Ja, mij ookquote:Op maandag 28 mei 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
@ B.ertha: lijkt me wel vreemd trouwens, dat ik zo aan 't werk ben als er ineens een quasi-bekende langskomt
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat een collega van me vorige week, laat een fles cola stuiteren. Bouwt dan in korte tijd heel veel druk op, waarna door een kleine scheur alles naar buiten spuit. Halve kassa + straal van 3 meter onder de cola
Ontgroeningquote:Op maandag 28 mei 2007 21:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gebeurd (voor zover ik weet), dus dit zou m'n ontgroening worden
Do I amuse you?quote:
Sheep's keuken moet een ontroding krijgenquote:
Joh, heet je echt Mike?quote:
quote:
Hoe heet pedofilie in het Grieks?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe heet pedofilie in het Grieks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsseks in het ZweedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[afbeelding]
Hoe heet een string in het Russisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepsseks in het ZweedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We komen niet meer bij hier![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En de minst subtiele (vandaag gehoord op werk)
Wat is Spaans voor vingeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die van Assen?quote:
Bah, met dreef weet ik geen leuk antwoordquote:
Heb er een!quote:
Je gaat goed?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bah, met dreef weet ik geen leuk antwoord![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb er een!
Zal ilk dan maar zinkzalf gaan gebruiken?
Genoeg voor een handvol tvp's dusquote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Product
Price
Place
Promotion
*** People*** was dacht ik de 5e. Maar da's alweer een tijdje terug, Kotler![]()
Er zat zelfs een plek op het plafond rechtboven de plek waar ie gevallen wasquote:Op maandag 28 mei 2007 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om het plafond te raken daarmee?
Vallende flessen frisdrank kunnen ook een hoop zooi veroorzaken. En ik ben een keer in een supermarkt geweest waar net een fles wasmiddel om was gelazerd, lekker glad joh
Ja, lach maarquote:
jaquote:
En we gaan nog niet naar huisquote:
Zal ik de volgende keer qudoor sjezen?[/quote]quote:Je sjeest erdoor?
Nog lange niet nog lange nietquote:Je gaat hard?
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar huis
[..]
Zal ik de volgende keer qudoor sjezen?
[..]
Nog lange niet nog lange niet
Een suffe reclame maar ik weet niet meer waarvanquote:Op maandag 28 mei 2007 21:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waar kwam dat monotoom gesproken "Nog lange niet nog lange niet" ook alweer vandaan?
Een echte IMG_4804?quote:
Als je al niet meer van bestandsnamen uit kan gaan, hoe moet ik dan ooit nog fotovragen goed hebben in de AKQ?quote:
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je al niet meer van bestandsnamen uit kan gaan, hoe moet ik dan ooit nog fotovragen goed hebben in de AKQ?
Ja he, ik ga em niet nu alweer herhalen hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |