quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou, haar telefoon stond maandag uit en...
Op de babyfoto was hij wel allerschattigstquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Soempie het volgende:
Over telefoons gesproken..![]()
Ik zat zondag in het gras met twee telefoons en m'n fototoestel te jongleren, maar dat ging erg moeilijk (camera te groot). Komt er een jongen naar me toe en geeft zo z'n nokia![]()
![]()
Ga je op de meet ook jongleren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef Soempie het volgende:
Over telefoons gesproken..![]()
Ik zat zondag in het gras met twee telefoons en m'n fototoestel te jongleren, maar dat ging erg moeilijk (camera te groot). Komt er een jongen naar me toe en geeft zo z'n nokia![]()
![]()
Vier?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef Nesle het volgende:
Wij moesten in de eerste al leren te jongleren met gym met 3 ballen. In de derde met 4 ballen
Dat lukte me niet maar met drie ballen kan ik het wel goed.
Kregen we ook nog een cijfer voor
Dat mag alleen als er niet gemorst wordt, anders is dat doodzonde johquote:
tofquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ook 's zoiets gehad trouwens
werden via een chatkanaal op Campzone vorig jaar dvd'tjes verkocht, in een spindel. ik had maar 1 nodig, dus dat ik vroeg of ze ook los verkocht werden. iemand anders kocht ze, en die komt ineens langs met een dvdtje![]()
quote:
trustenquote:
M'n agenda ligt doorweekt thuis. Ik heb nog steeds geen internet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
trusten
waar ligt je agenda trouwens? tandartsbezoeken zijn wel aan te raden
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
30 mei, kwart over 3. Maar de afspraak maken vond ik het 'engst'. En dat is nu lekker achter de rug.![]()
niet iedereen onthoud alles wat soempie post, stalker dat je bentquote:
Ja maar ze stuurt zo weinig sms'jes terugquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
niet iedereen onthoud alles wat soempie post, stalker dat je bent
En dat terwijl je er keurig verzorgd uitzag en zo, complimentjes maakte, zelfs nog gedanstquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar ze stuurt zo weinig sms'jes terug. Ik doe moeite en stuur er negen, en hoeveel antwoord krijg ik?
is het je vinger?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In other news: ik heb al de hele dag het idee dat ik iets in m'n linkeroog heb zitten en met knipperen gaat het er niet uit, best naar
Ik zeg negeren, ze woont toch veels te ver wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ze wou ook al niet zoenen, wat moet ik dan?
*kijkt*quote:
*kijkt in oog van Hawaii_Tim*quote:
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
*kijkt in oog van Hawaii_Tim*
volgens mij is het een Audi A5
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...
Misschien is het de beauty in the eye of the beholder![]()
Gombrich!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand dat al opgemerkt zou hebben...
Misschien is het de beauty in the eye of the beholder![]()
Stond gewoon op slot en heb er in het verleden zelfs m'n best op gedaan zodat ze 'm niet zo snel zouden jattenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef LadyBlack het volgende:
Awww.... lullig! Had je m niet goed op slot staan of hebben ze er echt moeite voor gedaan?
Volgens mij heeft het station er nog wel een paar staanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef Supersheep het volgende:
Mikkie, jij hebt hier wel ervaring mee toch? Weet jij vaste adresjes voor goedkope zooi?
Ja, hier ook dacht ik. Moet ik wel aangifte voor doen alleen weet ik niet of dat kan zonder aankoopbewijs en ik weet niet eens of de fiets op mijn naam staatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Hier is de politie een goed adresje. Elke eerste vrijdag van de maand verkopen ze fietsen voor iets van 15 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |