Zo begin ik nu verse tomaten wel te eten te vinden. Misschien dat ik ze ooit nog echt lekker vind... eerst luste ik alles wat gemaakt was van tomaten, behalve verse tomaatquote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik met paprika en champignons, tot voor een jaar geleden moest ik ze niet, nu wel
Dat heb ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo begin ik nu verse tomaten wel te eten te vinden. Misschien dat ik ze ooit nog echt lekker vind... eerst luste ik alles wat gemaakt was van tomaten, behalve verse tomaat
Commander Keenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Duke Nukem (2D natuurlijk he)
Commander Keen
Stunts
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nerdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nerd
Keen grits his teeth and enters Sand Yego
Ik ook. Echt verslaafd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het echt zó vaak gespeeld. Maar ik heb het nog nooit uitgespeeld
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn plantjes gaan goed
Mijn andere peperplantjes (die dus rechts zaten) zijn nu ook boven de grond en er zijn er al meer van
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wél, al zou ik het nu niet meer kunnen
En de komende dagen krijgen ze water zatquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Oja, Nem, die botte jongen uit m'n fotoboekblijkt toch wel aardig.
quote:
quote:Op 05-05-2007 11:45 schreef kless
zet die viooltjes dan ook niet in de volle zon...
waarom alleen die buitenlandse steden er op? Nederland niet goed genoeg voor je met dit prachtige weer.
Met 5 mei kan je volgends mij in groningen ook prima cultuur snuiven.
quote:
quote:Op 05-05-2007 12:34 schreef kless
ach misschien is het ook wel mijn lompe manier van zeggen dat de rest eigenlijk best ok is ofzo![]()
Waarschijnlijk zou ik TMNT 1 en 2 ook niet meer redden... Megaman 2 wordt ook wat lastigerquote:Op maandag 7 mei 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wél, al zou ik het nu niet meer kunnen
Zo, he? Wat? Vaagquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, he? Wat? Vaag
Maar eens even doorlezen morgen ofzo want ik ben nu gewoon de draad kwijt
Slaap ze!quote:Op maandag 7 mei 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
Goed, best vermoeiend zo'n dag helemaal niks doen.![]()
Slaap lekker
iedereen is al naar bed, maar oke
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
Hotmail:
We apologize, but the server that holds your account information is temporarily unavailable. This delay is not due to a problem with your account. You may notice that other users can sign in and get their mail, but this is because their accounts are on different servers.
Ik heb nu 6 mailtjes en ik kan er niet bij.Reuze nieuwsgierig
![]()
![]()
En ik moest vandaag nog iemand mailen, maar dat gaat nu ook niet.Hele dag uitgesteld, met het idee dat dat vanavond wel kwam.
![]()
Mocht er een God bestaan, dan moet hij wel steeds mij hebben.quote:
Gister niet, maar vandaag wel.quote:
Ja, ik neem mijn woorden terugquote:
Leuk zo'n onderonsje.quote:
En dan blijkt het spam te zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 00:59 schreef Soempie het volgende:
Ik heb nu 6 mailtjes en ik kan er niet bij.Reuze nieuwsgierig
![]()
![]()
Dat zit er dik in.quote:
Het lijkt de server van de SGP wel...quote:We apologize, but the server that holds your account information is temporarily unavailable. This delay is not due to a problem with your account. You may notice that other users can sign in and get their mail, but this is because their accounts are on different servers.
In Amerika nog welquote:Op maandag 7 mei 2007 01:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het lijkt de server van de SGP wel...
Maar het is al geen zondag meer, dus dat kan niet.
Dat had ik laatst ook. Men heeft me verteld dat ik gewoon wat vaken moet Fok!ken, dan zou alles goedkomen.quote:Op maandag 7 mei 2007 01:42 schreef MaJo het volgende:
Ik haat mijn internetverbindingBen aan het downloaden en de ETA (
) veranderd steeds, net zou het over 30m klaar zijn, nu opeens over 9 uur
Verder gaat alles goed hoor
Torrents zeker?quote:Op maandag 7 mei 2007 01:42 schreef MaJo het volgende:
Ik haat mijn internetverbindingBen aan het downloaden en de ETA (
) veranderd steeds, net zou het over 30m klaar zijn, nu opeens over 9 uur
Verder gaat alles goed hoor
3 mailtjes van m'n neefje. Allemaal doorstuur troep. 2 mailtjes van zijn vrienden of hij dat niet meer wil doen.quote:
Ik kan mij zoiets niet herinneren nee, terwijl het me toch best memorabel lijktquote:Op maandag 7 mei 2007 10:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hieruit maak ik op dat jij dat nog nooit gehad hebt?
Dan moet je hem natuurlijk ook hier even neerzetten: Man klaagt ziekenhuis aan omdat hij blijft levenquote:
Goed zo!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
Tim, ik heb een afspraak bij de tandarts gemaakt.![]()
Ik ook wel.quote:
en heb je al koude voeten?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:05 schreef Soempie het volgende:
Tim, ik heb een afspraak bij de tandarts gemaakt.![]()
Koude voeten?quote:
30 mei, kwart over 3. Maar de afspraak maken vond ik het 'engst'. En dat is nu lekker achter de rug.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wanneer heb je die afspraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |