Hi. My name is ***. Remember it, you'll be screaming it later.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
There is a face leaving in 5 minutes, be on it!
quote:Op maandag 28 mei 2007 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat gaat ook gebeuren
Ze zijn in het gebied waar ik heen ga verzot op festivalletjes. Maar die hebben vaak een thema zoals het schapenscheerdersfestival ofzo
hoezo?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef Supersheep het volgende:
15 Seconds op Pinkpop is nogal een 14--jarige meisjes act
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:33 schreef B.ertha het volgende:
Nem is trouwens al weg, of niet? Nouja, iig heeeeeeeel veel plezier! Telespastisch dan maar
Ohquote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Omdat het behoorlijk volstond met 13,14,15-jarige meisjes hè
Nee hoor, qua muziek vind ik het eigenlijk best goed. Op het tweede album van ze staan een hoop goede nummersquote:Op maandag 28 mei 2007 12:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
OhIk dacht dat jij dat gewoon vond. Volgend jaar ga ik ook, met mn zus. (denk ik) Lijkt me zo vet!
Ik vertel het aan niemand, ook niet aan Yuriquote:
Volgens mij wel maar of je dat ook aandurft vraag ik me afquote:Op maandag 28 mei 2007 12:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben leermoe. Zou ik nog slagen als ik niks meer doe?
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben helderziend, maar das mijn geheimpje
Daarom ssst
quote:
Nee, dat durf ik nietquote:Op maandag 28 mei 2007 12:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vertel het aan niemand, ook niet aan Yuri
[..]
Volgens mij wel maar of je dat ook aandurft vraag ik me af
leer ze danquote:Op maandag 28 mei 2007 12:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, dat durf ik niet
Tijdrekken is één ding, maar echt niks doen
Ik ging weg he
Vanwege beroepsgeheim kan ik daar geen uitspraken over doenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naar dat hele 'verhaal' tussen jouw en B.ertha![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef iamredleader het volgende:
Supersheep: weet je wat ik daarvan vindt?EenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dusDon't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Balenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:20 schreef MaJo het volgende:
Ik kon vandaag gratis kaarten krijgen voor Pinkpop maar ik kon niet![]()
![]()
Het is een punkcoverband dus het zou heel goed kunnen dat die liedjes in je player wel van hun zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Balen
In je sig trouwens, Me First &the Gimme Gimmes, wat is dat? Heb namelijk wat liedjes in mn lijst staan die volgesn media player ook daarvan zijn. (zijn ze dus niet, dacht van the sheer eigenlijk)
Ja hequote:Op maandag 28 mei 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
zonde MaJo
ik ben eindelijk toch echt met m'n huiswerk bezig![]()
Nope, nagezocht, het is toch echt The Sheer. Maar goed, geloof zo dat het leuk isquote:Op maandag 28 mei 2007 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is een punkcoverband dus het zou heel goed kunnen dat die liedjes in je player wel van hun zijnHun bekendste covernummer is I believe I can Fly (van R. Kelly) en dan met keiharde gitaren en drum
![]()
ik heb 4 jaar geleden eindexamens gedaanquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja he![]()
Goed zoHoeveel dagen/examens moet je nog? Nu is het even bikkelen maar als je er vanaf bent is dat zooooo´n goed gevoel
Was jij dat toen met die chocoladetaart? Want die zou je dan nog voor ons allemaal makenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:26 schreef iamredleader het volgende:
26 juniik heb er ook zin in, MaJo! En met ons nog een hele flinke groep die allemaal gaan
alles goed verder? Wanneer ga jij voor ons allemaal koken?
Ik bedenk me net dat ik voor de AKQ meet wel wat lekkers kan bakken/koken/doen
Ik heb er ook zin inquote:Op maandag 28 mei 2007 16:26 schreef iamredleader het volgende:
26 juniik heb er ook zin in, MaJo! En met ons nog een hele flinke groep die allemaal gaan
alles goed verder? Wanneer ga jij voor ons allemaal koken?
Ik bedenk me net dat ik voor de AKQ meet wel wat lekkers kan bakken/koken/doen
Oh sorry, was even in de warquote:Op maandag 28 mei 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb 4 jaar geleden eindexamens gedaan
ben bezig met een stom project
B. doet eindexamen dit jaar
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was jij dat toen met die chocoladetaart? Want die zou je dan nog voor ons allemaal maken
kan gebeurenquote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry, was even in de warWat voor project ben je mee bezig?
Mijn eindexamens zijn alweer 8 jaar geleden
Eerlijk gezegd denk ik het niet... van Asmo in elk geval niks gehoord, maar ik spreek hem van de week nog wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin inWe gaan echt met een enorme groep he
Ik ga gauw een keer koken, misschien weer voor een pubquiz? Alleen de 4de komt me niet goed uit want dan moet ik tot later werken... Is het al bekend of jullie nog mee gaan doen eik?
Mijne ook! Havo in 1998 en VWO in 1999quote:Op maandag 28 mei 2007 16:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh sorry, was even in de warWat voor project ben je mee bezig?
Mijn eindexamens zijn alweer 8 jaar geleden
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
chocolade mousse. Erg makkelijk om te maken
![]()
En ik wil best weer mousse maken, ik kijk nog wel even tzt wat het gaat worden![]()
Jullie worden oudquote:Op maandag 28 mei 2007 16:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mijne ook! Havo in 1998 en VWO in 1999![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |