dus de honger is wegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef Nesle het volgende:
Dat heb ik ook gedaan.
Ja..je mag geen etenswaren importeren. Dus als je een boterham hebt gesmeerd moet je die in het vliegtuig nog opeten. Fruit en kaas zijn helemaal uit den boze.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook streng met etenswaren enzo?
Wij hadden gelukkig op tijd de bio-terrrortische banaan weggegooit voordat we bij de controle kwamen![]()
Tuurlijkquote:
Half uur als je geluk hebt. Deze keer stonden er geen rijen. Als er rijen zijn kan het sowieso lang duren.quote:Gezellig, hoe lang duurt dat wel niet?
Yupz. Alleen ben je een potentieel drugskoerier.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:34 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Alleen reizend vinden ze eng.
Ik moest vorige week in Londen zelfs mijn schoenen uitdoen. Maar de tube handcreme die in mijn rugtas zat en die wij zelf al vergeten waren hebben zij ook over het hoofd gezien![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef PhysicsRules het volgende:
goeiemorgen!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:21 schreef Nesle het volgende:
Ik heb mijn 35 pagina's lange eind ANW PO af![]()
Wrapsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:21 schreef Mikkie het volgende:
Wat zal ik vanavond toch eens gaan eten?
Al van kinds af aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:28 schreef Nesle het volgende:
Oooooh ik vind het echt zo goddelijk als groente
Je bent de enige die ik ken die spinazie ook lekker vindt B.
Ik ook van kinds af aan, witlof ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Al van kinds af aanEn witlof ook
Spruitjes dan weer niet
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:32 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik ook van kinds af aan, witlof ook
Spruitjes is iel en stampot andijvie krijg ik raar maar waar ook niet door mijn strot
Reuzetrotsquote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef iamredleader het volgende:
Nem zou trots op me zijn![]()
Te Volgen Pastasaus![]()
quote:
Die heb je al ooit gepostquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Reuzetrots
Over pastasaus gesproken: maak deze eens. Met romatomaten, niet tros -of vleestomaten.
Ik heb overal een derde van genomen trouwens. Neem ook 3 stengels bleekselderij.
http://koken.met.aschwin.net/synergy/docs/BDDocument.asp?Action=View&ID={AA55B13C-9440-4316-B7DA-95B5EB8F637C}
De boter kun je natuurlijk vervangen door nog meer olijfolie.
Deze saus is echt ZO GODDELIJK
Dat weet ikquote:
Mijn moeder heeft al meerdere witlofkotsers aan het eten gekregen met haar witlofsaladequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Als klein kind heb ik ooit de tafel ondergkotst toen ik verplicht witlof moest eten
Veel plezier!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo eens douchen en de stan in
Vanavond bij een vriend op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |