Apart.. Kan best trouwensquote:Op zondag 6 mei 2007 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
Men zegt dat je smaak eens in de 7(?) jaar verandert.
Ik lustte vroeger kroten en spruiten maar daar moet ik nu ook niets van hebben.
Ik at vroeger ook geen pindasaus maar ik vind het nu geweldig lekker. Dat geldt ook voor tandoorisaus.
Ik heb ook een periode gehad van enkele jaren dat ik geen tomatensoep meer kon eten zonder te kokhalzen. Het was niet vies ofzo maar het gaf gewoon een vage reactie. En dat terwijl het voorheen mijn lievelingssoep was. Nu kan ik het gewoon weer eten
Trustenquote:
Oh Yeahquote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Is er eigenlijk ooit een Worms geweest die je via internet kon spelen?
really?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Is er eigenlijk ooit een Worms geweest die je via internet kon spelen?
Trustenquote:
Er is een 3D versie?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Worms World Party
Tevens de laatste 2d (en ook goede) Worms![]()
Zo begin ik nu verse tomaten wel te eten te vinden. Misschien dat ik ze ooit nog echt lekker vind... eerst luste ik alles wat gemaakt was van tomaten, behalve verse tomaatquote:Op zondag 6 mei 2007 22:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb ik met paprika en champignons, tot voor een jaar geleden moest ik ze niet, nu wel
Dat heb ik ookquote:Op zondag 6 mei 2007 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo begin ik nu verse tomaten wel te eten te vinden. Misschien dat ik ze ooit nog echt lekker vind... eerst luste ik alles wat gemaakt was van tomaten, behalve verse tomaat
Commander Keenquote:Op zondag 6 mei 2007 22:44 schreef TradeMarkie het volgende:
Duke Nukem (2D natuurlijk he)
Commander Keen
Stunts
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nerdquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nerd
Keen grits his teeth and enters Sand Yego
Ik ook. Echt verslaafd.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb het echt zó vaak gespeeld. Maar ik heb het nog nooit uitgespeeld
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn plantjes gaan goed
Mijn andere peperplantjes (die dus rechts zaten) zijn nu ook boven de grond en er zijn er al meer van
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wél, al zou ik het nu niet meer kunnen
En de komende dagen krijgen ze water zatquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef Soempie het volgende:
Oja, Nem, die botte jongen uit m'n fotoboekblijkt toch wel aardig.
quote:
quote:Op 05-05-2007 11:45 schreef kless
zet die viooltjes dan ook niet in de volle zon...
waarom alleen die buitenlandse steden er op? Nederland niet goed genoeg voor je met dit prachtige weer.
Met 5 mei kan je volgends mij in groningen ook prima cultuur snuiven.
quote:
quote:Op 05-05-2007 12:34 schreef kless
ach misschien is het ook wel mijn lompe manier van zeggen dat de rest eigenlijk best ok is ofzo![]()
Waarschijnlijk zou ik TMNT 1 en 2 ook niet meer redden... Megaman 2 wordt ook wat lastigerquote:Op maandag 7 mei 2007 00:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wél, al zou ik het nu niet meer kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |