M'n agenda ligt doorweekt thuis. Ik heb nog steeds geen internet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
trusten
waar ligt je agenda trouwens? tandartsbezoeken zijn wel aan te raden
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
30 mei, kwart over 3. Maar de afspraak maken vond ik het 'engst'. En dat is nu lekker achter de rug.![]()
niet iedereen onthoud alles wat soempie post, stalker dat je bentquote:
Ja maar ze stuurt zo weinig sms'jes terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet iedereen onthoud alles wat soempie post, stalker dat je bent
En dat terwijl je er keurig verzorgd uitzag en zo, complimentjes maakte, zelfs nog gedanstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar ze stuurt zo weinig sms'jes terug. Ik doe moeite en stuur er negen, en hoeveel antwoord krijg ik?
is het je vinger?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In other news: ik heb al de hele dag het idee dat ik iets in m'n linkeroog heb zitten en met knipperen gaat het er niet uit, best naar
Ik zeg negeren, ze woont toch veels te ver wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze wou ook al niet zoenen, wat moet ik dan?
*kijkt*quote:
*kijkt in oog van Hawaii_Tim*quote:
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
*kijkt in oog van Hawaii_Tim*
volgens mij is het een Audi A5
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...
Misschien is het de beauty in the eye of the beholder![]()
Gombrich!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...
Misschien is het de beauty in the eye of the beholder![]()
Stond gewoon op slot en heb er in het verleden zelfs m'n best op gedaan zodat ze 'm niet zo snel zouden jattenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Awww.... lullig! Had je m niet goed op slot staan of hebben ze er echt moeite voor gedaan?
Volgens mij heeft het station er nog wel een paar staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
Mikkie, jij hebt hier wel ervaring mee toch? Weet jij vaste adresjes voor goedkope zooi?
Ja, hier ook dacht ik. Moet ik wel aangifte voor doen alleen weet ik niet of dat kan zonder aankoopbewijs en ik weet niet eens of de fiets op mijn naam staatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de politie een goed adresje. Elke eerste vrijdag van de maand verkopen ze fietsen voor iets van 15 euro
Dat ze mijn fiets jatten betekent niet dat ik ook maar iemands fiets moet gaan jattenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het station er nog wel een paar staan![]()
Nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat ze mijn fiets jatten betekent niet dat ik ook maar iemands fiets moet gaan jatten
Ik ben één van de weinigen die zo denkenquote:
Ik trouwens ook hoor voordat de mensen hier denken dat ik ik criminele benquote:Op woensdag 30 mei 2007 00:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben één van de weinigen die zo denken
Slaapse Sheepquote:Ik had al lang plat moeten liggen dus ga nu echt, moet ook nog eens vroeger op om de goede bus te pakken![]()
Wtf is Gombrich?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gombrich!!!
Ik word echt een vakidioot
Grmblquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet iedereen onthoud alles wat soempie post
Een kunsthistoricus, degene die het had over 'the beholder's share'.... En jij had het over beauty in the eye of the beholderquote:
Goed ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef Etcetera het volgende:
en HP5 lezenen mss nog wat lekkers gaan bakken
waarom heb je ze in het engels en nederlands??quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:56 schreef Etcetera het volgende:
ik baal van 1 ding: ik heb 3 verschillende edities van de boeken
NL zijn ze allemaalhardcover
bij Engels heb ik 4 paperbacks, 1 pocket en 1 hardcover
laat maar weten als je tijd hebtquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:10 schreef Etcetera het volgende:
geen idee
ik heb het mometeel behoorlijk druk met school(waar ik ook al goed zat van ben)
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
valt het al op dat ik aan het SOGgen ben![]()
![]()
Ik denk er nog even over na. Misschien zeg ik wel gewoon dat het wat mij betreft dan gewoon voor de gezelligheid is. Lijkt me wel ontzettend leuk om met hem met zo'n enorme vlieger sprongen te maken en over het strand te slidenquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:17 schreef Etcetera het volgende:
je kunt natuurlijk gewoon heen gaanhet is dan anders dan met PP natuurlijk, mss dat hij dan anders is?
Ik moet leren voor m'n tentamens...ik heb gewoon geen zin. Vorige week wel heel veel gedaan. Nadat ik terug kom van de tandarts ga ik ook wel weer hard aan het werk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:28 schreef Etcetera het volgende:
ja maar het mag niet
ik moet voor 2u iets op de mail hebbenen ik wauwel af en toe een stukje, maar of het klopt... en of ik het af ga krijgen
![]()
ik haat dit
waarom SOG jij?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:33 schreef Etcetera het volgende:
en het is niet ontzettend leuk om die jongen terug te zien![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na. Misschien zeg ik wel gewoon dat het wat mij betreft dan gewoon voor de gezelligheid is. Lijkt me wel ontzettend leuk om met hem met zo'n enorme vlieger sprongen te maken en over het strand te sliden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |