liegend beestjequote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee
Ja, eigenlijk wel. Ik loogik zit gewoon in volledige kleding op de bank
Te Volgen "product, price, place, promotion, people"quote:
Trustenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Te Volgen "product, price, place, promotion, people"![]()
Nem zou trots op me zijn![]()
Te Volgen Pastasaus![]()
tevens welterustenpost, ik ga afsluiten en naar bed
![]()
quote:
Soempie's scoren voor het leven met al m'n vriendenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:23 schreef B.ertha het volgende:
Das niet handig dan
Ik ga ook maar, veel plezier nog in je eentje
maar dat moet je toch sowieso, dat terugzwemmenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet dat niemand dit gaat lezen maar toch,
Vandaag lekker aan het duiken met een leerling, tot ie ineens lichtelijk in paniek raakt, dus ik lag op 6 mtr diepte op de bodem, met een touw van anderhalve meter aan m'n pols, waarnaa mn leerling bungelde, hij wilde nogal graag naar boven geloof ik![]()
Hij was even vergeten dat dat niet de goede manier was, hij wilde ook niet meer onder, dus konden we dat hele eind boven water terugzwemmen![]()
Ik volg het niet helemaal... leerling wou naar boven, jij zat onder leerling en leerling was aan het touw aan het trekken/had vest al opgeblazen?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik weet dat niemand dit gaat lezen maar toch,
Vandaag lekker aan het duiken met een leerling, tot ie ineens lichtelijk in paniek raakt, dus ik lag op 6 mtr diepte op de bodem, met een touw van anderhalve meter aan m'n pols, waarnaa mn leerling bungelde, hij wilde nogal graag naar boven geloof ik![]()
Hij was even vergeten dat dat niet de goede manier was, hij wilde ook niet meer onder, dus konden we dat hele eind boven water terugzwemmen![]()
Onderwater is leuker, daarvoor neem je duikcursusquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dat moet je toch sowieso, dat terugzwemmen![]()
dat terugzwemmen doe je onderwater, zodat je weer uitkomt bij je beginpuntquote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar dat moet je toch sowieso, dat terugzwemmen![]()
waarom mailen mensen naar m'n schoolmail terwijl ik meerdere malen heb gezegd dat ik die minder regular check dan m'n gmailjammer voor ze hoor
en ik ga morgenvroeg níet om 6u m'n bed uit voor een gast waarvan het níet zeker is dat hij komt opdagen (zoals ik al 2x eerder wel heb gedaan)
en ik ga op bed
is dit nou een goede tvp of wat
Ja leerling zat aan buddtlijn en gebaarde op te willen stijgen, ikwilde dit dan natuurlijk ook, maar wel op de goede manier, en niet zo hard mogelijk zwemmend naar boven,. vandaar dat ik op de bodem lag, zonder enig lucht in mn droogpak, wat me ook nog weer een deels nat pak van binnen opleverde, en een raar gevoel aan het einde van de duikquote:Op maandag 28 mei 2007 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik volg het niet helemaal... leerling wou naar boven, jij zat onder leerling en leerling was aan het touw aan het trekken/had vest al opgeblazen?
Met juiste manier bedoel je met decompressiestop en uitademend naar boven?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja leerling zat aan buddtlijn en gebaarde op te willen stijgen, ikwilde dit dan natuurlijk ook, maar wel op de goede manier, en niet zo hard mogelijk zwemmend naar boven,. vandaar dat ik op de bodem lag, zonder enig lucht in mn droogpak, wat me ook nog weer een deels nat pak van binnen opleverde, en een raar gevoel aan het einde van de duik
decostop was niet nodig, duikje van niet dieper dan 9 meter, en we waren net 20 minuten weg. Maar in paniek vergeten mensen nog wel eens uit te ademen en dat kan vanaf 3 meter ook fataal zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met juiste manier bedoel je met decompressiestop en uitademend naar boven?
Vanaf 6 meter diepte in een keer naar boven kan wel (heb het ook moeten oefenen) maar liever niet
Niet op gelet. Ik heb wel even 3voor12 aangehad, wat op dat moment het grote voordeel had dat ik Dolf Jansen niet kon horen. Op NL3 kon dat welquote:Op maandag 28 mei 2007 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Iemand Soempie al voorbij zien komen bij Pinkpop op tv?
Ja, ik moet mijn fans tevreden houdenquote:
Als vanoudsquote:Hoe is het in Canada?
Zie je er zo dealerig uit dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Jahwol, Einz!
Ik ben geland
Wel eerst nog gezeik bij de immigratiedienst.
Allemaal dezelfde vragen, tas doorzoeken etc.
Bang voor drugs
Vlucht uit amsterdam, ik vlieg alleen. Dan ben je een targetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zie je er zo dealerig uit dan?
Anyway, ik ga slapen. Succes met een eventuele jetlag!
Overigens, wel es poutine gegeten? Canadees gerecht, schijnt wel okay te zijn
Klopt, en klopt. Nu ga ik echtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vlucht uit amsterdam, ik vlieg alleen. Dan ben je een target
Poutine nog niet gegeten, wel vaak over getwijfeld. Ziet eruit als patatje oorlog maar is volgens mij patat met jus en kaasfrommels
quote:
Wat voor vragen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
Jahwol, Einz!
Ik ben geland
Wel eerst nog gezeik bij de immigratiedienst.
Allemaal dezelfde vragen, tas doorzoeken etc.
Bang voor drugs
Je hebt nu eindelijk het mysterie opgelost dat ik als 14-jarige aanschouwde toen ik naar Canada vloogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Is weer eens wat anders
aardig bizar om die schotsen te zien en te beseffen hoe groot ze wel niet zijn
Hoe dat zo? Je had het gezien maar wist niet wat het was? Of niemand die je geloofde?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je hebt nu eindelijk het mysterie opgelost dat ik als 14-jarige aanschouwde toen ik naar Canada vloog![]()
Zijn dat dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond van het Canadese voedsel vooral de beavertails een aanrader
Wat kom je doenquote:
Die gast hier kent ze wel maar heeft ze nooit op. Zegt dat ze op ijs gaan ofso.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef LadyBlack het volgende:
Beavertails zijn volgens mij een soort deegdingen, die ik had toen met kaneel en suiker......
aaah okday danquote:Maar tis al bijna 10 jaar geleden, dus weet t niet zo goed meer. Dat van die ijsschotsen.... volgens mij dacht ik dat het besneeuwde stukken land waren ofzoVond het wel ontzettend indrukwekkend vanuit het vliegtuig! Heb toen alles op zitten schrijven in een boekje, dat moet ik weer eens opzoeken.
Jezus in de vs konden we zo doorlopen alleen in het vliegtuig een kaartje ingevult met adres enzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat kom je doen
Wat doe je voor werk
Ken je mensen in Canada. Zo ja, wie, adres ,telefoon etc
Waar ken je die persoon van. Heeft die persoon jouw ook wel eens bezocht
Wat verdien je
Hoeveel heb je bij je
Ben je vaker geweest. Zo ja, wanneer en waarvoor
etc etc...Dat moet je dan eerst aan de beambte uitleggen. Die stuurt je daarna naar Immigratie die hetzelfde gaat vragen om je verhaal te checken. Dan wordt je doorgestuurd met je tassen naar het doorzoeken en vragen ze het ook nog een keer
Juist...de VS is veel minder streng. Echt bizar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jezus in de vs konden we zo doorlopen alleen in het vliegtuig een kaartje ingevult met adres enzo
En ik dacht dat de vs juist heel streng waren, Maar het was gewoon paspoort laten zien stempel er in en doorlopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist...de VS is veel minder streng. Echt bizar.
Het is trouwens al de 2e keer dat me dit gebeurt. De eerste keer eigenlijk onder exact dezelfde omstandigheden. Zelfde gast ging ik bezoeken, vanaf Amsterdam en alleen reizend.
Op zich heb ik niets te vrezen maar ik wordt gewoon toch onwijs zenuwachtig op zo'n moment...want ze kunnen je echt terugsturen als ze het niet vertrouwen.
Gelezen, muziek geluisterd en geslapen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar hoe was de vlucht alleen maar geslapen of haden ze nog een goede in-flight entertainment?
Zijn ze daar ook streng met etenswaren enzo?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelezen, muziek geluisterd en geslapen.
Er waren wat soaps (Everybody Loves Raymond, King of Queens, Friends) en wat cartoons. Dat was het wel.
Je kon voor een tientje(of2) een mediaplayer huren met een lading films erop als Blood Diamon, The Departed en nog een zooi. Niet gedaan.
quote:Account Info Verification
Dear FCU holder account,
As part of our security measures, we regularly screen activity in Federal Credit Unions (FCU) network.
We recently noticed the following issue on your account: A recent review of your account determined that we require some additional information from you in order to provide you with secure service. Case ID Number: PP-065-617-349 For your protection, we have limited access to your account until additional security measures can be completed. We apologize for any inconvenience this may cause. Please log in to your FCU account to restore your access as soon as possible.
You must click the link below and fill in the form on the following page to complete the verification process.
Click here to update your account
In accordance with NCUA User Agreement, your account access will remain limited until the issue has been resolved. Unfortunately, if access to your account remains limited for an extended period of time, it may result in further limitations or eventual account closure. We encourage you to log in to your FCU account as soon as possible to help avoid this. We thank you for your prompt attention to this matter. Please understand that this is a security measure intended to help protect you and your account.
We apologize for any inconvenience.
Sincerely, NCUA Account Review Department
En er blijven mensen intrappenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]do they think I'm that stupid
heb ff op het linkje geklikt, is een phising site (had niet anders verwacht)
de websitehttp://host106-213-static(...)nfl/ncuaclients.html
ja, nee, ik ga écht m'n bankrekeningnummer invullen![]()
![]()
![]()
![]()
inclusief pincode
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
tuurlijk wel.
gewoon alles invullen wat ze willen weten
op internet zijn toch alleen maar zaken te vinden die volledig te vertrouwen zijn
dat is het meest stomme eigenlijkquote:
Niet vertrouwen, die gasten van FF!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
dat is het meest stomme eigenlijk
dan vraag ik me af onder welke steen ze vandaan komen
FF waarschuwde me netjes trouwenswist niet dat FF dat deed
tft EN crt????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:34 schreef Etcetera het volgende:
hoe kan ik een beeldscherm nou specifieker omschrijven PR
Meteen foto'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik moet mijn fans tevreden houden
[..]
Als vanouds
Heb even door de shopping mall gelopen en ben nu even mail aan het checken enz. Nog geen hol gedaan dus...maar ik ben er dan ook pas net een paar uurtjes.
Straks wat biertjes pakken en wellicht naar de bios.
Hier wat fotos vanuit het vliegtuig. Deze zijn genomen bij het onderste puntje van Groenland
Dit witte "poeder" bestaat uit stukjes drijfijs. Allemaal net afgebrokkeld en wegdrijvend van land
[afbeelding]
Hier een stukje verder gevlogen en een beetje ingezoomd. Dit lijken dus kleine stukken ijs van een paar meter maar deze foto is vanaf 10km hoogt
Dus je mag er vanuit gaan dat het om stukken van 80m ofzo gaat. Misschien groter.
[afbeelding]
Nog een stuk verder wat grotere stukken. Dan praten we over kilometers
[afbeelding]
Gezellig, hoe lang duurt dat wel niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat kom je doen
Wat doe je voor werk
Ken je mensen in Canada. Zo ja, wie, adres ,telefoon etc
Waar ken je die persoon van. Heeft die persoon jouw ook wel eens bezocht
Wat verdien je
Hoeveel heb je bij je
Ben je vaker geweest. Zo ja, wanneer en waarvoor
etc etc...Dat moet je dan eerst aan de beambte uitleggen. Die stuurt je daarna naar Immigratie die hetzelfde gaat vragen om je verhaal te checken. Dan wordt je doorgestuurd met je tassen naar het doorzoeken en vragen ze het ook nog een keer
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zijn ze daar ook streng met etenswaren enzo?
Wij hadden gelukkig op tijd de bio-terrrortische banaan weggegooit voordat we bij de controle kwamen![]()
Alleen reizend vinden ze eng.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist...de VS is veel minder streng. Echt bizar.
Het is trouwens al de 2e keer dat me dit gebeurt. De eerste keer eigenlijk onder exact dezelfde omstandigheden. Zelfde gast ging ik bezoeken, vanaf Amsterdam en alleen reizend.
Op zich heb ik niets te vrezen maar ik wordt gewoon toch onwijs zenuwachtig op zo'n moment...want ze kunnen je echt terugsturen als ze het niet vertrouwen.
zijn allebei beeldschermenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |