Voor als je er genoeg van hebtquote:
Ohja. Ik ben kort van geheugenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt toch een roos gekregen zei je![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Keke je nooit de power puff girls?
liegend beestjequote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee
Ja, eigenlijk wel. Ik loogik zit gewoon in volledige kleding op de bank
Te Volgen "product, price, place, promotion, people"quote:
Trustenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Te Volgen "product, price, place, promotion, people"![]()
Nem zou trots op me zijn![]()
Te Volgen Pastasaus![]()
tevens welterustenpost, ik ga afsluiten en naar bed
![]()
quote:
Soempie's scoren voor het leven met al m'n vriendenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef B.ertha het volgende:
Das niet handig dan
Ik ga ook maar, veel plezier nog in je eentje
maar dat moet je toch sowieso, dat terugzwemmenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet dat niemand dit gaat lezen maar toch,
Vandaag lekker aan het duiken met een leerling, tot ie ineens lichtelijk in paniek raakt, dus ik lag op 6 mtr diepte op de bodem, met een touw van anderhalve meter aan m'n pols, waarnaa mn leerling bungelde, hij wilde nogal graag naar boven geloof ik![]()
Hij was even vergeten dat dat niet de goede manier was, hij wilde ook niet meer onder, dus konden we dat hele eind boven water terugzwemmen![]()
Ik volg het niet helemaal... leerling wou naar boven, jij zat onder leerling en leerling was aan het touw aan het trekken/had vest al opgeblazen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet dat niemand dit gaat lezen maar toch,
Vandaag lekker aan het duiken met een leerling, tot ie ineens lichtelijk in paniek raakt, dus ik lag op 6 mtr diepte op de bodem, met een touw van anderhalve meter aan m'n pols, waarnaa mn leerling bungelde, hij wilde nogal graag naar boven geloof ik![]()
Hij was even vergeten dat dat niet de goede manier was, hij wilde ook niet meer onder, dus konden we dat hele eind boven water terugzwemmen![]()
Onderwater is leuker, daarvoor neem je duikcursusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dat moet je toch sowieso, dat terugzwemmen![]()
dat terugzwemmen doe je onderwater, zodat je weer uitkomt bij je beginpuntquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dat moet je toch sowieso, dat terugzwemmen![]()
waarom mailen mensen naar m'n schoolmail terwijl ik meerdere malen heb gezegd dat ik die minder regular check dan m'n gmailjammer voor ze hoor
en ik ga morgenvroeg níet om 6u m'n bed uit voor een gast waarvan het níet zeker is dat hij komt opdagen (zoals ik al 2x eerder wel heb gedaan)
en ik ga op bed
is dit nou een goede tvp of wat
Ja leerling zat aan buddtlijn en gebaarde op te willen stijgen, ikwilde dit dan natuurlijk ook, maar wel op de goede manier, en niet zo hard mogelijk zwemmend naar boven,. vandaar dat ik op de bodem lag, zonder enig lucht in mn droogpak, wat me ook nog weer een deels nat pak van binnen opleverde, en een raar gevoel aan het einde van de duikquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal... leerling wou naar boven, jij zat onder leerling en leerling was aan het touw aan het trekken/had vest al opgeblazen?
Met juiste manier bedoel je met decompressiestop en uitademend naar boven?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja leerling zat aan buddtlijn en gebaarde op te willen stijgen, ikwilde dit dan natuurlijk ook, maar wel op de goede manier, en niet zo hard mogelijk zwemmend naar boven,. vandaar dat ik op de bodem lag, zonder enig lucht in mn droogpak, wat me ook nog weer een deels nat pak van binnen opleverde, en een raar gevoel aan het einde van de duik
decostop was niet nodig, duikje van niet dieper dan 9 meter, en we waren net 20 minuten weg. Maar in paniek vergeten mensen nog wel eens uit te ademen en dat kan vanaf 3 meter ook fataal zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met juiste manier bedoel je met decompressiestop en uitademend naar boven?
Vanaf 6 meter diepte in een keer naar boven kan wel (heb het ook moeten oefenen) maar liever niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |