Ik houd je niet tegenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat was het zeker. En er is veel lekkers wat ik kan maken.
![]()
Nee, gelukkig maar! Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ideeen ik krijg voor die dagquote:
Dan was het iemand andersquote:
Ik ken het. stond op het punt om het al op te geven, maar leek me tohc niet zo'n strak planquote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef Etcetera het volgende:
bleeegh schoolgeen zin meer wordt steeds brakker lijkt het wel
Ookquote:Op maandag 28 mei 2007 16:45 schreef Etcetera het volgende:
ja ja B. volgens mij wil jij gewoon snoepen
4 p's? 5 toch?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:48 schreef Etcetera het volgende:
ok ik geef het op
de marketingmix met de 4 P's moet maar groepswerk worden
Ik ook. Vooral muffinsquote:Op maandag 28 mei 2007 16:47 schreef Etcetera het volgende:
ik moet er iig neit aan denkenik hou van snoepen
in m'n boek staan er 4: Product, Prijs, Plaats, Promotiequote:
Personeelquote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in m'n boek staan er 4: Product, Prijs, Plaats, Promotie
ik mag hopen dat er geen 5de is, 4 is al meer dan genoeg werk
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Supersheep: weet je wat ik daarvan vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusIk zal nog een keer zo open zijn zeg
![]()
Heb hier 5 nummers van ze. Vooral Wild World, Ain't No Sunshine en Isn't She Lovely zijn leukquote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een punkcoverband dus het zou heel goed kunnen dat die liedjes in je player wel van hun zijnHun bekendste covernummer is I believe I can Fly (van R. Kelly) en dan met keiharde gitaren en drum
![]()
Maar nou niet echt iets wat je vaak moet luisteren vind ik
Zo, vanmiddag wat zooi aan het opruimen en papierzooi aan het doornemen (altijd leuk) en tussendoor de Pinkpop videostream groot in beeld aanstaan. Vooral Wolfmother en Five O'Clock Heroes waren goed. Nu Maria Mena al kan ze maar beter zo weinig mogelijk praten
![]()
Gister trouwens een half uur Gabriel Rios gezien en die was echt vele malen beter dan ik verwacht had![]()
Ik zou die 2 liter opdrinken en dan een klacht indienenquote:
Ik ga nu ep. 10 van seizoen 1 kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:44 schreef iamredleader het volgende:ik ga nu episode 7 van seizoen 2 van Battlestar Galactica kijken met m'n vrouw. Tot straks!
Productquote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
in m'n boek staan er 4: Product, Prijs, Plaats, Promotie
ik mag hopen dat er geen 5de is, 4 is al meer dan genoeg werk
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zou die 2 liter opdrinken en dan een klacht indienen![]()
Die vijfde hoort er niet echt bij.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Product
Price
Place
Promotion
*** People*** was dacht ik de 5e. Maar da's alweer een tijdje terug, Kotler![]()
Centrum voor media-experience in Hilversum is ook bagger. De leuke stukken waren met toegang tot het archief wat ze daar hebben (oude tv-shows/series en ook wat formule 1 fragmenten), maar de rest van het publiek maakt zo veel herrie dat je het niet kan volgen. En dan is het ook eens in de zoveel tijd nodig om gigantische schermen uit te rollen en met een hoop lawaai een filmpje af te spelen waar niemand op zit te wachten. En dan was er ook nog een quiz die wel aardig was, maar ook weer niet te verstaan en waar ongevraagd allemaal opinie-vragen tussen zatenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
tip: don't do it. it's boring. je loopt er 2u rond en dan en je klaar
Hoe krijg je het voor elkaar om het plafond te raken daarmee?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:02 schreef Supersheep het volgende:
Mocht iemand willen lachen: Ik laat zojuist een pot spaghettisaus uit m'n poten vallen. Dat ding knalt uit elkaar op de grond met als gevolg dat alles zo'n beetje onder de vlekken zit. Vlekken verspreid over 4 meter breed en van plafond tot in de vloerbedekking zelf
Op de een of andere manier heeft de saus het wel voor elkaar gekregen om mij te ontwijken
Ik ben schoonmaken dus, laat ik maar met de tv beginnen![]()
Als ik onverwacht mensen tegenkom (zoals Soempie bij Green Vibrations) kost het altijd wat langer voor ik ze herkenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
@ B.ertha: lijkt me wel vreemd trouwens, dat ik zo aan 't werk ben als er ineens een quasi-bekende langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |