie als dat serieus was![]()
Gaat dit over een auto of over een meisje? In geval 2: hoezo onbereikbaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
En het is een redelijk onbereikbare liefde![]()
En doe even wat rustigerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
Jongens, ik probeer ook nog andere dingen tussendoor te doen, hou het simpel.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welkom in de wereld van de vrouw
Jongens Moeten Gekeurd Worden
Dan gebeurt er eindelijk weer eens iets, is het nog niet goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
En doe even wat rustigerIk volg de helft zo niet.
![]()
och, hangt ervan af wat de eisen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En met minder dan een 9 kom je nergens
het 1e geval, met redelijk wat zelfspot en sarcasmequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat dit over een auto of over een meisje? In geval 2: hoezo onbereikbaar?![]()
Jongens, ik probeer ook nog andere dingen tussendoor te doen, hou het simpel.![]()
Ja, ok. maar niet op een openbaar forum zonder toestemmingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
welkom in de wereld van de vrouw
Jongens Moeten Gekeurd Worden
Dat is triestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
och, hangt ervan af wat de eisen zijn
sommige meiden kunnen afknappen op een verkeerd t-shirt
Ik ook vrij snelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef Nesle het volgende:
Ik knap meteen af op iemand die rookt.
Een 850quote:
mijn ervaring is dat rokers ontzettend gezellig mensen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ook vrij snel
Ook op macho's en van die turkjes met de broek ongeveer op de knieėn en de Björn Borg broek eronder
Nee, dat niet jammer genoeg, maar een 2.5 20V wil ook best vooruit, ik meen 170 pkquote:
Wegenbelasting is niet al te weinig, en 1 op 10 als je normaal rijdt is ook niet echt goedkoop natuurlijk. Maar wel luxe en ruimtequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb erover zitten denken om ook een 850 ofzo een V40 ofzo te kopen, maar met m'n studentensalarisje kan ik beter voor een licht en compact autootje gaan...
Ohja, wij een v70 en dan niet die vierkante versie maar de iets ronderequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een 850![]()
En als je niet om je rechtervoet denkt heb je een kolk in je tank![]()
Dat kan wel zijn, dat zijn ze ook meestal. (80% procent van mijn vrienden rooktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat rokers ontzettend gezellig mensen zijn
mijn vriend rookt al veel minder trouwens. en hij wil uiteindelijk stoppen (waar ik blij van wordt hoor)
oh we hebben hier een Ford Fiesta en een Ford Focus staan
waarom denk je dat ik niet rookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, dat zijn ze ook meestal. (80% procent van mijn vrienden rookt) maar ik vind het niet zo lekker
omdat je niet gezellig wilt zijn?quote:
Ik heb met deze auto geleerd om te rijden als de gemiddelde volvorijderquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik ga afhaken
Met een lekker licht bakkie kan het toch al gauw tientjes per maand schelen aan belasting en verzekering, en dan heb ik de benzine nog niet meegerekend... met mijn rechtervoet ligt dat verbruik geheid ook niet laag
Ik dacht dat het juist net leuk begon te wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Maar we gaan het niet over mijn liefdes hebben![]()
haha, daar was ik al bang voor jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het juist net leuk begon te worden![]()
![]()
ja ik ben een ontzettende bitchquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef Nesle het volgende:
[..]
omdat je niet gezellig wilt zijn?![]()
flauw sorry grapje![]()
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat dit over een auto of over een meisje? In geval 2: hoezo onbereikbaar?![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...
Op de babyfoto was hij wel allerschattigstquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Soempie het volgende:
Over telefoons gesproken..![]()
Ik zat zondag in het gras met twee telefoons en m'n fototoestel te jongleren, maar dat ging erg moeilijk (camera te groot). Komt er een jongen naar me toe en geeft zo z'n nokia![]()
![]()
Ga je op de meet ook jongleren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Soempie het volgende:
Over telefoons gesproken..![]()
Ik zat zondag in het gras met twee telefoons en m'n fototoestel te jongleren, maar dat ging erg moeilijk (camera te groot). Komt er een jongen naar me toe en geeft zo z'n nokia![]()
![]()
Vier?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef Nesle het volgende:
Wij moesten in de eerste al leren te jongleren met gym met 3 ballen. In de derde met 4 ballen
Dat lukte me niet maar met drie ballen kan ik het wel goed.
Kregen we ook nog een cijfer voor
Dat mag alleen als er niet gemorst wordt, anders is dat doodzonde johquote:
tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ook 's zoiets gehad trouwens
werden via een chatkanaal op Campzone vorig jaar dvd'tjes verkocht, in een spindel. ik had maar 1 nodig, dus dat ik vroeg of ze ook los verkocht werden. iemand anders kocht ze, en die komt ineens langs met een dvdtje![]()
quote:
trustenquote:
M'n agenda ligt doorweekt thuis. Ik heb nog steeds geen internet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
trusten
waar ligt je agenda trouwens? tandartsbezoeken zijn wel aan te raden
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
30 mei, kwart over 3. Maar de afspraak maken vond ik het 'engst'. En dat is nu lekker achter de rug.![]()
niet iedereen onthoud alles wat soempie post, stalker dat je bentquote:
Ja maar ze stuurt zo weinig sms'jes terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet iedereen onthoud alles wat soempie post, stalker dat je bent
En dat terwijl je er keurig verzorgd uitzag en zo, complimentjes maakte, zelfs nog gedanstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar ze stuurt zo weinig sms'jes terug. Ik doe moeite en stuur er negen, en hoeveel antwoord krijg ik?
is het je vinger?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In other news: ik heb al de hele dag het idee dat ik iets in m'n linkeroog heb zitten en met knipperen gaat het er niet uit, best naar
Ik zeg negeren, ze woont toch veels te ver wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze wou ook al niet zoenen, wat moet ik dan?
*kijkt*quote:
*kijkt in oog van Hawaii_Tim*quote:
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
*kijkt in oog van Hawaii_Tim*
volgens mij is het een Audi A5
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...
Misschien is het de beauty in the eye of the beholder![]()
Gombrich!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...
Misschien is het de beauty in the eye of the beholder![]()
Stond gewoon op slot en heb er in het verleden zelfs m'n best op gedaan zodat ze 'm niet zo snel zouden jattenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Awww.... lullig! Had je m niet goed op slot staan of hebben ze er echt moeite voor gedaan?
Volgens mij heeft het station er nog wel een paar staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
Mikkie, jij hebt hier wel ervaring mee toch? Weet jij vaste adresjes voor goedkope zooi?
Ja, hier ook dacht ik. Moet ik wel aangifte voor doen alleen weet ik niet of dat kan zonder aankoopbewijs en ik weet niet eens of de fiets op mijn naam staatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de politie een goed adresje. Elke eerste vrijdag van de maand verkopen ze fietsen voor iets van 15 euro
Dat ze mijn fiets jatten betekent niet dat ik ook maar iemands fiets moet gaan jattenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het station er nog wel een paar staan![]()
Nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat ze mijn fiets jatten betekent niet dat ik ook maar iemands fiets moet gaan jatten
Ik ben één van de weinigen die zo denkenquote:
Ik trouwens ook hoor voordat de mensen hier denken dat ik ik criminele benquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinigen die zo denken
Slaapse Sheepquote:Ik had al lang plat moeten liggen dus ga nu echt, moet ook nog eens vroeger op om de goede bus te pakken![]()
Wtf is Gombrich?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gombrich!!!
Ik word echt een vakidioot
Grmblquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet iedereen onthoud alles wat soempie post
Een kunsthistoricus, degene die het had over 'the beholder's share'.... En jij had het over beauty in the eye of the beholderquote:
Goed ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef Etcetera het volgende:
en HP5 lezenen mss nog wat lekkers gaan bakken
waarom heb je ze in het engels en nederlands??quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:56 schreef Etcetera het volgende:
ik baal van 1 ding: ik heb 3 verschillende edities van de boeken
NL zijn ze allemaalhardcover
bij Engels heb ik 4 paperbacks, 1 pocket en 1 hardcover
laat maar weten als je tijd hebtquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:10 schreef Etcetera het volgende:
geen idee
ik heb het mometeel behoorlijk druk met school(waar ik ook al goed zat van ben)
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
valt het al op dat ik aan het SOGgen ben![]()
![]()
Ik denk er nog even over na. Misschien zeg ik wel gewoon dat het wat mij betreft dan gewoon voor de gezelligheid is. Lijkt me wel ontzettend leuk om met hem met zo'n enorme vlieger sprongen te maken en over het strand te slidenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:17 schreef Etcetera het volgende:
je kunt natuurlijk gewoon heen gaanhet is dan anders dan met PP natuurlijk, mss dat hij dan anders is?
Ik moet leren voor m'n tentamens...ik heb gewoon geen zin. Vorige week wel heel veel gedaan. Nadat ik terug kom van de tandarts ga ik ook wel weer hard aan het werk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef Etcetera het volgende:
ja maar het mag niet
ik moet voor 2u iets op de mail hebbenen ik wauwel af en toe een stukje, maar of het klopt... en of ik het af ga krijgen
![]()
ik haat dit
waarom SOG jij?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef Etcetera het volgende:
en het is niet ontzettend leuk om die jongen terug te zien![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na. Misschien zeg ik wel gewoon dat het wat mij betreft dan gewoon voor de gezelligheid is. Lijkt me wel ontzettend leuk om met hem met zo'n enorme vlieger sprongen te maken en over het strand te sliden![]()
![]()
Dat is dus ook zoiets.. Hij is gewoon té knapquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was ff weg want mijn moeder is hier op bezoek
Mijn plan voor vandaag: we gaan de stad in om een cadeautje voor mijn verjaardag te zoekenlekker shoppen dus
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dus ook zoiets.. Hij is gewoon té knap![]()
Ik val op buikjes.En in elk geval niet op iemand die er perfect uit ziet.
Ik vroeg ook wat hij dan in hemelsnaam leuk vond aan mij, aangezien ik niet miss perfect ben. Toen zei hij: 'daar moet je doorheen kijken'.Dat is toch gewoon een belediging
![]()
![]()
![]()
Maar hij viel dus ook op buikjes en mensen die er niet perfect uitzien.![]()
Ik las huwelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef Etcetera het volgende:
huiwerk afmakenmoet voor 2u op de mail staan
en ik ben bij het laatste stukje en ik word er gestoord van
en HP5 lezenen mss nog wat lekkers gaan bakken
Jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
valt het al op dat ik aan het SOGgen ben![]()
![]()
Mooie buiken of dikke buikjes??quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dus ook zoiets.. Hij is gewoon té knap![]()
Ik val op buikjes.En in elk geval niet op iemand die er perfect uit ziet.
Ik vroeg ook wat hij dan in hemelsnaam leuk vond aan mij, aangezien ik niet miss perfect ben. Toen zei hij: 'daar moet je doorheen kijken'.Dat is toch gewoon een belediging
![]()
![]()
![]()
Maar hij viel dus ook op buikjes en mensen die er niet perfect uitzien.![]()
Toen dat weekendje he, daar was je vriend toch ook? Post die link met foto's nog eensquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]best herkenbaar (alweer
)
mijn vriend is een lekker ding (en dat is niet om op te scheppen, het is eigenlijk gewoon zo. in de kroeg heb ik įltijd concurrentie) en ik vraag me ook wel 's wat hij met mij moeten dan zegt hij altijd dat hij me mooi vindt zoals ik ben, en dat het om de binnenkant gaat en niet om de buitenkant (wat eigenlijk ook een belediging is, maar dat terzijde)
meest vage uitspraak die ik ken zo'n beetjequote:
huwelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik las huwelijk
[..]
Ja
Nou, dames, weer gezellig aan het ouwebetten?Zit al 2 uur te leren
oh dan moet ik ff zoekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Toen dat weekendje he, daar was je vriend toch ook? Post die link met foto's nog eens
welk vak?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:55 schreef B.ertha het volgende:
Nou, dames, weer gezellig aan het ouwebetten?Zit al 2 uur te leren
euhquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef B.ertha het volgende:
Mooie buiken of dikke buikjes??
En te knap kan niet
Okequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
meest vage uitspraak die ik ken zo'n beetje
duurde dan ook vrij lang voor ik het snapte![]()
[..]
huwelijk![]()
jij moet pauze nemen en meekwekken
Buiken zijn ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
euhknuffelbare buikjes
![]()
zolang het niet hangt, denk ik.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Morgenmiddag, natuurkunde. De laatste
Niet mijn typ, maar ik zie je puntquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
http://czmini.cyberdevil.nl/
daaro ^^
het is de jongen met donker haar
14 juniquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]gelukkig!
Wanneer krijg je de uitslag?
je moet er van houden natuurlijkquote:
mijn moeder wist meteen toen ik m'n mentrix aan de lijn had (op speaker) dat ik geslaagd wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
14 juni![]()
Mn moeder houdt die avond meteen een geslaagdfeestje (ze heeft vertrouwen in me)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet er van houden natuurlijk
oh wacht dat doe ik![]()
![]()
smaken verschillen gelukkig
Ik word liever niet gebeldquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mijn moeder wist meteen toen ik m'n mentrix aan de lijn had (op speaker) dat ik geslaagd was![]()
ik heb ook vertrouwen in je![]()
![]()
oh verschrikkelijk irritantquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik word liever niet gebeldDan ben ik gezakt
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef Soempie het volgende:
Ik ga even lekkere broodjes halen in de stad![]()
![]()
Zo terug
Om 6 uur staan de geslaagden dan op TeleTopquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh verschrikkelijk irritant
wij werden sowieso gebeld![]()
ik zou dan echt zitten te twijfelen: straks zijn ze me vergéten te bellen, en ben ik nķet geslaagd en dan zou ik zelf gaan bellen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Etcetera het volgende:
TeleTop is een schoolprogramma achttig iets met nieuws enzo![]()
da's wel handighadden wij niet
quote:
Noujaaaa, ik word altijd beschuldigd zodra er een kloon langskomtquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:39 schreef B.ertha het volgende:
De allereerste post hier, hmmm eens zien. Een spammer?-->Soempie
pavequote:Op woensdag 30 mei 2007 12:53 schreef Etcetera het volgende:
wat is het geworden soemp?
quote:
datquote:
mensen die geen oude kaas lustenquote:
ik wacht op je eerste R&P of SEX topicquote:
nergens voor nodigquote:
Hallo Etc.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nergens voor nodig
als je gaatjes hebt gaan ze toch niet meer weg, en als je geen gaatjes hebt ben je zo vertrokken
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hallo Etc.
Mijn planning voor de dag was dat ik gewoon zou gaan werken. Ik ben er wel heen geweest maar heb nog steeds last van m'n oog, zelfs zoveel dat fietsen bijna gevaarlijk werd omdat ik erg veel last had van zonlicht (moest richting zon fietsen). Het ging wel als ik m'n rechterhand over en naast m'n linkeroog hield. Wel nog even geprobeerd maar kreeg al vrij snel ook nog een bloedneus (zondat ik echt wat deed), daarna nog even aangekeken en uiteindelijk maar ziek gemeld. Over een uur kan ik bij de huisarts langs.
M'n linkeroog is nu ook voor een groot deel roze
Je hebt eerder al es gemeld dat je ook de nick Trouble gebruiktequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef -Trouble- het volgende:
[..]![]()
how did you guess
sleutels en portemonnee weer terecht
wel minder van je oog trouwens
is ook zoquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt eerder al es gemeld dat je ook de nick Trouble gebruikte
Altijd zo eng als er iets met ogen aan de hand isquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[afbeelding]
Oog ziet er ongeveer zo uit
Ik dacht dat iedereen het gewoon gelijk al wist. Je hebt het meerdere keren genoemd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
is ook zo
ik vroeg me al af wanneer iemand de link ging leggen
Geef eens wat voorbeelden danquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
eigenlijk past Trouble veeeeeel beter bij met dan Etcetera
Die richting denk ik ook opquote:
succes met je opdrachtquote:
Lees dit nuquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
laat maar weten als je tijd hebt![]()
Ik zit in dubio over die jongen. Hij stuurt net een smsje met de vraag of we niet zondag af kunnen spreken...naja, ik heb zondag niks te doen, dus op zich kan het wel. En hij heeft zo'n enorm grote vlieger..dus is ook wel leuk om dan naar het strand te gaan.Maargoed, dan gaat het misschien meer om de gezelligheid, lol en de vlieger, dan om een 'date'.. wat mij betreft...
Die vliegers zijn wel retegaaf natuurlijk![]()
Ik ben duidelijk geweest.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lees dit nu
Ga je de vlieger of die jongen aan het lijntje houden? Wees duidelijk tegen 'm. Of vind je hem stiekum toch leuk?
Ben wel nieuwsgierig naar dat verhaal danquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Je weet maar nooit, Davinia moest jarenlang ook niets van mij weten en nu zijn we 2.5 jaar getrouwd en krijgen een kind.
we zijn dit weekend wezen varenquote:
We waren wel bevriend en zaten samen in het bestuur van een studentenvereniging. En toen werd ze jaloers om dat ik met andere meisjes uitging.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar dat verhaal dan![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We waren wel bevriend en zaten samen in het bestuur van een studentenvereniging. En toen werd ze jaloers om dat ik met andere meisjes uitging.![]()
Een soort omgekeerde hard-to-get.![]()
Je bedoelt natuurlijk Etcetera, etceteraquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben onhandig
ik kan nog wel ff doorgaan
oh ja, je loopt achter m'n werk is allang af
Valt wel mee, het was niet alsof we beste maatjes waren of zo. We spraken wel eens af. En ze kwam nooit op m';n verjaardag omdat ze voor tentamens moest lerenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Is het niet heel raar als je eerst gewoon bevriend bent? Hoe lang waren jullie al vrienden?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Etcetera, etcetera
Fok!ken en huiswerk maken tegelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:32 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, je loopt achter m'n werk is allang af
Studie gaat voorquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Valt wel mee, het was niet alsof we beste maatjes waren of zo. We spraken wel eens af. En ze kwam nooit op m';n verjaardag omdat ze voor tentamens moest leren![]()
Sterkte bij de dokter.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou ik ga er vandoor, tot later!
Soempie, succes bij de tandarts alvast
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk Etcetera, etcetera
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Fok!ken en huiswerk maken tegelijk![]()
Jij bent echt goed![]()
Is dat niet wat weinig sinds je vorige tandartsbezoek?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Soempie het volgende:
Ik heb drie keer m'n tanden gepoetst en een keer geflost...moet goedkomen
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat niet wat weinig sinds je vorige tandartsbezoek?
Zorg je wel dat het over is voor de meetquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:ik ben weer terug van de dokter
Wat ik heb was niet gevaarlijk, wel irritant en besmettelijk.
Vind je roze geen mooie oogkleur dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat het over is voor de meet![]()
Tja, als je dat nu voor PP geregeld had.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vind je roze geen mooie oogkleur dan?
owhquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:15 schreef Nesle het volgende:
pfoe!
ik wil vandaag mijn werkstuk uitprinten voor ANW.
wil die hem niet openen via de usb!
dikke paniek![]()
maargoed ik kan hem nu nog steeds niet openen dus ik ben er nog even mee aan de slag. Uiterlijk morgen 09.05 uur inleveren
Kopie maken naar de harde schijf toe en vanaf daar printen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:15 schreef Nesle het volgende:
pfoe!
ik wil vandaag mijn werkstuk uitprinten voor ANW.
wil die hem niet openen via de usb!
dikke paniek![]()
maargoed ik kan hem nu nog steeds niet openen dus ik ben er nog even mee aan de slag. Uiterlijk morgen 09.05 uur inleveren
Heb ik dus ook al geprobeerd, maar het bestand is "fout" dus vanaf daar wil hij hem ook niet printen zonder hem te openen zeg maar. Ben op het moment bij een vriend dus hier heb ik het orginele bestand ook niet maar ik ga hem zo opnieuw op de stick zetten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kopie maken naar de harde schijf toe en vanaf daar printen?
Wat is er nu weer mis mee?quote:
uhuquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inderdaad, bandjes met een t schrijven
inderdaadquote:
`quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef Soempie het volgende:
![]()
helemaal vergeten dat er vanavond mensen bij mij komen eten![]()
![]()
![]()
Heb gelukkig nog een uur![]()
Fijne avond mensen!![]()
Ik krijg nooit wat van die lui terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef iamredleader het volgende:belastingdienst heeft m'n teruggaaf betaald!
centen
Heb je asmo nog gesproken?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef iamredleader het volgende:belastingdienst heeft m'n teruggaaf betaald!
centen
Film begint om 21 uur vanavond, en ik heb geen ooglapje. Had geen zin om vandaag te gaan, huisgenoot is wel wezen kijken maar toen was de feestwinkel dicht. Ik ga morgen wel even in Enschede kijkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
uhu
Maar ga jij eens snel een piraten ooglap halen! Hoe laat ga je naar de film?![]()
Nee, helaas.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wie maakt um vol...
Waar ga je naartoe? Pirates of the Carribean?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Film begint om 21 uur vanavond, en ik heb geen ooglapje. Had geen zin om vandaag te gaan, huisgenoot is wel wezen kijken maar toen was de feestwinkel dicht. Ik ga morgen wel even in Enschede kijken
Ja. Ooglapje is overigens niet alleen bedoeld om mee naar de film te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe? Pirates of the Carribean?
Sorry
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft hyves. Die berichtjes
Hoi,
je moet me wel een beetje helpen maar was jij die lange dunne jongen die altijd aan bh bantjes zat te trekken?
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |